Landal Denemarken

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Rizzoli, 1 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rizzoli

    Rizzoli Fanatiek lid

    21 aug 2013
    2.320
    810
    113
    Hoi!
    Wij willen graag naar Landal in Denemarken en dan specifiek naar Seawest.
    Dit park lijkt ons erg leuk.

    Heeft iemand tips voor leuke dingen daar in de buurt te doen?
    we weten van legoland, het strand, de dierentuin en het vikingdorp/museum.

    Super graag zouden we zeehonden willen zien als dat mogelijk is.
    Ook andere tips zijn welkom.

    We gaan met onze dochter van bijna 7.
     
  2. Maan14

    Maan14 Fanatiek lid

    6 feb 2022
    2.385
    2.551
    113
    Ik volg even mee. Wij willen ook graag die kant een keer op naar landal
     
  3. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    Daar zijn wij 3 jaar geleden geweest, hele mooie huisjes.
    Ga niet alleen naar legoland maar ook naar legohouse.
    Verder staat Ribe overal aangegeven als leuk vikingdorp, daar vonden wij helemaal niks aan, niks te doen.
    Vlakbij seawest ligt een openluchtmuseum.
     
  4. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.457
    3.708
    113
    Leuke huisjes en leuk zwembad daar. In de omgeving is een leuk vikingmuseum.

    Neem even je meterstand op aan het begin van je vakantie. Elektra betaal je apart bij vertrek en bij ons wilde ze bijna 150 euro in rekening brengen voor een weekje. Hadden ja het lezen van een tip zelf de meterstanden opgenomen en toen was het opeens nog maar de helft.
     
    maansneeuw vindt dit leuk.
  5. Rizzoli

    Rizzoli Fanatiek lid

    21 aug 2013
    2.320
    810
    113
    Bedankt voor de tip. Had dat al gelezen op de site van landelijke ja.
     
  6. Rizzoli

    Rizzoli Fanatiek lid

    21 aug 2013
    2.320
    810
    113
    Gaan nu weer heel erg twijfelen over de plek in Denemarken zelf om naar toe te gaan.
    Beachpark middelfart, die omgeving heb je weer leukere dingen om te doen. En mooiere stranden en rustigere zee.
    Maar goed, we gaan in de mei vakantie volgend jaar en die valt vroeg, dus dan is het toch nog te koud om te zwemmen in de zee.
    Ik vind alleen de huisjes van middelfart eigenlijk drie keer niks.
    En de walvissafari die je daar kunt doen is misschien ook alleen maar in juni-augustus. Kan dat op de site niet vinden helaas.
    Moeilijke keuze…
     
  7. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.534
    6.229
    113
    zuid-holland zuid
    Het is misschien smaak maar wij vinden de stranden van west Jutland echt veel mooier dan de stranden aan de oostkant. Aan de westkant heb je echt duinen en branding en is het strand heel weids en breed. Aan de oostkant is het strand soms maar smal, weinig golven, rustiger water met wier en kwallen, voelde voor mij niet echt als “zee”. Overigens hebben we wel een keer in de meivakantie al kunnen zwemmen in de zee in Denemarken , maar je moet wel echt geluk hebben.

    Wij zijn wel dol op het vikingdorp en vikingmuseum in Ribe. In Bork , vlakbij seawest is ook een vikingdorpje, vonden wij ook best grappig. Maar goed, je kunt mij altijd midden in de nacht wakker maken voor vikingen, het is net wat je smaak is denk ik.
     
  8. nicole18

    nicole18 Fanatiek lid

    20 nov 2013
    4.495
    1.092
    113
    Vonden wij ook erg mooi, zijn wij wel een dagje zoet geweest!
    Wij vonden het erg leuk om met de auto het strand op te gaan, kinderen praten er nog over na 3 jaar.
    En legoland zeker 2 dagen doen, dan heb je ook rustig de tijd om rond te gaan.
     

Deel Deze Pagina