Laag amh - spontaan zwanger

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Lien4, 10 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lien4

    Lien4 Actief lid

    7 nov 2017
    411
    174
    43
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    Het voelt onwerkelijk om dit te typen, maar ik heb sinds een week zowaar een spontane positieve test.... We zijn ruim 4,5 jaar in de mmm bezig voor een tweede kindje. Mijn amh is <0,1, in Nederland waren we uitbehandeld. Daarom drie trajecten in Düsseldorf gedaan, en we zitten nu als laatste strohalm midden in een eiceldonatie traject, met het voorzichtige voornemen om na dit jaar het boek te sluiten.

    En nu dus ineens die twee streepjes... Afgelopen week 2x bloed geprikt en het hcg was wonderbaarlijk gewoon verdubbeld. Ben zo in de war en vind het doodeng om op iets te hopen met mijn roestige eitjes en lijf. We hebben over anderhalve week een vroege echo, (ook om buitenbaarmoederlijk uit te sluiten), als we dat überhaupt halen..

    Nu hoop ik op bemoedigende verhalen van andere laag amh'ers om de hoop en het vertrouwen wat vast te kunnen houden. Zijn er meer laag amh'ers die toch spontaan zijn zwanger geraakt? En liep dit uiteindelijk goed af..?
     
    Lana7, Dagda, DR87 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Nienke91

    Nienke91 Bekend lid

    8 jan 2019
    503
    721
    93
    Vrouw
    Wauw! Sorry geen positieve ervaring hier, maar wat ga ik hard voor je duimen! ❤️
     
    Lien4 vindt dit leuk.
  3. Lien4

    Lien4 Actief lid

    7 nov 2017
    411
    174
    43
    Vrouw
    Wat lief, dankjewel
    Ik volg het ecd-topic, ik duim ook ontzettend hard mee voor jou!
     
    Nienke91 vindt dit leuk.
  4. Ninn22

    Ninn22 Lid

    17 mrt 2019
    63
    31
    18
    Vrouw
    Wauw gefeliciteerd @Lien4!! Ik heb geen eigen ervaringverhaal voor je. Maar een Zweedse blogger (Kenzas) heeft ongeveer hetzelfde als jij mee gemaakt. Bij haar is het allemaal goed gegaan. Misschien hoopvol om dit filmpje te bekijken:
     
  5. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.139
    5.072
    113
    Lieve @Lien4, jij kent mij waarschijnlijk niet, maar ik heb door de jaren heen je traject een beetje gevolgd. Hopelijk klink ik nu niet als een stalker :roflmao: Hoe dan ook, toen ik net dit topic voorbij zag komen, slaakte ik bijna een gilletje. Wat een WONDER is dit!!! Ik ga zo hard voor je hopen en duimen dat dit jullie baby'tje is. Dat moet gewoon, punt. Hopelijk is het snel volgende week! ♡
     
  6. Lien4

    Lien4 Actief lid

    7 nov 2017
    411
    174
    43
    Vrouw
    #6 Lien4, 10 mei 2020
    Laatst bewerkt: 10 mei 2020
    Dankjewel! Ik ga er morgen eens goed voor zitten om het filmpje helemaal te bekijken. Mijn figuur komt niet echt overeen met dat van haar, hopelijk is dat geen voorwaarde :D
     
    Ninn22 vindt dit leuk.
  7. Lien4

    Lien4 Actief lid

    7 nov 2017
    411
    174
    43
    Vrouw
    Aww wat superlief, dankjewel voor je meeleven! Ik word er helemaal week van, zo'n lieve reactie. En ik herken je avocadootje uit andere topics :)

    Het zou toch wat zijn hé.. Ik moet me zó inhouden om me niet te laten meeslepen. Tis nog zo pril.. maar tegelijk ook zo ongelooflijk...
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  8. Mila1988

    Mila1988 Bekend lid

    19 feb 2020
    989
    586
    93
    Vrouw
    Zwanger is zwanger. Gefeliciteerd! Ik ga mee duimen dat het goed blijft gaan. :D
     
    Lien4 vindt dit leuk.
  9. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.840
    1.675
    113
    Vrouw
    Mijn AMH is 0.6 en nu 33wk zwanger van de 2e (zie mijn onderschrift voor historie, wij werden wel telkens erg snel natuurlijk zwanger) ik zie bij jou dat je ook al vaak spontaan zwanger bent geraakt de afgelopen 4 jaar maar nu ben je voorbij de termijn waarop het telkens mis ging denk ik? Kans is echt groot dat jullie wonder er dan over een maand of 7 is! Ik duim , op naar mooie termijnecho.
     

Deel Deze Pagina