@ Sallie, yep hier ook lektieten helaas... Had al zoogcompressen in mijn bh gestopt, maar loop hier tegenwoordig alleen nog maar rond in pyama als ik nergens naartoe hoef, zit nu ff het lekkerste. Kwam gisteravond ook tot de ontdekking dat mijn pyama gestippeld was... Maar ja, hoort erbij zullen we zeggen! Heb toch nog even kunnen slapen vanmorgen na mijn incidentje... Heb wel een vreemd gevoel nu in mijn maag zeg, bah! Maar aan de andere kant is het wel een opluchting, eens ff geen brandend maagzuur haha!
Ik ga zo even douchen.. en dan ga ik even bellen, ben ik in ieder geval helemaal klaar voor als ik daar heen moet. Maar erge hoofdpijn kan dus een aanleiding hebben, op vergifteging of hoge bloeddruk. & als je dat hebt, wat dan?? Ja ben zelf nogal een onzeker persoon, die nooit zo goed durft haha..
Mamainwording: Ah, ben dus niet de enige! Het probleem wat jij hebt heb ik dus ook, als ik mijn pyjama aan heb ga ik echt geen bh aandoen. Overdag heb ik alleen BH, gooi hem wel iedere dag in de was. Vind die zoogcompressen maar niks. Het lijkt in bh ook wel minder erg, wie weet is het snachts heftiger. Lekker dat het toch opgelucht is en je nog even hebt kunnen slapen! CH11: kijk je uit onder de douche?! Als je je niet zo lekker voel, straks val je flauw. Het zou kunnen duiden op hoge bloeddruk, ze zeggen dat je gezicht en handen dan ook vaak wat dikker zijn voor het vocht. Waarschijnlijk laten ze je langskomen om je bloeddruk te meten. Als er niks is kan je gewoon weer naar huis. Is er wel iets dan moet je misschien rusten, medicijnen of als het ernstig is naar het ziekenhuis om alles in de gaten te laten houden.... Laat je iets weten?!
Als je hoofdpijn hebt en sterretjes ziet, zeker bellen! Dit is een symptoom van hoge bloeddruk en KAN duiden op naderende zwangerschapsvergiftiging. Ik heb zelf iets te hoge bloeddruk en mij is op het hart gedrukt direct te bellen als ik dit soort symptomen krijg! Ze kunnen dan je bloeddruk meten en evt kijken of je eiwitten in je urine hebt.
Ik heb uitgekeken onder de douche.. Heb nu alleen geen hoofdpijn meer.. misschien als ik wat te snel opsta of van het bukken rechtop ga staan dat ik eventjes wat voel.. maar voor de rest niks meer. Sterretjes zie ik niet meer, dat was alleen gisteravond en vanochtend toen ik in de keuken bezig was.... Als ik gisteravond naar de tv keek, zag ik links in mijn hoek wat zwarts knipperen de hele tijd maar duurde maar max een kwartier. Vanochtend toen ik uit bed stapte was ik wat licht in mijn hoofd, Nu zie ik geen sterretjes meer.
CH11: niet zo eigenwijs, bellen! Collega van mij had het ook en dacht het zal wel meevallen, heeft zelf kantje boord gelegen.. Dus doe nou maar niet stoer, extra controle doen ze op het einde 10 keer liever dan dat er iets mis gaat met jou en/of het kindje! (kan je merken dat ik juf ben ). Ben ik jou aan het waarschuwen voor het douchen, ga ik zelf bijna van mijn graatje net onder de douche, maar gelukkig net optijd afgedroogd .
Ch11; wrs gewoon een migraine aanval.. Maar idd beter 100x teveel bellen dan 1x te weinig... Sallie; Whahaha! Nooit gehoord van zws natte dromen..! LOL! Ik wil dat mijn beebje eruit komt!!!!!!
haha we zijn weer op niveau... hier nog geen lekkage, nergens. zag laatst hier een topic met foto van een slijmprop. nog geen gevonden hier, soms verlies je hem ook in delen. mijn harde buiken hebben de hele avond aangehouden, normaal doen ze nooit pijn. gisteren wel. nu ook nergens last van. huis is weer aan kant en ga nu boodschappen doen. als mijn vliezen breken kan het beter vanmiddag gebeuren, want móet toevallig toch dweilen haha.
Heb gebeld, als het straks weer erger word.. de hoofdpijn.. moet ik gelijk weer bellen! haha, streng juffie hoor.. Ja doe jij dan zelf ook niet zo gek .. Dames, we zijn wel hoogzwanger hoor, straks vallen we allemaal nog een x voordat we moeten bevallen.. !!
Lentebloem; voelt t nou nog steeds of je ingewanden op je knieen hangen? Hier vandaag wel.. Zucht.. Hoop niet dat t zo nog 3wk doorgaat.. Ch11; Braaf meisje!
braaf he, Heb alweer last van een eet bui.. net een grote chocomuffin opgegeten.. Ik kan beter niet meer naar de keuken lopen, & dan telkens als je wat gegeten hebt voel je je opgeblazen haha!! ( ik tenminste ) Verder hier nog last van krampen ofz?? Bij mij is het nu rustig.. Donderdagavond 21.18.09 uur volle maan dames! Met z'n allen op de vensterbank haha!
Daar was ik ook weer even... Ch11: goed dat je even hebt gebeld! Zekere voor het onzekere en bij twijfel gewoon weer bellen. Marr: ik wil dat ook, als ik nergens last van had had ik geen recht van zeuren met deze termijn maar grrr, ik wil rust haha. Ennuh, sja die natte dromen, waar is het anders mee te vergelijken . Lentebloem: misschien toch wat heftigere voorweeen?! Het zou zomaar kunnen doorzetten maar je weet het niet he (zoals gewoonlijk ). Hier is het huisje weer aan kant, lekker gevoel. Weet niet wie het schreef, maar ik heb dat dus ook. Dat ik het de hele tijd netjes wil hebben voor het geval de bevalling zou kunnen beginnen. En dat ik denk, nou als dit of dat niet gedaan is, wat zal de kraamverzorgster wel niet denken . Het was hier rustig in de buik toen ik bezig was, maar nu ik weer zit wordt het toch weer pittiger. Heb het gevoel dat Pix zich met zijn hoofd achter mijn schaambotje wil duwen en het voelt nu toch wel zo'n beetje alsof dat eigenlijk niet helemaal past. Soms voel ik hem echt een stukje lager wurmen, heb ook een beurs stuitje. Maar ik hou mezelf maar voor dat dat allemaal scheelt tijdens de bevalling...... Marr: al trek in je mac vanaaf?!
Lekker is dat he, huisje weer opgeruimd.. Geeft toch altijd weer een opluchting haha! Ik zit lekker gedoucht met pyjama broek, op de bank. Stokbroodje in de oven! Haha, allemaal naar de mac vanavond? Nou ik ben van de hamburger niet eens naar de wc geweest, hier niks geholpen haha! Vanavond lekkere aardappels met rode bieten! ( heb ook liever een lekkere hamburger hoor haha )
Sallie; Ja zit al druk te bedenken wel menu ik vanavond neem . Ik wilde ook vanalles in huis doen, maar kom niet zoveel verder.. Zo toch maar even naar boven om wasje te vouwen.. Ch11; dat douchen/pyjamabroek/stokbrood ritueel heb ik hier vandaag ook gehad Heerlijk he.. Mannetje loopt de hele dag de baby te roepen haha.. Wil ook heel graag dat ie zich komt melden.. Heb nu alleen weinig last.. Buik is alleen errrrg gevoelig, maar denk dat dat komt door t weeenopwekkende spelletje dat we vanmorgen gespeeld hebben
Wie weet werkt dat weeën opwekkende spelletje nog.. haha! Ik denk dat ik dat vanavond ook maar weer eens ga proberen.. Proberen kan geen kwaad he haha! Ja heerlijk zo'n dagje!!
Nee, wou alleen zo graag dat t werkte.. Heb alleen het idee dat hoe liever je t wil, hoe langer t duurt.. En het stomme is, totdat ik 2 dgn geleden begon te rommelen, ik er helemaal niet zo mee bezig was...
Ja ik denk het ook hoor, ik denk dat als je je helemaal ontspant lekker je momentje pakt.. en er is een dag niet aan denkt. Dat het maar zo is kan dat het die nacht gebeurd.. haha!