ik weet nog dat er lang geleee zo'n topic was en moest er ineens aan denken toen ik net tegen mijn man zei: hey gaan we nog wat doen op bevredigingsdag want we zijn allebei vrij. hij keek me aan en zei maar natuurlijk ik had het niet eens door... wie kan er nog meer zulke "verkeerde" dingen uitkramen
Hahah! Waar zat jij met je gedachten? Mijn moeder is er echt een ster in. Haar toppertje is toch wel toen ze in een winkel liep, en de bediende haar vroeg: Kan ik u helpen? Waarop mijn moeder antwoorde: Nee hoor, dankuwel, ik ben even lekker aan het rondneuken.. ( mix van rond neuzen en rond kijken.. ) Ja... Dat is lullig!! Haha
hahahah!! even rondneuken hij is niet van mezelf maar van een medeforummer (schrijf je dat zo?) die een zware hersenschudding heeft, ze schreef dat de meuroloog zei dat het 4 tot 6 weken kon duren. daar moest ik ook echt heel erg om lachen......
Rondneuken en meuroloog...hahahhaaa! Wij hadden vroeger vrienden,een stelletje, die Nik en Peggy heetten. Ik versprak me een keer en zei: Komen Pik en Neggy vanavond ook?
whahahahaha Zo wilde ik een keer tegen vriendlief zeggen 'Schat, Kijk ..' Maar ik zei 'Schijt, Kak .. '
ik kan om de een of andere manier kledinghanger niet zeggen als het nodig is ik noem die dingen altijd klerenophangers en ik zeg vaak dat een meloen of mango nog niet gaar is
Ik had een keer visite van familie en was thee voor ze aan het zetten. Zeg ik tegen mijn zwager: "Wil je slappe thee of stijve thee?" Ipv stijve bedoelde ik sterkte thee. Ik had zo'n kop. En mijn zus lag helemaal dubbel om mijn fout.
mmm blijkbaar denken jullie vaak aan sex zo te lezen haha Ik moest net ook weer lachen en mijn man denken dat ik lach om het programma dat ik kijk
Hahahahaha... geweldig! Zo riep ik eens in een warme zomermaand 'Kom, we gaan een matrasje pakken!' Ik bedoelde dus: kom, we gaan een terrasje pakken... Tja...
Oh nou ik had me toch wat doms.... Op tv heb je nu telkens een reclame voor een telefoon. Een samsung huppeldepup folder..... Dus ik snapte de hele tijd maar niet waarom je een telefoon nou folder zou noemen (ik dacht dus folder als in reclamefolder). Toen ik dat tegen mijn man zei moest hij wel erg lachen en zei, nee joh, folder (engels als in vouwen). Wat voelde ik me dom zeg ahahaha. Oh en ik kan geen parasol zeggen want dan zeg ik telkens paracetamol.
Ik kom niet meer bij zeg! Geweldig wat jullie uitkramen! Ik riep / zwaaide met enige regelmaat naar mensen die dan toch niet bleken te zijn wie ik dacht dat ze waren. Genant. Ben er dus mee opgehouden
herkenbaar. dat ik ze groette en dat bleken wildvreemden te zijn. ach ik hoop dan gewoon dat ze denken dat ik een aardige vreemdeling ben en niet een of ander weirdo haha
Ik weet nog dat jaren terug Wim Kok ergens voor gekozen moest worden en er hingen overal posters op prikborden, ramen etc.... waarop stond: "Kies Kok" met een grote foto met het gezicht van Kok. Toen zei ik als 10-jarig meisje tegen mijn moeder: "Huh? Wat een rare naam: Kies". Haha ik dacht dat hij Kies heette. Ik had gisteren ook iets raars. Ik maakte een boodschappenlijstje voordat ik boodschappen ging doen en mijn man zei: "Schrijf ook even chips op" en ik antwoordde: "Snoeperd" . Wat schrijf ik vervolgens op het boodschappenlijstje? : "Snoeperd".