Kusje op de billen bij gastouder

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Mila88, 14 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mila88

    Mila88 Lid

    7 okt 2015
    51
    7
    8
    Mijn dochtertje is net drie. Ze gaat sinds ze een jaar is naar een gastouder en heeft het daar altijd erg naar haar zin. Vandaag kwam ze thuis en toen ik naar bed bracht vertelde ze waar ze mee gespeeld had en dat ze ook met Saar ( meisje bij de gastouder, ook 3 jaar) gespeeld had. Ze had Saar een knuffel gegeven en ze gaven een "kusje op de billen". Ik vroeg haar of dat op de broek was of op de blote billen. Toen zei ze lachend "op de blote billen".

    Ik denk dat dit gewoon onschuldig is, misschien bedoeld ze het anders of verzint ze het, maar ik merk dat het toch een beetje in mijn achterhoofd blijft hangen. Herkenbaar? Moet ik er iets mee doen?
     
  2. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Ik zou het er even over hebben met de gastouder zelf.

    Gek is het natuurlijk wel. Maar het blijft een kind van 3. Die kunnen dingen soms anders ervaren/overbrengen dan de werkelijkheid.

    Heb je het gevoel dat er meer achter zit?
     
  3. Roos12

    Roos12 Fanatiek lid

    4 jan 2015
    1.719
    803
    113
    Ik zou het gewoon even navragen bij de gastouder.
     
  4. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.542
    3.775
    113
    Overijssel
    Zou het even navragen maar eerlijk? Twee 3jarigen zullen elkaar misschien wel een kusje op de billen hebben gegeven en vonden het vast leuk ;)
     
    MyMiracle vindt dit leuk.
  5. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.776
    25.851
    113
    Vrouw
    Zolang je kind dat met een brede lach zit te vertellen lijkt me dat er niks aan de hand is.
     

Deel Deze Pagina