laatste voeding vervallen?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Woezel 25, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

uhmm hij wa s7/8 weken toen hij van 23 tot 5 sliep...eerst verschoof hij de voeding van 23 naar 22..daarna van 5 naar 6...
    uiteindelijk met 12 weken sliep hij van 21 tot 9...een hele tijd...
    Daarna kwamen rond 4 mnd weer anchtvoedingen en sliep hij van 20 tot 8...en dna kwam hij om 3,4 of 5...maar niet elke nacht of weken lang..

nu van 19 tot 7/8 ...

2. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Ik maak onze dochter ook niet wakker ... Ze krijgt meestals rond 21.00 haar laatste voeding en komt dan de volgende ochtend tussen 6.00-7.00 uur

3. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vanacht de derde nacht op rij dat onze dochter door geslapen heeft van 19.30-6.45! Heb voor de zekerheid CB even gebeld en die zeiden dat het prima is als ze nu op 4 voedingen zit en de laatste avondvoeding niet meer krijgt. zolang ze goed plast, vrolijk en alert is is het goed. Nou en dat is ze dus ga er toch langzaamaan op vertrouwen dat ze genoeg heeft aan die 4 voedingen.
    Moet zeggen dat ik er wel een beetje aan moet wennen dat ik als ik naar bed ga meteen kan gaan slapen.... :D Maar het is wel gek dat wanneer ik mijn dochter om 19.00 op bed leg, ik haar de rest van de avond niet meer zie...:) ff wennen...
    Bedankt voor julle reacties!

@ Anniej: hoop dat het bij jou ook steeds beter gaat! Hoe ging het vanacht?

Groetjes!

4. fafje

fafje Niet meer actief

oh wat fijn!!

als je je zorgen maakt of een x twijfelt kan je haar altijd overdag nog een xtje aanleggen

5. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Ik zou ook graag de laatste droomvoeding laten vervallen, maar mijn dochtertje drinkt die juist heel goed. Overdag is ze veel te veel afgeleid door alles wat ze om zich heen ziet. De laatste voeding van 23.00 drinkt ze slapend en dan drinkt ze echt beide borsten helemaal leeg. Heel af en toe sla ik zelf de voeding wel eens over, maar dan wordt ik 's ochtends wakker met enorme stuwing.
    Mijn lichaam heeft zich dus helemaal aangepast aan de laatste voeding. Ik laat het dus maar even zo, m'n dochter wordt er helemaal niet sacherijnig van, doet eigenlijk geen oog open en tankt zich helemaal vol voor de nacht! Ze wordt rond 7 uur pas weer wakker.

6. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Eliza: Daarom kolf ik rond 22.00 dan ook nog als we meneer niet wakker maken. Misschien ook een tip voor jou dus. Die keren dat je haar niet om 23.00 nog voedde, werd ze dan 's nachts nog wakker voor een voeding?

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik kolfde in he tbegin inderdaad ook nog voor ik zelf ging slapen.

8. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi,

Mijn dochter blijkt het dus echt niet nodig te hebben, die avond voeding, want ze blijft gewoon slapen, ook vanochtend was het weer 6.45. Ik kolf 's avonds ook voordat ik ga slapen maar er komt maar heel weinig uit, zo'n 50cc.. Meer krijg ik er niet uit geperst.
    's ochtends zijn mijn borsten wel goed vol maar niet dat ik stuwing heb ofzo, de kleine meid drink ze dan lekker gulzig leeg. Prima zo dus! Ook heeft ze voldoende plasluiers over de dag en is ze lekker vrolijk dus het gaat hier super!

@fafje; Heb vanochtend haar inderdaad een keertje extra aangelegd, maar mevrouw had gewoon nog geen honger, dus lag wel een beetje te sabbelen maar ze hoefde niet echt te drinken. Ze vond het natuurlijk wel gezellig zo aan de borst sabbelen maar drinken was er niet bij...:p

X

9. fafje

fafje Niet meer actief

nou goed toch!!! ;)

de melk is in elk geval ten alle tijde aanwezig hihih

10. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL