Landal kinderbedset onveilig.. wat nu?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani84, 20 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    Hoi

    Wij gaan wel eens naar Landal op vakantie.
    maar nu vind ik die kinderbedlinnen setjes zo onveilig als de pest.
    de vorige keer hadden we een stoffig houten kinderbedje met een plastic matras dat veel te klein was voor t bedje. maar goed..
    daar moest dan een los lakentje op wat dus niet blijft liggen en alle kanten opschuift zodat je kindje eronder komt enz en een dekbedje terwijl mn zoontje nog geen 2 is. (nu slaapt ie er wel onder)

    in het verleden hebben we dit al vaker mee gemaakt dus nu neem ik altijd mn eigen beddengoed en evt matrasje mee voor de jongste

    Heb landal gebeld en dit aangegeven maar ze kunnen hier niks mee :(
    maar moet het wel gewoon betalen ook al gebruik ik het niet

    Nu mijn vraag.. wat zouden jullie doen. gewoon t kinderbed opgeven en de linnen erbij betalen? terwijl ik het niet gebruik? je moet opgeven nl hoeveel kids. de oudste slaapt in een gewoon bed dus die gebruikt ook t bedlinnen gewoon. kinderbedlinnen is wel weer goedkoper als volwassen..

    Ik weet het ff niet, normaal ben ik eerlijk en geef ik alles netjes op maar nu ik gebeld heb.. t is niet veilig en dom zeggen hier kunnen ze niks mee..
    heb nu de neiging om mn eigen boedeltje mee te nemen en kind niet op te geven.. of eens in een groot bed proberen maar thuis slaapt ie nog in t ledikant hij is nog geen 2 en geheid dat ie eruit komt.
    we proberen ook altijd 3 slaapkamers te hebben zodat ze niet bij elkaar hoeven:p

    graag jullie reacties..;)
     
  2. 1985Breezer

    1985Breezer Bekend lid

    19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Niet veilig mocht er brand uitbreken of iets dergelijks zoeken ze maar het aantal opgegeven personen...

    Ik snap je wel ik betaalde gewoon en nam mijn eigen campingbedje en beddengoed mee...
     
  3. Tess11

    Tess11 Actief lid

    12 jul 2008
    317
    1
    0
    maar je kunt toch opgeven of je wel of niet een bedje wilt boeken? dan neem je toch gewoon je Campingbedje mee?
     
  4. Nummer 10

    Nummer 10 Actief lid

    2 feb 2012
    382
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even los van het linnen, moet je sowieso opgeven wie er allemaal in het huisje slapen ivm rampen of een evacuatie tijdens je verblijf.
    Je wilt wel dat je zoontje op de gastenlijst staat voor het geval dat, dus dan zul je automatisch verplicht zijn het bedlinnen te betalen. Stom maar wel hoe het werkt volgens mij
     
  5. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik zou kind niet opgeven en gewoon een campingbedje meenemen
     
  6. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Ik werk bij Landal en moet dus heel regelmatig kinderbedjes opmaken ;). De set die jij beschrijft is er bij ons sinds kort uit, gelukkig.
    Wij hebben tegenwoordig een set met een katoenen dekbed/deken en het onderlaken is een hoeslaken, met elastiek en is wel veilig. Als wij ze hebben kunnen zij ze zeker bestellen. De matrasjes vind ik ook een nogo, zit een soort plastic omheen, hoewel wij in sommige huisjes wel katoenen matrassen hebben.
     
  7. LittleMonsters

    LittleMonsters Niet meer actief

    dit
     
  8. Bonkie

    Bonkie Fanatiek lid

    30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik ook. Ter plekke vul je het nachtregistratie formulier in en daar schrijf je je kind wel bij (zo doe ik het dus altijd al) wij willen altijd hotel bij centerparcs en daar laten ze in principe geen kinderen toe. Dus geef ik haar nooit op, neem bedje mee en ter plekke schrijf ik haar wel in. Heb nog nooit hoeven te betalen terwijl wij toch wel zeer regelmatig gaan.
     
  9. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    Super!! dat er eindelijk iets aan gedaan word!
    ja die matrasjes moeten er ook uit!! ;)

    Jullie hebben gelijk kind moet idd op de brandlijst e.d dus dat word dan gewoon opgeven en tja dan maar wat extra betalen voor iets wat we niet gebruiken dan..

    @ mamabri werk jij toevallig bij de vers?? :p
     
  10. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    dit is ook een optie!
    vallen ze daar echt niet over als je wel een kindje bij een nachtformulier op schrijft die je dan niet opgegeven hebt?
     
  11. dirksmama

    dirksmama VIP lid

    29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik zou gewoon ergens anders op vakantie gaan...
     
  12. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Want?:(

    @ts Hier hadden we geen houten bedje gehad, kregen steeds campingbedje.Gelukkig zijn de oude bedjes er helemaal uit dan.
    En anders idd voor de zekerheid een campingbedje mee.
    Maar zou wel je kind opgeven trouwens alleen al voor de veiligheid
     
  13. Snowtje

    Snowtje Fanatiek lid

    6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn ook al vaker bij landal geweest. Is ook maar net wie je aan de telefoon krijgt. soms moet ik per se betalen voor linnen. bel je even later, heb je iemand anders aan de lijn en leg ik het uit. hoef ik opeens niet te betalen...
    via internet hoef je volgens mij sowieso niet te betalen voor het linnen als je opgeeft dat je geen kinderbed wilt.
    maar ik vind het ook vreemd: als ik gebruik maak van een eigen bed en eigen linnen, hoef ik daar toch niet voor te betalen?? dat weiger ik dus ook, vind ik onzin!
     
  14. Bonkie

    Bonkie Fanatiek lid

    30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Nee, tenminste nog nooit gehad, tsja en anders kan je het daar ter plekke nog betalen. Kindje zou eerst niet meegaan, maar ja opvang viel uit, en de vakantie kon je niet meer cancelen toch :)
     
  15. bloem82

    bloem82 VIP lid

    5 sep 2007
    11.189
    601
    113
    Hier nog nooit een houten bedje gehad. Wij nemen altijd het matrasje en hoeslaken mee.
     
  16. mommy1983

    mommy1983 VIP lid

    30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    wat kost het nu een paar euro zou er niet zo moeilijk over doen hoor.

    gewoon je eigen spullen meenemen.

    wel krom dat ze zeggen er niets aan te kunnen doen. wij zijn in de zomer in het vennebos geweest en over een paar weken gaan we naar lommerbergen. In het vennebos hadden we een katoenen matrasje wel idd een losse laken
     
  17. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Bij de vers ???? :( Nee op de Elsgraven ;)
     
  18. glimworm

    glimworm Niet meer actief

    Wij hadden het laatst met CP
    2 slaapkamers en 1 kinderkamer waar een ledikantje in stond

    Het matrasje leek wel een plastic boxkleed zo dun.
    Wij hebben toen het dekbed van de extra kamer erop gelegd zodat het opgehoogd werd en daaroverheen mijn eigen hoeslakentje (dat neem ik altijd mee) gedaan om alles te stutten. Er was niks van een aankleedmogelijkheid voor baby's (eigen kussen meegenomen) en ook geen stopcontact voor een babyfoon.
    Zoonlief heeft op die manier goed in het bedje geslapen zo, maar het is eigenlijk verre van normaal.

    Bij hof van Saxen is het allemaal zoveel babyvriendelijker, 2! stevige ledikantjes met goed matrasje en zelfs een aankleedtafel + kussen.
     
  19. Troelala21

    Troelala21 Niet meer actief

    Ons meisje heeft toen ze 9 maanden was in het kinderbedje geslapen, wij hebben daar toen helemaal geen problemen mee gehad. Misschien park verschillend? Mijn middelste was toen 2,5 en die sliep in het stapelbed. Eerst vond ik het eng want ze kunnen er zo uitkukelen onderop. Maar we hebben hem gewoon goed ingestopt en ik heb voor de zekerheid een matras er voor gelegd, mocht ie vallen dan valt ie zacht.....Vorig jaar op vakantie was me kleine meid 2,5 jaar. Ik wou haar niet in kinderbedje dus heb ik de matrassen op de grond gegooid en hebben me meisje en ik op de matrassen op de grond geslapen, heel gezellig haha.....Dit jaar was ze alweer 3,5 maar nog zijn die bedden hoog vind ik. Dit keer had ze een bed tegen de muur en heb ik het andere bed tegen haar aangezet. Als ze dus zou gaan rollen, rolde ze op het andere bed, en was er weinig kans tot vallen....Misschien een optie? Volgend jaar doe ik het denk ik net zo weer. Bij me andere zoontje die snel uit bed weg rolt heb ik gewoon een matras voor zijn bed neergelegd, mocht ie vallen dan viel ie zacht maar dat is ook nog nooit gebeurd. Gewoon doen wat je zelf het beste lijkt, maar ik zou je kindje wel melden.....
     
  20. Dani84

    Dani84 Niet meer actief

    Ja en dat terwijl je er toch flink voor betaald! dus die paar euro`s schelen dan wel..

    en nee dirksmama ik wil nergens anders op vakantie
    ik vind Landal leuk goedkoper dan CP en er zit een zwembad en indoorspeelplaats voor de kiddies bij..

    @ mamabrie haha oke wij willen naar De Vers is in Brabant ;) haha

    nou dames bedankt voor julli reacties ik ga er nog ff over denken :p
     

Deel Deze Pagina