Kv 2v5 duidelijk vals? Combinatie clomid.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dorothy, 25 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorothy

    Dorothy Lid

    23 aug 2018
    35
    1
    8
    Vrouw
    Even hart luchten

    December clomid genomen 50mg, regels waren er na 30 dagen.

    Januari clomid genomen 100mg, getest op dag 30, negatief, dag 31 (16feb) regels.

    Mn bloeden duurde deze keer maar 3 dagen (anders altijd al jarenlang 5dagen) en sindsdien hoofdpijn tot en met!

    21feb toch nog eens testen, negatief n'a 5min. Dag erna wil ik hem weggooien, duidelijke streep zichtbaar! :eek:

    Uit "paniek" direct terug getest, had wel maar weinig plas, want was inmiddels al 2x geweest. Resultaat, negatief. 2u laten clearblue, negatief.

    Ik blijf maar hoofdpijnen hebben, vreetbuien, emotioneel tot en met! En soms steekjes in linker eierstok en vlinderachtig gevoel in m'n buik.

    Volgens dokter is er geen invloed door clomid. En ik neem ook geen andere hormonen o_O

    Iemand ervaring hierin? Iemand heel laat positief? Nog Bloedingen gehad? Of mensen die negatief teste en bloed prik wel positief leek?

    Er houdt me iets tegen om bloed te laten prikken, en af te wachten naar volgende maand, maar toch pieker ik me suf.

    Als iemand me kan vertellen hoe ik een foto kan uploaden, kan ik de positieve test ook tonen ;)

    Kleine hulpkreet naar ervaringen of tips... :roflmao:
     
  2. Dorothy

    Dorothy Lid

    23 aug 2018
    35
    1
    8
    Vrouw
    Dit was de test :eek:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Je test was pas na een dag positief dus helaas een indroger. De test was dus niet positief maar negatief.
    Zeker ook omdat je daarna negatief bleef testen.

    Clomid staat er om bekend dat je minder baarmoederslijmvlies opbouwt en dus ook minder heftig bloed als je ongesteld bent.
    Ik zie dus geen reden om aan te nemen dat je nu zwanger bent helaas.

    Gaan jullie wel verder met clomid? En heb je dan nu een rustmaand ingelast?
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Deze is helaas niet positief,maar een indroger.
     
  5. Dorothy

    Dorothy Lid

    23 aug 2018
    35
    1
    8
    Vrouw
    Neen, ik was gewoon verder gegaan met mijn clomid deze maand. Ik heb geen rustmaand genomen. Vindt dit veel te zonde van de afgelopen 2 maand.

    Want nog 2 maand clomid nu, en dan gaan we een stap verder gaan.
     
  6. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Is idd gewoon echt een indroger, je heb pas een positief resultaat binnen 5 min nadat de test is gedaan.
     
  7. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Aha okay duidelijk.
    Fijn dat je wel gewoon door bent gegaan.
    Hopelijk is het snel raak.
     
  8. Dorothy

    Dorothy Lid

    23 aug 2018
    35
    1
    8
    Vrouw
    We geven niet op :thumup: ondertussen 2jaar verder...
    Heb gelukkig wel al 3 kindjes, was 4jaar geleden gesteriliseerd geweest, 3jaar geleden zware operatie ondergaan om sterilisatie ongedaan te maken omdat er plots kinderwens was. Zijn nu 2jaar verder en bezig :|

    Deze maand was echt wel een warboel, nog nooit een indroger in het roze gehad, dit keer dus dan wel... Blijft raar, een vrouwenlichaam :roflmao:
     
  9. Dorothy

    Dorothy Lid

    23 aug 2018
    35
    1
    8
    Vrouw
    Ik denk toch deze week even te polsen bij dokter.... Wat me vandaag opviel is dat mijn striemen die ik had op mn botsten van m'n vorige zwangerschappen, terug blauw staan, en aan beide borsten melkverlies....

    Dit kan niet kloppen, mss een teveel aan bepaald hormoon... ?
     
  10. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Die blauwe aderen heb ik ook wel eens, op zich niks zwangerschap gerelateerd (bij mij).
    Qua melkafscheiding zou het prolactine (?) gehalte te hoog kunnen zijn.
     
  11. Dorothy

    Dorothy Lid

    23 aug 2018
    35
    1
    8
    Vrouw
    Heb ik ook tegengekomen op Internet over prolactine...

    Ik denk toch dat ik eens deftig moet gecontroleerd worden ivm hormonen en clomid...
     

Deel Deze Pagina