Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theadore

    Theadore Lid

    9 jul 2020
    19
    1
    3
    Vrouw
    Goedenmorgen,

    Ik zit met een vraag.
    Na heel wat maanden in totaal 2.5jaar turen op de testen en een miskraa m verder ben ik zwanger.
    Gister bloed4 weken zijn of 4.1.
    Nou was mijn hcg nog maar 26 waarbij de gynaecoloog zij dit is veel te laag ook voor dit termijn dus ga er maar vanuit dat het mis gaat.
    Maandag moet ik weer bloedprikken om te zien of die verdubbeld is.

    IS ER IEMAND WIE DIT OOK HEEFT GEHAD?
     
  2. DangerBlonde

    DangerBlonde Fanatiek lid

    3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Ik vind het nog niet raar met 4 weken. Een normale zwangerschapstest heeft 25 miu nodig om positief te zijn, en je kunt normaliter testen vanaf 1 dag na je gemiste menstruatie. Als je een perfecte regelmatige cyclus van 28 dagen hebt zou dat met 4+1 zijn.
    Heb je je eisprong later gehad, dan kan het zijn dat je nog niet eens na die 14 dpo zit en is 26 niet te weinig.
    Ik had zelf ook nog geen knaltesten vlak voor en rond de nod, pas rond 17 dpo.
    Ik duim voor je dat hij oploopt, als hij maandag gewoon verdubbeld is, is dat vooralsnog een goed teken :)
     
  3. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.694
    7.749
    113
    Vrouw
    Hier sluit ik mij bij aan!
     
  4. Kaktus

    Kaktus Actief lid

    4 jul 2021
    384
    261
    63
    Vrouw
    Ja, lijkt me op deze termijn vooral om de oploop te gaan..misschien maak je wel graag hcg aan, dat hoeft geen probleem te zijn. Geen bloed geeft moed :)
     
  5. Theadore

    Theadore Lid

    9 jul 2020
    19
    1
    3
    Vrouw
    Jullie geven mij weer iets hoop!ik heb ovulatie inductie gedaan dus ik ben er zeker van dat die in de nacht van 8 april op 9 april gesprongen is.
    Laten we hopen dat ze morgen een beetje snel met de uitslag bellen
     
  6. Sophie2019

    Sophie2019 Fanatiek lid

    21 jul 2018
    1.755
    1.339
    113
    Vrouw
    Zelfs dat geeft geen garantie van dag van innesteling (en dus start opbouw hcg). Ik ben twee keer met controle eisprong zwanger geworden dus weet m’n eisprong ook zeker. Ene keer was ei volgens de termijnecho 3 dagen voor de eisprong bevrucht, deze zwangerschap 4 dagen. Onmogelijk dus :) Het gaat echt om de oploop. Hopelijk morgen een goede oploop!
     
  7. momim

    momim Actief lid

    21 feb 2019
    342
    213
    43
    Volgens mij willen ze op je NOD een hcg van minstens 100 zien in het ziekenhuis, dus dan is dit helaas wel echt laag, maar wat de anderen ook zeggen, uiteindelijk gaat het erom of het netjes doorstijgt! Ik duim voor je
     

Deel Deze Pagina