Kv 2v5 duidelijke streep, action loopt op maar blijft licht

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mamavandustin, 5 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavandustin

    4 sep 2018
    9
    1
    3
    Vrouw
    Heeft iemand dit ook (gehad)? Dat action testen lichter blijven maar een ander merk wel duidelijke strepen geeft?

    Ik ben vandaag 21 dagen na mijn eisprong, daar ben ik zeker van want heb ovulatie testen gebruikt en temperatuur bijgehouden.

    Zou kruidvat niet meer moeten knallen nu op dit termijn?
     
  2. Mamavandustin

    4 sep 2018
    9
    1
    3
    Vrouw
    Dit zijn de testjes van vandaag.
    Action ochtend urine en de kruidvat middag urine.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.911
    15.356
    113
    Ja, bij mij liepen de Action testen ook véél minder snel op dan de Kruidvat testen.
     
    Mamavandustin vindt dit leuk.
  4. Mamavandustin

    4 sep 2018
    9
    1
    3
    Vrouw
    Dankjewel voor je reactie. Ik word er een beetje onzeker van. Ik heb voor mijn zoontje 3 missed abortions gehad en na mijn zoontje een voldragen zwangerschap van een dochter met hartafwijking, die helaas na 10 weken ziekenhuis is overleden.

    Onbezorgd zwanger zijn zit er dus überhaupt niet meer in voor ons maar wil me ook niet door angst laten leiden...
     
  5. Lomo

    Lomo Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Wat vervelend voor je dat je zo onzeker bent. Mijn testen van de action zijn nooit echt donker geworden en mijn kind is ondertussen al 1. Hopelijk kan je het een beetje loslaten. Wanneer mag je voor een eerste echo?
     
    Mamavandustin vindt dit leuk.
  6. Mamavandustin

    4 sep 2018
    9
    1
    3
    Vrouw
    Ik mag 22 april voor een eerste echo bij de gyneacoloog. Dit koste al veel moeite om dat te regelen ivm het coronavirus. (Wij wonen in brabant dus de regels zijn bij ons in het ziekenhuis aangescherpt)

    Nog even geduld dus...
     
  7. Lomo

    Lomo Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Ja ondanks dat het begrijpelijk is voor jou wel balen dat je zo lang nog in onzekerheid Moet zitten. Maar zoals de testen er nu uitzien lijkt dat niet nodig hoor. Ziet er goed uit!
     
    Mamavandustin vindt dit leuk.
  8. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.911
    15.356
    113
    Wat verdrietig! Ik kan me goed voorstellen dat onbezorgd zwanger zijn niet meer mogelijk is voor je....

    Ik hoop dat je een mooie zwangerschap mag krijgen met als eindresultaat een gezonde baby!
     
    Mamavandustin vindt dit leuk.
  9. Bloem4

    Bloem4 Fanatiek lid

    3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Ik had laatst ook zo'n topic geopend. Ik werd zo onzeker van mijn action testen en was al haast overtuigd dat het weer mis was. Toen Kruidvat gedaan ook dat was ook echt een giga verschil net als bij jou. Hopelijk mag deze zwangerschap wel goed gaan voor jou♡
     
    Mamavandustin vindt dit leuk.
  10. Mamavandustin

    4 sep 2018
    9
    1
    3
    Vrouw
    Dacht zal het toch even melden.. helaas is het hier weer uitgelopen op een miskraam.
     
  11. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Ik wens je sterkte toe <3
     
  12. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    :( Veel sterkte
     
  13. Cupcake01

    Cupcake01 Fanatiek lid

    8 feb 2016
    2.942
    1.309
    113
    Vrouw
    Hele dikke knuffel
     
  14. Fraser

    Fraser Niet meer actief

    Sterkte! Heel verdrietig :(
     
  15. Mamavandustin

    4 sep 2018
    9
    1
    3
    Vrouw
    #15 Mamavandustin, 16 apr 2020
    Laatst bewerkt: 16 apr 2020
    Na 4 dagen bloedverlies, is het bloeden gestopt. Ik kon het elke dag af met 1 maandverbandje. Dan zat er alleen 1 streepje bloed in. (Sorry beetje onsmakelijk allemaal) als ik dan naar de wc ging drupte er wel bloed mee.. het was echter allemaal veel minder dan mijn normale menstruaties. Ik blijf steekjes in mijn buik houden ondanks het bloedverlies gestopt is.. en pijnlijke borsten blijven ook.. nu ben ik dus bang dat ik niet helemaal schoon ben van binnen dus verloskundige gebeld. Ik mag vanavond om half 6 voor een echo..

    Iemand ervaring met een soortgelijke situatie?

    Hoe liep dit bij jullie af? Mijn test van action die ik zojuist gedaan heb is nog steeds geen knal maar ook niet lichter geworden (ik weet dat hcg aanwezig blijft zolang je niet schoon bent)
     
  16. Mamavandustin

    4 sep 2018
    9
    1
    3
    Vrouw
    Test van vandaag
     

    Bijgevoegde bestanden:

  17. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Als ik hem vergelijk met die van 5 april action oogt hij wel weer wat opgelopen. Ik denk dat het idd verstandig is om even langs de vk te gaan voor die echo. Hoe ver zou je zijn als het wel goed zou zijn? Hier na een miskraam (met wel duidelijk meer bloeding dan een gewone menstruatie en die zijn hier al heftig) ook nog wat restjes maar die kwamen er bij de menstruatie daarop wel uit. Toen waren de testen overigens wel duidelijk afgenomen en bleven het enkel tuurtestjes.
     
  18. Koektrommel

    Koektrommel Fanatiek lid

    15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Wat een onzekerheid zo. Geen ervaring maar wil je even succes wensen voor vanavond. Hopelijk geeft de echo duidelijkheid.
     
    Mamavandustin vindt dit leuk.
  19. Mamavandustin

    4 sep 2018
    9
    1
    3
    Vrouw
    Om half 6 echo dus vanavond.. ga er vanuit inderdaad dat er nog wat restweefsel zit..

    Ik zou nu 6 weken en 4 dagen zijn..
     
  20. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Laat je weten hoe de echo is gegaan?
    Ik ga duimen dat het een positieve reden heeft waarom de test niet afloopt, maar had als ik in jou schoenen had gestaan waarschijnlijk van hetzelfde als jou uitgegaan.
     
    Mamavandustin vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina