lang voeden vraag

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Musty, 30 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

    Musty VIP lid

    2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    Hoi hoi,

    Ik geef onze jongste nog steeds borstvoeding en dat loopt als een trein.
    Volgende week word zij 2 en heb ik mn doel gehaald elke dag extra erna is mooi meegenomen en mag ze t zelf aangeven hoelang ze nog wilt.

    Ik ben meegevraagd om met de oudste haar klas mee te gaan op schoolreisje, heel leuk en dat zou ik ook graag willen doen

    nu ben ik alleen altijd een slechte kolver geweest, en kolf ik al bijna een jaar niet meer, alleen maar live voeden. ben ook bang dat kolven niet meer lukt.
    De jongste kan die dag niet mee die zou dan bij papa blijven.

    kan het kwaad als ik een dag van 8 tot 5 niet voed? zou de borstvoeding daar een harde klap door krijgen?

    ze drinkt nog ongeveer 6-7 keer over 24 uur

    groetjes,
     
  2. Heidi Akkers

    Heidi Akkers Fanatiek lid

    30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Hoi,

    Ligt er aan hoeveel ze dan drinkt. Heeft ze vaste momenten waar ze best noemenswaardige hoeveelheden drinkt, dan kun je op die momenten wat spanning of stuwing verwachten. Drinkt ze daarnaast een aantal keren wat hap snap tussendoor, dan kan je lichaam dat makkelijk opvangen. Zorg in ieder geval dat je thuis direct weer kunt voeden en tussendoor dat je eventueel met de hand de spanning van de borst kunt halen als dat nodig is.
    Ik vermoed niet dat je productie er een duw van krijg.

    Veel plezier!
     

Deel Deze Pagina