Kwalitatieve opvouwbare bolderkar ervaringen gevraagd

Discussie in 'De lounge' gestart door goblins, 29 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Ik zoek een opvouwbare bolderkar.
    Hij moet niet te duur zijn.
    Op Amazon ben ik er veel tegen gekomen maar wat is jullie ervaring met bolderkarren?.

    Ik ga er mee naar de winkel voor frisdrank te verslepen naar de auto (Poolse winkel waar de merkcola al standaard 60 cent goedkoper is en veel lekkere smaken bij de limonade).
    Tevens af en toe naar de moestuin om plantjes te brengen. Verharde grond dmv stenen maar erg ongelijk.

    En naar de huishoudbeurs. Wordt mijn truttentrolley 2.0.
     
  2. 1Hanneke

    1Hanneke Fanatiek lid

    4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Wij hebben een kwalitatief best goede bolderkar, van active outdoor, maar wat andere bestemming en vermoedelijk duurder dan je zoekt (bijna 200 euro dacht ik). Hij rijdt wel lekker soepel, ook op ongelijke paden, omdat je zowel kan duwen als trekken en hij kogellagers in de wielen heeft. En rem is handig. Maar wij gebruiken hem voor dagjes uit/lange stukken lopen voor de kids en spullen.
    In jouw geval, voor korte stukjes en vooral boodschappen en planten, zou ik denk ik een goedkope nemen van rond de 50 euro die volgens de beschrijving zoveel mogelijk gewicht kan hebben. Ik denk dat het in dat prijssegment niet heel veel uitmaakt in kwaliteit welke je kiest...
     
    goblins vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina