FF zet geen kruis. Wie wil meedenken?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Mammietammie, 22 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ok, een beetje ingewikkeld dus ik hoop dat ik het duidelijk uitleg. Ik ben ervan overtuigd dat ik op cd 13 mijn ei heb gehad, alle signalen wezen erop (afscheiding, rugpijn, hoger libido etc), maar ff zet dus geen kruis neer. Ik heb dit nu zelf gedaan maar voelt toch niet helemaal ok. Doet ff dit omdat mijn temp op 2 dpo iets was gedaald? Is dit een fallbackrise? Heb ik wel een goede eisprong gehad of was dit een 'slecht' eitje? :(

Ik heb overigens een vrij stabiele cyclus met altijd een ei op cd 13 of 14.

2. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Ik denk idd dat je ei op CD13 is geweest. En die dip lijkt zeker op een fallbackrise. Als je je eigen gezette kruis weghaalt, geeft FF dan nu wel een kruis?

3. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nee dan geeft hij geen kruis... Ik heb hem er vanochtend pas ingezet na het tempen... Zou het dan komen doordat m'n temp op 2dpo te dicht ligt bij het gemiddelde van voor mijn ei?

Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!

4. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Dank je wel. Nee dat denk ik niet. Kijk maar naar mijn kaartje. Heb ook een fallbackrise gehad op 2DPO die zo goed als op de coverlijn ligt. Misschien als je voor de komende dagen een hogere temp invult dat die dan wel zelf een kruis geeft.

Daarnaast blijft het natuurlijk een computerprogramma en geven ze zelf ook aan doordat je temp een momentopname is je ei ook een dag kan schelen met waar FF het kruis neerzet.

5. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    wss had hij morgen zelf een kruis gegeven..:)

Deel Deze Pagina