Ladyline ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mandarijn, 1 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandarijn

    Mandarijn Bekend lid

    3 feb 2007
    760
    0
    16
    Is er hier iemand die ooit ladyline heeft gedaan, of nog doet en daarmee is afgevallen?
    Gisteren sprak ik iemand die 32 kilo is afgevallen hiermee en ik zit te denken om het ook te gaan doen maar zou graag wat meer horen van mensen die het kennen.
     
  2. Shiva1985

    Shiva1985 Lid

    11 jul 2007
    50
    0
    0
    verkoopster bij etos
    Utrecht
    hoihoi
    ik heb een keer een afspraak gemaakt bij ladyline.
    maar na veel praten en wegen en meten.
    kwam er een behoorlijke prijs kaartje aan hangen.
    ik verdiende toen nog geen 600 euro en ik was bijna me hele salaris kwijt voor de programma die ze me adviseerde.
    dus zal er wel heel goed over nadenken of het afvallen je zoveel geld waard is en dan kunnen ze je nog niet garanderen dat het werkt.

    ik heb het anders gedaan op mijn manier met veel water drinken en meer bewegen.

    succes

    xxx samantha
     
  3. Mandarijn

    Mandarijn Bekend lid

    3 feb 2007
    760
    0
    16
    dank je Shiva, ik zit net te lezen op een site van Kassa, daar las ik ook dat het heel erg duur is :( (dat had ze mij er niet bij verteld)
    toen ik 3 keer per week hardliep viel ik vanzelf af, wat ik ook at maakte niet uit, maar om daar weer mee te beginnen zie ik zoooo tegenop
    bovendien is het ook niet goed om zomaar te gaan hardlopen,
    ik dacht dat ladyline misschien iets zou zijn om in ieder geval mee te beginnen
     
  4. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ik wilde het ook gaan doen. maar was meer dan 1000 euro kwijt, en dat had ik er niet voor over dus heb ik dat niet gedaan.
    ik ben nu 35 kilo afgevallen met cambridge dieet! dat helpt ook heel goed.

    gr sannie
     
  5. Mandarijn

    Mandarijn Bekend lid

    3 feb 2007
    760
    0
    16
    zo wat knap Sannie :thumup:
    het is inderdaad wel te zot dat het zo duur is, dat had ik niet verwacht
     
  6. Niet meer actief

    Tis inderdaad ontzettend duur en de oefeningen die ze doen, kun je in principe ook zelf doen.

    Daarnaast is t heel verradelijk dat ze praten over cm's verliezen, maar dat zijn het totaal aantal cm's over je hele lijf. Dus als je 1cm bij je bovenarmen kwijt raakt, 2 bij je bovenbenen, 3 bij je buik, 3 bij je heupen, 4 op je dijen etc..dan zijn dat op zich maar hele kleine verschillen maar praten ze wel over een verlies van 13cm. Klinkt al heel anders he..
     
  7. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Je hebt ook een alternatief voor Ladyline, Bodystyling. Het is precies hetzelfde concept, maar goedkoper (nog megaduur, maar goed).

    IK heb Bodystyling gedaan en ongeveer 1200 euro betaald voor ik meen een half jaar, maar als ik er 5 kilo mee afgevallen ben, is dat veel. Ik was wel wat centimeters kwijt, maar alleen maar op mijn heupen.
    Je moet je aan een dieet houden en laat dat nou mijn grootste probleem zijn! En als je je niet aan je dieet houdt, dan zetten die bewegingen in die hittecabines geen zoden aan de dijk. Ik vond het achteraf zonde van het geld.
     
  8. Mandarijn

    Mandarijn Bekend lid

    3 feb 2007
    760
    0
    16
    :confused: jeeetje Joldeg dat is zeker wel iets anders

    Zonde inderdaad Ozgul dat het zo is gegaan, ongelofelijk hoe duur dat is he, dat had ik niet verwacht,

    bedankt voor jullie reacties, ik ga dit toch maar schrappen denk ik want dit is onbetaalbaar :)
     
  9. Mariekje

    Mariekje Fanatiek lid

    19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Geen wonder dat Sojabakker het zo goed deed zeg, wat een prijzen...

    Maar is het niet gewoon beter en voordeliger ook om even naar een dietiste toe te gaan of een voedingsconsulente?

    Dat ladyline heeft een vriendin van mij gedaan, ze was zelf niet zo heel erg te spreken over haar resultaat...
    Jee, ze had er niet bijverteld dat het zo duur was...

    Groetjes Marieke
     
  10. nony

    nony Fanatiek lid

    4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Kijk anders eens op
    eerste persoonlijk dieet...
    OOk niet goedkoop maar het helpt
    echt ken meerdere mensen die er
    echt flink mee afgevallen zijn, en het
    is dieet dat je je leven lang kan doen

    Succes
     
  11. Mandarijn

    Mandarijn Bekend lid

    3 feb 2007
    760
    0
    16
    Mariekje waarom ik hiervoor wilde gaan was omdat je een persoonlijk begeleider hebt en vanwege de oefeningen in dat apparaat
    je vriendin heeft het vast niet gezegd dat het zo duur is omdat ze het zelf misschien ook erg veel vond,

    bedankt Noni, voor de tip ;)
     
  12. dianne

    dianne Fanatiek lid

    10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    jah ik heb het ook gedaan, ik moet 14 kilo afvallen je wilt niet weten wat ik er voor betaald heb: 1900 euro! De kilo's vlogen eraf! moet zeggen dat ze er ook af zijn gebleven(ben nog geen kilo gegroeid in de zwangerschap) en die lelijke straie is ook helemaal weg getrokken. Maar vond het helemaal niks om te doen in warmte cabine eerst zitten en dan oefeningen doen, bleh ik ben een keer flauw gevallen daar van de warmte! Maar het dieet vond ik prima te volgen!
     
  13. Mandarijn

    Mandarijn Bekend lid

    3 feb 2007
    760
    0
    16
    bijna flauwgevallen? :confused:
    gelukkig dat je kilo's wel wegblijven in elk geval Dianne, dan heb je toch een heel goed resultaat ervan gekregen, goed gedaan!

    voor mij houdt het wel op want ik heb dat geld er niet voor over heb ik besloten, iedereen bedankt voor de antwoorden :thumup:
     
  14. dianne

    dianne Fanatiek lid

    10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    jah de cabine zijn altijd 38 graden, in de winter is dat lekker maar als het bloed heet is buiten word het wel wat minder!
     
  15. Niet meer actief

    @dianne, loopt men er nog steeds zo charmant bij als je in de warmte-bakken gaat (ozon ofzo toch?) Ik ben toen een paar keer geweest en dan liep iedereen gewoon in zn ondergoed met zo'n soort capeje om..erg charmant ;)
     
  16. dianne

    dianne Fanatiek lid

    10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    Haha ja idd in je ondergoed met een kap om, en dan lekker strak om je keel, heel fijn, iedereen met zijn rolletjes over hun onderbroek haha :D
     
  17. Lady79

    Lady79 Lid

    27 aug 2007
    46
    0
    0
    Ik zit bij een dieëtiste en dat lijkt mij het beste.
    Dat is tenslotte iemand die ervoor geleerd heeft en een dieët voorschrijft die op jouw lijf geschreven is.

    Succes!
     
  18. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    met zo'n prijskaartje moét je wel afvallen, je houd immers geen geld over om te eten ;)
     
  19. Pris

    Pris Fanatiek lid

    Wat een geld zeg.
    Ik ben zelf 15 kg afgevallen in 9 wkn dmv acupunctuur. Is er niet meer bijgekomen (nu dan even maar dat is voor t goede doel! :D ) en werd voor het grootste deel vergoed door t ziekenfonds.
     

Deel Deze Pagina