Goedendag, Ik sta bij de KVK ingeschreven. Nu zijn de omstandigheden verandert en wil ik niet dat mijn adres traceerbaar is. Ik heb KVK gebeld en zij zeggen dat enkel bij dreiging waarvan bewijs (bv middels aangifte) enkel aanleiding kan zijn om te anonimiseren. Nu zei een collega laatst dat je misschien ook een postadres aan kan vragen. Ik zie door de bomen het bos niet. wie kan mij helpen?
Eerste hit: De Kamer van Koophandel (KVK) biedt u de mogelijkheid om uw bezoekadres af te schermen. U moet hiervoor wel een alternatief postadres registreren zoals een postbus. Uw vestigingsadres is dan alleen nog in te zien door overheidsorganisaties of beroepsgroepen die daar wettelijk toestemming voor hebben.
Inderdaad, dit krijg je letterlijk naar voren door te googlen op “ik wil dat mijn adres onzichtbaar is bij KVK”. Je blijft dit forum als je persoonlijke zoekmachine gebruiken, maar Googlen is doorgaans echt sneller, hoor.
Dames dank maar dit had ik zelf natuurlijk allang gegoogled. Het gaat niet om Mijn bezoek adres maar om mijn privé adres die dus zichtbaar is…. Dat is het lastige eraan ..
wij kunnen haar toch helpen in het sorteren van de (vast niet altijd) juiste informatie van google Ik vind het altijd zo schattig dat Bunchy altijd van die heerlijke www.google.nl dingen vraagt.
Ik zou toch naar de KVK gaan bellen, en daar vragen hoe je het moet wijzigen. want zij kunnen gericht op jouw situatie je helpen. en ook aangeven of het voor jou dus dmv een postadres kan.
Ik heb gebeld.. vanwege de veranderende omstandigheden mag het afgeschermd worden maar het snelst is om alsnog een postadres te regelen… Dus een postbus of iets dergelijks… Krijg k dan serieus ergens een fysieke briebenbus? Mijn eenmanszaak is echt zo klein, misschien dat ik er 300 euro per maand gemiddeld mee verdien en dan moet ik de kosten van een postbus er nog van af halen… Pfff…. Hoe kom ik aan een zo goedkoop mogelijke postbus ..?
https://www.google.com/search?q=Hoe+kom+ik+aan+een+zo+goedkoop+mogelijke+postbus&rlz=1CDGOYI_enNL783NL783&hl=nl&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8 https://www.pripost.eu/postbox/postbus-alternatief/
I know! Voor bijna alle vragen op dit forum kan je Google gebruiken maar ik ben juist benieuwd naar persoonlijke ervaringen! En als je het irritant vind reageer dan ajb gewoon niet..
Maar je vraag is hoe kom ik aan een zo goedkoop mogelijke postbus. Je vraag was niet heeft iemand persoonlijke ervaring met een postbus. En ik reageer op je vraag hoe kom ik aan een zo goedkoop mogelijke postbus. Dus wellicht dat je de vraagstelling in de toekomst iets concreter moet formuleren.
Dit is een probleem waar ik ook tegenaan loop. Baal dat een prive adres zichtbaar moet zijn. Postbus of inschrijfadres huren is best duur helaas.
Je kan hier ook gewoon niet op reageren. Er zijn zoveel vragen op dit forum die ook op google te vinden zijn.