Landal hochwald duitsland

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Sophie221, 15 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie221

    Sophie221 Bekend lid

    11 mei 2015
    608
    374
    63
    Vrouw
    Goedemorgen,

    Wie kent dit park? We willen in september er misschien heen maar ik ben benieuwd hoe de 4CE huisjes bevallen. Schoon? Genoeg ruimte?
    Hoe is de park en omgeving?

    We gaan met twee kinderen van 4 en 2,5 jaar.
     
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wij zijn er zo'n 5 jaar geleden geweest.
    Omgeving is erg mooi, park ligt ook hoog op een berg.
    Erg leuke rodelbaan en je hebt er een stoeltjeslift.
    Verder niet echt gebruik gemaakt van de faciliteiten van het park.
     
    Sophie221 vindt dit leuk.
  3. EdN

    EdN VIP lid

    27 mei 2011
    8.688
    3.469
    113
    Wij zijn hier vorig jaar geweest, het is echt een heel leuk park. Zowel de binnen- als buitenspeeltuin is erg leuk, het park is mooi verzorgd en in de omgeving is veel te doen. Wij zaten in een 4c huisje, dat was eenvoudig, maar netjes en schoon, mooi gelegen en voor 4 personen prima. De 4ce huisjes zijn iets groter volgens mij. Ik zou nog wel eens terug gaan naar dit park en dan voor een van de wat luxere, nieuwe huisjes kiezen (maar ons huisje voldeed dus ook prima).
     
    Sophie221 vindt dit leuk.
  4. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.528
    6.220
    113
    zuid-holland zuid
    Meerdere malen in dit park geweest, heel leuk park! Ik vind de 4ce huisjes alleen vanaf de buitenkant wel een beetje sfeerloos en als een oude bunker eruit zien. Van binnen zijn ze dan weer verrassend mooi in verhouding tot buiten.

    In de voorjaarsvakantie zaten we in een 6b1 huisje, die vond ik veel leuker en knusser, zijn ook vrijstaand, zonnig gelegen. Alleen wel met een steile trap, dus misschien niet praktisch met kleine klimmers;)
     
    Sophie221 vindt dit leuk.
  5. Jezz84

    Jezz84 Actief lid

    30 dec 2012
    455
    111
    43
    Dat is toch Landal Warsberg? Niet Hochwald toch?
    Wel een heel leuk park! Zijn wij ook al 2 keer geweest.
    Hochwald is ook wel een mooi park, vond de huisjes niet heel bijzonder maar wel netjes.

     
    Sophie221 vindt dit leuk.
  6. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Oeps je hebt helemaal gelijk.. :o:

    Hochwald ligt aan dat meer ja..
    1x geweest. Leuke omgeving,
     
    Sophie221 en Jezz84 vinden dit leuk.
  7. EdN

    EdN VIP lid

    27 mei 2011
    8.688
    3.469
    113
    Ik zat me al af te vragen hoe wij die rodelbaan hebben gemist. :D
     
    Jezz84 vindt dit leuk.
  8. Silvana1981

    23 apr 2018
    77
    21
    8
    Vrouw
    Vorig jaar geweest, erg leuk park. Buiten speeltuinen zijn erg leuk en binnen speeltuin ook. Binnen zwembad stelt niet veel voor.
    Vlakbij zit een camping met erg mooi en schoon buiten zwembad zijn wij paar keer geweest....leuk voor alle leeftijden....peuter zwembad, glijbaan zwembad, diepe met duikplanken en wedstrijd zwembad.
    Wij hadden 6 persoons huisje, 3 slaapkamers. Met zijn 4en. Zijn ook vandaar naar oa Trier geweest en Luxemburg.
    Willen er volgend jaar weer heen gaan.
    Zijn nu net terug uit denemarken.
     
  9. Feem

    Feem Fanatiek lid

    13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Wij zijn er een maand geleden geweest haha! Ik vond de 4 persoonshuisjes eruit zien als bunkers idd. Wij zaten in zo'n driehoek-huisje, officieel 6-persoons, met 2 kleine kinderen. Zou die zeker aanraden. De daken waren ze aan het vernieuwen toen wij er zaten. Daardoor zagen de huisjes er gelijk wat vlotter/nieuwer uit! Verder is het huisje wel wat verouderd aan de binnenkant, maar dit vonden wij niet zo'n punt (voordat we kinderen kregen, gingen we met de tent dus dit was prima, je leeft toch veel buiten).Het huisje is niet groot maar wij vonden het prima. Wij sliepen zelf beneden en de kindjes boven allebei een eigen kamertje. Trap zat idd wel in de woonkamer, gelukkig luistert de oudste inmiddels en kon de jongste op dat moment nog niet klimmen. Nu, een maand later, klimt hij contant de trap op in onze gang. Blij dat hij dat toen nog niet deed haha!! Er was veel ruimte om het huisje heen waardoor kindjes lekker konden spelen in onze grote "tuin". Aanrader: Ik zou wel zelf het huisje kiezen, want het verschilde per huisje hoeveel ruimte eromheen was. Wij hadden dus zeeën van ruimte haha! Heerlijk!

    Enige vervelende was dat wij er zaten met 38 graden en dat het in de kamertjes boven ook bloedheet werd. Verder vonden we het een fijn park! :) Zwembad stelt niet zoveel voor. Indoorspeelhal was wel leuk (geen airco). Omgeving is wel prachtig! Lekker kunnen wandelen. Rondje meer is halfuurtje dus prima met wandelwagen. We zijn met kids middagje naar vliegtuigmuseum geweest. Onze oudste vond dat fantastisch (wel wat verouderd maar dat maakte voor hem niet uit). Ook dagje Trier gedaan. Niet ontevreden dus!!!
     

Deel Deze Pagina