hoi hoi ik vroeg me af of je iets absoluut NIET mag hebben de allerlaatste weken vanje zwangerschap ivm borstvoeding geven na de bevalling. groetjes !
Je mag met borstvoeding juist weer alles eten, ik verheug me nu al op de carpaccio. Hooguit zul je tegen die tijd een beetje op moeten letten met uien en kool ivm darmkrampjes, maar om daar vooraf al rekening mee te houden? Tenminste, dat is mij dinsdag bij de borstvoedingsavond verteld. Ik heb nog geen ervaring verder
Je mag inderdaad alles hebben. En dingen die krampjes kunnen veroorzaken, zoals bijvoorbeeld uien, scherp eten etc, daar is het volgende over te zeggen: als je tijdens je zwangerschap dit soort producten heb gegeten dan is je baby daar aan gewend en zal er waarschijnlijk goed op reageren.
er schijnt ook iets in druiven te zitten wat je niet mag? of niet te veel iig ... maar zoals filet enzo mag je dus allemaal weer ? heerlijk ! hahaha
Sterker nog ik moest aan de filet van mijn kraamzorg en vk om mijn hb weer ophoog te krijgen... (weer iets om naar uit te kijken )
Filet enzo mag idd allemaal weer. Maar ik mag dus ook geen druiven eten van mijn vk en van de kraamzorg. Waarom precies weet ik niet, maar het schijnt niet te mogen als je borstvoeding geeft. Maar het mag nog wel gewoon als je nog zwanger bent en je bent van plan bv te gaan geven hoor...