landal Warsberg of landal Sonnenberg?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door blij83, 23 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blij83

    blij83 Fanatiek lid

    5 jun 2012
    1.952
    1.712
    113
    Welke van deze 2 Landal parken vinden jullie het leukste: Warsberg of Sonnenberg? Met een kindje van 4j.
    Wij zijn al eens
    bij Sonnenberg geweest en vonden we erg leuk. Nu twijfelen we omer vd zomer weer heen te gaan of naar de Warsberg. Ziet er ook heel leuk uit.
    Of 1 week het ene park en 1 week het andere park. Ligt 1 uur rijdem van elkaar af.

    Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
     
  2. Catou

    Catou Fanatiek lid

    11 okt 2013
    3.482
    1.717
    113
    Ik vind een vakantie opsplitsen zelf nooit fijn, het voelt dan voor mij altijd korter aan.
    Wij zijn toen we op Sonneberg waren een dagje naar Warsberg geweest.
    Daar geparkeerd en naar beneden gelopen, door Saarburg gewandeld en terug met de stoeltjeslift omhoog.de kinderen vonden dat erg leuk. We vonden toen Sonneberg leuker dan Warsberg.
    Dus dat is ook nog een optie.
     
    blij83 vindt dit leuk.
  3. EdN

    EdN VIP lid

    27 mei 2011
    8.691
    3.472
    113
    In dezelfde omgeving zit ook Landal Hochwald. Prachtige binnen- en buitenspeeltuin, leuke omgeving voor uitjes. De andere 2 heb ik niet bezocht, maar wilde je deze tip toch meegeven.
     
    blij83 en Nataly1972 vinden dit leuk.
  4. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.496
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij zaten op warsberg en hoorde daar van mensen die vaak naar beiden parken waren geweest dat Sonnenberg toch eigenlijk wel leuker was... Dus ik zou zeker voor Sonnenberg gaan.
     
  5. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    3.936
    1.664
    113
    Vrouw
    Ik vind warsberg leuker
    Met de rodel baan
    Stoeltjes lift
    Groter park dan sonnenberg
    Je bent niet altijd aan auto gebonden om weg te gaan.

    sonnenberg wel buitenbad halverwege de berg maar saarburg flink buitenbad in stad zelf

    stad zelf ook bruisender dan leiwen
     
    blij83 vindt dit leuk.
  6. debq

    debq Fanatiek lid

    10 mrt 2010
    3.749
    736
    113
    Wij zijn afgelopen zomer als verlengde tussenstop naar Landal Warsberg geweest (5 dagen). Wat ons op viel was dat het zwembad steeds overvol zat. Ondanks het feit dat beide meiden zwemdiploma’s hebben (oudste 6, jongste toen 2) konden we ze echt niet zonder dat wij ook in het water waren hun gang laten gaan. We kwamen van een camping in Frankrijk waar dat wel makkelijk ging, dus dit was de eerste tegenvaller.

    Er werd van alles georganiseerd, maar ‘s avonds kon je amper zitten op het terras, het was veel te druk. Ook het restaurant moest minimaal een dag van te voren gereserveerd worden, maar 1 dag van te voren was vaak al niet genoeg (het eten was dan wel weer prima).

    We vonden het zeker een leuk park waar we op zich ook wel een keer terug willen, maar niet in de zomer als de camping ook (bijna) vol staat.

    Als je wel van drukte en plannen houdt, of toch niet wil eten op het park en zwemmen niet zo belangrijk vindt, is het ook in de zomer zeker een leuk park.
     
  7. Pinkflower

    Pinkflower Fanatiek lid

    11 apr 2014
    1.054
    62
    48
    Ik ben ook erg benieuwd naar Sonnenberg. Warsberg lijkt mij ook een leuk park; alleen geen optie meer vanwege alleen nog dure accommodaties die beschikbaar zijn in onze vakantieperiode.
    Is er in de regio (max een uur rijden) van Sonnenberg het één en ander te doen voor 6-jarigen?

    Edn; Hochwald is ook een aanrader? Staat namelijk ook op het lijstje.
     

Deel Deze Pagina