Wij hebben met onze familie een midweek in landal geboekt voor de herfstvakantie. We zijn met 4 gezinnen (ouders en zussen incl aanhang). We hebben dit in januari dus pre corona geboekt. Nav de persconferentie lijkt het mij niet de bedoeling dat we met zn 13en in 1 huisje gaan zitten (verblijf valt voor de helft in die 3 weken). Ik heb op de site gekeken wat ik nu moet doen. Bij de FaQ staat wel dat je rekening moet houden met dit dringende advies maar dat is voor als je nog gaat boeken. Ik kan niets vinden of wij het kunnen omboeken of annuleren. Ik heb al geprobeerd te bellen maar, uiteraard, is de lijn nu overbelast. Heeft iemand toevallig "ervaring" met deze casus? Ik denk trouwens dat bijna iedereen van het gezelschap in principe gewoon zou willen gaan alleen vind ik dat we dat niet kunnen maken.
Ik weet het niet. Ik had in januari al geboekt voor ons en mijn moeder. Volgens mij kun je tot 28 dagen omboeken las ik ergens.
Ja klopt maar die zijn dus net voorbij... in de algemene voorwaarden staat wel een passage overmacht. Die is later aangepast maar geldt wel nog voor onze boeking. Ik heb het idee dat ik daar wel iets mee kan.
Ik zou proberen het park zelf eventjes te bellen. Om welk park gaat het? Bij de eerste lockdown kon je omboeken naar een andere weekend. Bij annuleren kreeg je toen een voucher. Ik wil wel even aan mijn zusje vragen hoe het nu zit. Die werkt bij Landal.
@Koraal82 Heb het net f snel gevraagd. Ze is vrij dus antwoordde direct. Het is inderdaad niet de bedoeling dat je nu met veel verschillende huishoudens in een huisje gaat. Als je nu wilt annuleren moet je verblijf in de 3 weken van de nieuwe maatregelen vallen. Dan krijg je een voucher. Als je nu al niet meer wilt gaan alleen je verblijf valt buiten die drie weken kun je voor nu alleen omboeken. Mijn zusje adviseerde om het park zelf te bellen ipv het hoofdkantoor.
Het gaat om het park veluwemeer. Wij hebben een huisje van 16 personen geboekt. Je kon omboeken tot 28 dagen van te voren maar die zijn voorbij (we vertrekken 19 okt). Zou heel fijn zijn als je het wil navragen aan je zus!! Park zelf bellen kan ik idd ook nog doen al heb ik het idee dat ze me dan doorverwijzen naar het algemene nummer (maar kan ik wel even proberen).
Wat lief dat je het gevraagd hebt! Ons verblijf valt half in de maatregelen . We hebben geboekt van 19 okt tm 23 okt maar de maatregelen gelden tot en met 20 okt. Ik zal het park zelf even bellen.
Oh dan valt je verblijf in die drie weken. Dus kan je omboeken of een voucher krijgen. Park zelf bellen kan gerust hoor. Mijn zusje staat zelf bij de receptie. (Niet dit park) Ze regelen het dan gewoon direct voor je.
@jvsd92 ik heb gebeld. Stond eenhalf uur in de wacht maar kreeg uiteindelijk iemand aan de lijn. Had wel het idee dat ik doorverbonden was met het normale klantcontact (had de optie gekozen dat ik vragen had over ern bestaande reservering). De jongen die ik aan de lijn kreeg zij dat het onze eigen verantwoordelijkheid was als we wel gingen en dat ik kon omboeken of een voucher zou krijgen. Hij zei dat ik de voucher online kon regelen. Nadat ik op hing om dat meteen te regelen zag ik dat je het niet online kan regelen dus zal toch nog een x moeten bellen vrees ik.
Als jii weet naar welke periode je wilt omboeken kan je dat mailen Wij ook gedaan en binnen 3 uur reactie terug en omgeboekt ik wist precies welke datum type huisje etc en online naar de prijs gekeken zodat het allemaal meteen omgezet kan worden
Ja wij willen wel opnieuw iets boeken maar omdat we met zoveel mensen zijn moeten we eersr ff afstemmen wanneer iedereen kan.
Update: heb net gemaild naar het park en ze mailde me kei snel terug en ik krijg bin nen 2 weken een voucher. Bedankt voor het meedenken!