Landal Rabbit Hill of Coldenhove?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Liekje81, 6 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.653
    21.160
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    De week voor kerst ga ik met onze dochter 3 nachten weg. Ik wil sowieso naar een Landalpark, geen Centerparcs. Ik zie Rabbit Hill die me leuk lijkt, of Coldenhove. Beide zijn qua afstand ver genoeg. Komen zelf rond Alphen aan den Rijn vandaan. Welke is het leukst voor een dan ruim 5-jarige die graag zwemt en speelt? Grooste vraag is dan dus eigenlijk welk zwembad is het leukst en welke binnenspeeltuin? Of misschien hebben jullie nog andere opties? Niet veel verder dan de Veluwe vanaf ons gezien. Brabant zou ook nog ok zijn.
     
  2. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Morgen vertrekken wij naar Coldenhove.. :D
    Voor onze bijna 5jarige vinden wij die het leukst.
    Rabbit hill is qua indoor ook leuk, maar Coldenhove heeft net ff meer. Het zwembad is in Coldenhove ook echt leuker. Rabbit hill is best saai.
     
    Liekje81 vindt dit leuk.
  3. Wellesnietes

    Wellesnietes Niet meer actief

    Wij vonden Rabbit Hill heel leuk! Over 2 weken gaan we naar Coldenhove dan kan ik pas meer vertellen!
     
  4. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.653
    21.160
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Dat klinkt dan goed! De rest van Landal is toch allemaal beetje van hetzelfde, maar vooral in de winter zijn zwembad en binnenspeeltuin belangrijkste, haha.
    Veel plezier!!
     
    Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  5. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Geen ervaring met coldenhove.
    Maar het zwembad in Rabbit Hill vonden wij heel saai.
    1 kleine glijbaan en dat is het.

    het park zelf is wel heel leuk :)
     
    Liekje81 vindt dit leuk.
  6. Trotsemoeder1987

    Trotsemoeder1987 Actief lid

    19 jan 2020
    154
    155
    43
    Vrouw
    Beide parken vonden wij geweldig!!
    Vorig jaar herfstvakantie coldenhove, en toen vond ik dat t entertainment net iets leuker was voor 'kleinere' kids..
    Coldenhove is ook erg leuk zwembad.
    Indoor op beide parken hoop te doen, en erg leuk.
    Ik denk welk park van de 2 je ook kiest, je toch wel een onvergetelijk vakantie zult hebben:D
     
    Liekje81 vindt dit leuk.
  7. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.135
    4.353
    113
    Home
    Wij zijn beide geweest en het maakte mijn 5 jarige niet uit zolang ze maar kon zwemmen en in de indoorspeeltuin kon spelen
    Op beide parken genoeg te beleven voor ze
     
  8. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    Beide parken is leuk op die leeftijd. Mijn voorkeur heeft Rabbit Hill omdat daar op loopafstand een heel lekker restaurant zit. En de binnenspeeltuin vinden wij daar net iets leuker. De zwembaden zijn zowat hetzelfde
     
  9. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.457
    10.660
    113
    Beiden zijn leuk en daar kom je echt die midweek samen goed door.
    Land van Bartje is ook een heel leuk park. Zwembad is het leukste van deze drie. Binnenspeeltuin is een boerderij met grote zandbak en speeltoestel. Erg leuk. En nog een andere binnenspeeltuin met de standaardtoestellen.
     
    Wellesnietes vindt dit leuk.
  10. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Inderdaad land van bartje is echt een aanrader. Vorig jaar in een regenachtige week geweest. Heerlijk zwembad met speelgoed. En binnen zandbak/speeltuin.

    Ik vond de binnenspeeltuin van coldenhove erg tegen vallen. Zwembad is prima. Peuterbadje en 2 grotere glijbanen uit mijn hoofd. Bos ligt er naast dus je kan zo bos in wandelen.
     
  11. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.653
    21.160
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    O, heeft Land van Bartje ook een binnenspeeltuin anders dan die zandbak? Wordt er ook in de winter op de pony's gereden? Want Land van Bartje staat wel hoog op mn verlanglijstje.
     
  12. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.457
    10.660
    113
    Ja. Wel gewoon een kleine versie. Maar groot genoeg voor een uur vermaak voor een kind van 5. Die ligt bij de snackbar en die ligt weer aan de achterkant van de plaza waar ook de grote speeltuin ligt. Je kunt dus afwisselen en dat is juist wel leuk. Ook de speelboerderij is voor een 5 jarige nog erg leuk. En het zwembad is echt leuk.
    Pony rijden weet ik niet. Dat zou ik gewoon ff navragen daar.
     
    Waxinelichtjes en Liekje81 vinden dit leuk.
  13. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Wij komen regelnmatig op beide parken. Zoon vindt Coldenhove leuker, dochter Rabbit Hill. Zwembad is vergelijkbaar. Coldenhove is leuker om buiten te spelen, leuk bij het terras ook. Kinderboerderij vlakbij. De binnenspeeltuin is ook leuk. Rabbit Hill heeft een lichtere ruimte qua binnenspeeltuin, oogt ruimer en vind ik zelf prettiger erbij zitten omdat het overzichtelijker is. Voor onze jongste van 2 vind ik Rabbit Hill dan weer minder leuk qua indoor.
     
    Liekje81 vindt dit leuk.
  14. Pinkflower

    Pinkflower Fanatiek lid

    11 apr 2014
    1.054
    62
    48
    Land van Bartje: bartje’s boerderij is sinds 1,5 week dicht tot aan de kerstvakantie. Het wordt verbouwd en word een indoor speeltuin a la Coldenhove en Rabbit Hill met atelier wat ik heb begrepen. Ik heb hier een mail over gehad aangezien wij hier binnenkort heengaan en tevens nagevraagd toen wij er pas in de buurt op een ander park vebleven.

    Rabbit Hill zijn afgelopen kerst geweest met 3,5 jarigen. Het zwembad was prima; goed vermaakt. Wij wonen in de regio en gaan er weleens gewoon even spelen. Rabbit Hill en Coldenhove vind ik vergelijkbaar qua speeltoestellen, indoor en activiteiten. Buitenspeeltuin Rabbit Hill vinden wij leuker. Met het zwembad van Coldenhove geen ervaring.
    Beide parken zijn fijn om naar toe te gaan: heerlijk in het groen.
     
    Liekje81 vindt dit leuk.
  15. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.653
    21.160
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    [QUOTE="Pinkflower, post: 23224193, member: 84820"]Land van Bartje: bartje’s boerderij is sinds 1,5 week dicht tot aan de kerstvakantie. Het wordt verbouwd en word een indoor speeltuin a la Coldenhove en Rabbit Hill met atelier wat ik heb begrepen. Ik heb hier een mail over gehad aangezien wij hier binnenkort heengaan en tevens nagevraagd toen wij er pas in de buurt op een ander park vebleven.

    Rabbit Hill zijn afgelopen kerst geweest met 3,5 jarigen. Het zwembad was prima; goed vermaakt. Wij wonen in de regio en gaan er weleens gewoon even spelen. Rabbit Hill en Coldenhove vind ik vergelijkbaar qua speeltoestellen, indoor en activiteiten. Buitenspeeltuin Rabbit Hill vinden wij leuker. Met het zwembad van Coldenhove geen ervaring.
    Beide parken zijn fijn om naar toe te gaan: heerlijk in het groen.[/QUOTE]

    O, dat vind ik echt een pluspunt! Wij willen daarheen volgend jaar zomervakantie.
     

Deel Deze Pagina