Laatste 10 weken afteltopic oktober 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door norwegian-sky, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. norwegian-sky

    norwegian-sky Fanatiek lid

    7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Ja het is bijna zover! Morgen officieel 30 weken zwanger! Heb verder niet meegeschreven dus wie schrijft met me mee?
    Ik ben 3 oktober uitgerekend van nr3
     
  2. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik zie oktober staan, en ik denk Yeah!! Daar is eindelijk mijn afteltopic! Hihi..
    Mag alleen nog niet mee praten! Ben nog geen 30 weken! Over 4 weekjes! :)
     
  3. norwegian-sky

    norwegian-sky Fanatiek lid

    7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Je mag altijd meepraten hoor!
    Ik kon ook niet meer wachten hihi.
    Eindelijk gaan de laatste 10 weken in.
    Heb echt zin om ons ukkie in onze armen te houden straks. Maar er moet nog zoveel gebeuren.
    Kamertje is verre van klaar.
     
  4. linthee

    linthee Actief lid

    28 jun 2014
    157
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ook ik bij bijna 30 weken! 6 oktober uitgerekend van ons eerste kindje! Nu echt aftellen...
     
  5. Secretangel

    Secretangel Fanatiek lid

    28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Jaaaaa, eindelijk mag ik gaan aftellen en dan zie ik ook gelijk het goede topic 😊. Lijkt me gezellig om mee te kletsen! Hier is het kamertje ook nog niet af hoor. Vandaag wordt het laminaat gelegd, dan moet er nog een stuk behangen worden en wat verfwerk 😖. Hoe voelen jullie je? Ik ben 2 oktober uitgerekend van onze eerste.
     
  6. onzekereMama

    onzekereMama Fanatiek lid

    21 feb 2014
    1.132
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Eindelijk aftellen! Tenminste bijna dan.. ik ben 12 oktober uitgerekend. Kan niet wachten. Hebben jullie ook zo'n last van "nesteldrang". De spulletjes hebben wij al heel lang compleet. Alleen we moesten eerst heel lang op de stucadoor wachten. Nu komt maandag eindelijk de schilder en komt er Schot in. Maar het duurt me allemaal te lang haha.
     
  7. Rxy88

    Rxy88 Actief lid

    7 jan 2014
    324
    0
    0
    Ik nog een kleine 4 weken en dan mag ook ik aftellen🎉.
    Ik kan niet meer wachten en ben het stiekem ook wel zat
     
  8. norwegian-sky

    norwegian-sky Fanatiek lid

    7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    Morgen komt hier de spuiter voor het kamertje.
    Daarna kan er behangen worden.
    We moeten nog even kijken of we een inbouwkast gaan maken of we een kast kopen.
    Daarna kan ik eindelijk kleertjes gaan uitzoeken en wassen. Denk dat dit nog zeker een week of 3 gaat duren. Maar we hebben gelukkig nog even.

    Ik voel me redelijk goed. Heb hoge bloeddruk maar heb daar medicatie voor.
    Ik werk vanaf 22 weken al niet meer. Dus geniet nu thuis van me kindjes
     
  9. Zwangnie

    Zwangnie Bekend lid

    25 jul 2013
    731
    0
    0
    Ik word uiterlijk op 1 oktober ingeleid, telt dat ook? Over nog geen tien weken heb ik mijn kleine man in mijn armen :D Can't wait!
     
  10. Leen82

    Leen82 Fanatiek lid

    8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Jaaa gezellig. Ik zie oktober staan en denk: yesss haha.
    Al is het voor mij nog wat langer dan 10 weken. Ben nu 27+1.
     
  11. poisson1987

    poisson1987 Bekend lid

    23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Yeah! Er is er een! Ik ben 28+6 of 29+6 (afhankelijk van of je termijnecho of 12-weken echo neemt) en keek al zó uit naar een aftel-topic! Zwanger zijn is niet mijn hobby... Terwijl ik een fijne, zorgeloze zwangerschap heb tot nu toe.

    Kamertje hier is niet af. Moet nog gipsplaten in, afsmeren, verfen, vloerleggen, deur laten maken.... Pfffff....

    12 september laatste werkdag (bij 36 of 37 weken). Kijk ik wel naar uit! Hoe lang werken jullie door? Als je werkt natuurlijk.
     
  12. Rxy88

    Rxy88 Actief lid

    7 jan 2014
    324
    0
    0
    Hier is het kamertje af.
    Alleen nog wassen.
    Ik heb nu 2 weken vakantie, dan nog 5 weken werken en voor mijn verlof nog een week vakantie heerlijk.
    Ik werk nu 50% want was voor mij niet meer te doen in de zorg. Moet ook met 34 weken met verlof.
    Nu wel aan het aftellen tot 5 sept😊
     
  13. Wintersun

    Wintersun Fanatiek lid

    14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Ik ben dinsdag 30 weken zwanger. En ook ik ben het spuugzat. Ben benauwd, heb geen energie, kleine meid ligt met regelmaat tegen mijn ribben met (wat ik denk) een schouder. (Ze is een dwarsligger, ligt al vanaf week 17 met haar hoofd rechts)
    Dinsdag een olacentalocatlisatie, weer even gluren.

    Zaterdag eerst de verjaardag van mijn zoontje vieren, die word volgende week 2.
     
  14. mienma

    mienma Actief lid

    20 jun 2012
    301
    0
    0
    NULL
    Landgraaf
    joehoe een afteltopic :)

    mag ik ook meekletsen? hihi

    Ik ben maandag 20 weken zwanger en ben uitgerekent op 6 okt :)
    Dinsdag krijg ik een groeiecho, ik ben benieuwd hoe het mannetje het doet :)

    Hier wel al alles klaar voor de kleine mup.
     
  15. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Leuk een afteltopic, ik mag vanaf dinsdag ook gaan aftellen dan ben ik ook de magische 30 weken!
    Hier ook alles nog lang niet klaar, maar wat dat betreft nog ruim 10 weken haha! Voor me gevoel tijd zat!

    Ik ben er ook echt klaar mee, moet je eerlijk zeggen dat ik er nooit echt van genoten heb zoals sommige vrouwen doen. Doe mij maar gewoon lekker die kleine in me handen hoor! Kan niet wachten!
    Momenteel werk ik gewoon fulltime en ga vanaf 1 september met verlof en heb in augustus nog 2 weken vakantie. Ben ook wel toe aan verlof *zeur zeur* maar ik zit de hele dag op me werk en me rug is killing me! Nog 3 weken werken.. counting down the days!!!
     
  16. Stina83

    Stina83 Bekend lid

    6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaaaa ik doe ook mee.. Morgen 30 weken, 3/4 zit erop.. Op naar mijn verlof, nog 4 weekjes :)!! Echt zin in.. Dit keer wel een lang weekend, ben nu vrij en hoef di. pas... Lekker lekker...
     
  17. poisson1987

    poisson1987 Bekend lid

    23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Ik werk ook in de zorg (huisarts in opleiding, momenteel 1/2jr werkzaam op een SEH). Gaat tot nu toe prima. Heb alleen lagere toleratiegrens voor "klagers"...
    En na een avonddienst wel écht moe!

    Begin alleen last te krijgen van kortademigheid, maagzuur en het gevoel dat ik een walvis ben (zit tot nu toe 5 kilo aan, maar voelt als 25). Klinkt egoistisch, maar wil mezelf terug! En als ik dat denk voel ik me schuldig naar Uk.
     
  18. AngelaV

    AngelaV Fanatiek lid

    22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Jaaaa oktober! Dinsdag ben ik 30 weken zwanger!
    Vorige keer bevallen met 36.6, dus ben benieuwd:D
    Trouwens, hier ligt de kleine man al vanaf 16 weken met zn billen voor de uitgang:)
     
  19. JFelice

    JFelice Actief lid

    9 jan 2014
    292
    4
    18
    ZH
    Als we niet strikt op 10 weken aftellen gaan zitten tel ik ook mee af haha! Morgen 28 weken zwanger dus nog 12 weekjes, maar ik tel al 28 weken af hoor :p. Kan niet wachten tot ze er is! Moet wel nog veel gebeuren. Net begonnen met schilderen van het kamertje. Rolgordijntje besteld en over 2 weekjes wordt de kamer bezorgen! Voel me redelijk, alleen de kleine meid zit wel erg hoog! Soms is m'n buik net n ei omdat ze met der kontje tegen de buik aan ligt ofzo 😃. En m'n bekken is n drama. Wil der vasthouden :)
     
  20. Chuiqa

    Chuiqa Lid

    9 mei 2013
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    #20 Chuiqa, 24 jul 2014
    Laatst bewerkt: 24 jul 2014
    Joehoe! Het oktober afteltopic!
    Officieel ben ik zondag pas 30 weken, maar staat zo goed "laatste 10 weken afteltopic"
    Ik ben 5 okt uitgerekend van mijn eerste kindje!

    was vooral een meelezer op zp, maar lijkt me leuk om zo de laatste weken wat actiever te kleren met mede oktober mama's :)

    Mijn banner loopt 2 dagen achter, eigenlijk nooit meer zin gehad om die up to date te maken... :)

    Hier nog niet echt nesteldrang, meer help waar is er een koel plekje drang..
    maar toch is het kamertje klaar en zijn alle spulletjes in huis :)

    qua werk; ik werk ook in de zorg en moest vervangend werk doen vanaf februari, inmiddels werk ik nog hooguit 10u per week ivm veel harde buiken.
    Verder ben ik het zwanger zijn de ene dag spuugzat (heb al de hele zwangerschap hele lage bloeddruk waardoor ik weinig kan) en de andere dag vind ik het heerlijk.
    Onze kleine man schopt en beweegt heel veel, maar echt pijn doet het nog niet!

    Met deze hitte voel ik me net een opgeblazen olifantje, maar dat is vast herkenbaar voor vele van jullie :)
     

Deel Deze Pagina