lang rommelen en dan bevallen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door kvptje, 14 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kvptje

    kvptje Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Hoi dames,

    Mijn vorige bevalling liep perfect, was een paar daagjes licht aan het rommelen en toen begon alles. Alles is goed gegaan dus het is niet zo dat ik op kijk tegen het bevallen zelf.

    Maar nu het precies vandaag al 2 wkn heftig aan het rommelen is, begin ik hem wel te knijpen...toegegeven ik zit vandaag niet lekker in me vel, heb enorme emo bui. Maar ik voel me nu zooooo moe van het gerommel.. Heb in die 14 dgn 2 nachten goed geslapen en de rest gebroken nachten met veel gespook.

    Zondagnacht was het zo heftig dat de VK is langsgeweest en die constateerde wel 1 cm ontsluiting... ja leuk dat cadeautje maar daar kun je nog lang mee doorlopen. Heb vandaag echt het gevoel dat ik er helemaal doorheen zit... Ben bang dat het hevige gerommel blijft aanhouden en dat ik dadelijk mijn ideale thuisbevalling moet gaan missen omdat ik dadelijk zo uitgeput ben dat het alsnog een ziekenhuis bevalling wordt... pfffff snik...

    sorry voor het lange misschien zeurderige verhaal maar moet het ff kwijt... Hebben jullie toevallig opbeurende ervaringen dat je ondanks het gerommel toch nog voldoende kracht had voor de bevalling?

    liefs,

    vermoeid en emo-kvptje
     
  2. Marleen2109

    Marleen2109 Niet meer actief

    Hey mede augustusmama! (je schrijft toch ook bij de aug mama's?) :oops:

    Ik snap je helemaal. Het is hier ook al 2 weken aan het rommelen. Ik ben op en zit er geestelijk en lichamelijk doorheen. Ik heb sinds gisteren vreselijke huilbuien. Ik heb bij de eerste een geplande KS gehad, nu ligt m'n kindje helemaal goed en het ziet er naar uit dat ik het zelf mag gaan doen. Ik ben alleen heel erg bang dat ik er straks zo doorheen zit dat het me niet lukt! Ik wil niet nog een keer een KS, zeker niet omdat het tot 37 weken zo goed ging.
    Laten we hopen op wat positieve ervaringen vam anderen, geeft weer een beetje moed. En hopelijk kun jij thuis bevallen. Ik moet zoiezo naar het ziekenhuis en dat vind ik niet erg, ik wil het alleen zo graag zelf allemaal ervaren!
     

Deel Deze Pagina