Hoi! Ik heb weer een vraagje. Als mijn meisjes hun voeding gehad hebben krijgen ze nog een knuffel en gaan daarna gelijk weer naar hun bedje tot aan de volgende voeding of eerder als er iets aan de hand is. We zijn nu een paar keer tussen de voedingen door met ze eruit geweest, CB bv en een keer met de kinderwagen lopen maar hierna krijg ik ze met geen mogelijkheid meer in slaap. Meestal is het dan huilen tot de volgende voeding. Aangezien ik een beetje bang ben voor 2 huilende baby's (weet niet goed hoe 2 tegelijk te troosten) laat ik ze nu dus als het echt niet hoeft gewoon in hun bedje. Maar is het niet zo dat ze ook eens wat vaker uit bedje moeten, gewoon in de box bv? Of zijn ze daar nog te jong voor? Ik ben bang dat ik zo een overbezorgde moeder word die haar kindjes te weinig prikkels geeft. Maar ja, altijd huilen nadat ze eruit zijn gehaald is ook niet goed natuurlijk
Je kunt de twee meiden rustig tussendoor in de box leggen. Of idd lekker wandelen. Voor jezelf zou je eventueel op vaste tijden het bedje kunnen gebruiken. En zo nu en dan huilen is echt niet erg hoor. Ilja