kwaaltjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door forever70, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. forever70

    forever70 Lid

    10 aug 2007
    11
    0
    0
    Wat kan ik het beste gebruiken tijdens mijn zwangerschap qua vitamines
    tegen de misselijkheid en moe - prikkelbaarheid.

    groetjes forever70
     
  2. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    niks ,
    als je misselijk bent is het erg vervelend (ik heb er nooit last van gehad) ze zeggen kleine beetjes nuttigen.
    moe lekker gaan liggen en slapen als je daar gelegenheid voor hebt.
    prikkelbaar tja dat zijn je hormonen.
    geen vitamine pilletje helpt tegen die kwalen.
    na een week of 12 a 14 worden de kwaaltjes wel wat minder en als je de laatste 3 maanden in gaat komen ze weer , heb ik tenminste wel want ik ben smiddags vaak alweer wat moe.
     
  3. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    vitaminepilletjes tegen deze klachten zijn er volgens mij niet.. Mocht je erg misselijk zijn dan is het wel mogelijk om via je vk of ha hier iets voor te krijgen.
    Qua vermoeidheid en prikkelbaarheid, tja, ik ben bang dat dat er gewoon bij hoort en dat er weinig tegen te doen is dan toegeven aan je moeheid.
     
  4. Helaas zijn er geen vitamines die dit voor je op kunnen lossen zoals al gezegd.

    Prikkelbaar wordt je van al die hormoonwisselingen in je lijf. Ik voel me soms net een puber.

    Je kan wel mama vitamines gebruiken om ervoor te zorgen dat je niks te kort komt. Let dan wel op dat je vitamines gebruikt speciaal voor zwangeren. Hier zit n.l. geen vitamine A in. Teveel hiervan kan schadelijk zijn voor je kindje. Om deze reden mag je ook orgaanvlees zoals lever maar met mate gebruiken.

    Hoop dat je je snel wat beter voelt.
     

Deel Deze Pagina