Langdurig bloedverlies na missed abortion

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dana, 26 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal, opzoek naar wat ervaringen dus even mijn verhaal..

    We hadden er 10 maanden op gewacht en vlak voor we aan het medisch traject zouden beginnen raakte ik toch thuis zwanger!

    Op 25 november (9.1 week), te horen gekregen dat het hartje gestopt was met 8.3. Met 8.1 nog een mooie echo gehad dus waren helemaal in de wolken. Helaas heeft het dus niet zo mogen zijn voor ons.

    Op 26 november cytotec gehad, direct savonds alles verloren inclusief het intacte vruchtzakje. Was heel fijn om zelf gezien te hebben als bevestiging dat dit kleintje echt in je buik zat,ook voor de “afsluiting” Ik heb toen 1 week rood bloed verloren en dat ging over in 1,5 week bruin bloed. Toen is het 5 dagen gestopt en zijn we er eigenlijk gelijk weer voor gegaan want ik spotte ineens 2 dagen vruchtbaarslijm wat ik nooit eerder had.

    Vorige week woensdag begon ik weer met roze afscheiding, heel licht.. Wat langzaam tot zaterdag hele licht bruine afscheiding werd. Ik dacht eerst nog aan een ovulatie bloeding maar Vanaf die tijd tot nu weer steeds meer gewoon bruin bloed dus dat is ook niet meer van toepassing.. Heb nog steeds een heel licht streepje op de zwangerschapstest..

    Dinsdag bij de gynaecoloog geweest en mijn baarmoeder was helemaal schoon dus daar kan ik niet door bloeden. Maar een menstruatie met hcg kan niet, dus waar komt dat bloedverlies ineens weer vandaan? Vandaag alweer 4 weken en 2 dagen na verlies vruchtje en zou willen dat mijn menstruatie gewoon doorbrak en we gewoon weer verder konden met ons leven maar zo word het wel erg verwarrend.. Krijg morgen de uitslag van de hcg bloed meting
     
  2. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Ik had dat na mij bbz operatie, daar heeft nooit wat in in de baarmoeder gezeten en was dus schoon. Na de normale bloeding nav operatie begon de eerste menstruatie keurig 4 week na operatie, hcg stond <5 , daarna begon 2 week later ineens een bloeding (bloeding echt a la menstruatie dus had wel tampons nodig ook) die 20 dagen aan hield. Toch hormonen die uit balans zijn.
     
  3. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.125
    431
    83
    Ik heb lange tijd na mijn MA nog hcg in mijn bloed gehad en kreeg toch een eisprong en een menstruatie. Het is dus niet helemaal onmogelijk met hcg. Maar t blijft irritant. Hopelijk is alles snel weer normaal, sterkte!
     
  4. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.814
    5.559
    113
    Vrouw
    Ik heb op 28 oktober met 11 weken zwangerschap te horen gekregen dat ons kindje niet meer leefde en gestopt was met groeien op 10.4 weken. Ook opgewekt met cytotec en 29 oktober begonnen met bloeden en op 1 november vruchtje verloren. Ik bloed helaas nu nog steeds (wel op en af en de ene keer rood en de andere keer bruin bloed). Afgelopen dinsdag hysteroscopie gehad omdat er nog restweefsel zat. Inmiddels bloed ik dus bijna 2 maanden nu.
     
  5. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Na mijn miskraam en curettage in juli heb ik ook nog maanden gevloeid. Het stopte eig pas goed toen ik van de gyn cerazette kreeg, maar daar zit jij niet op te wachten wss. Hopelijk heeft je lijf snel weer wat meer balans gevonden. Sterkte met alles.
     
  6. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Dat is ook naar dat je zolang met restweefsel loopt..
    Volgens de gyn was m'n baarmoeder schoon dus daar kon het niet door komen. Was wel blij dat alles weg was natuurlijk.. Maar dan blijf ik toch mijn twijfels erbij houden vanwege het bloedverlies. Lijkt me niet dat dit de menstruatie is o_O dan had het veel meer rood moeten zijn lijkt me.
    Moet het bloeden wel minder worden nu bij je denk ik na de ingreep? Hoop dat jij ook gauw weer verder kan en het achter je kan laten.. Het is allemaal al naar genoeg en dan heb je ook nog zo'n nasleep
     
  7. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Ach jeetje.. Nee hoop ik niet idd. Wat vervelend zeg!!
    Wat is Cerazette?
    Dankjewel!
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  8. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Ja ik heb inmiddels in een maand tijd 4 verschillende gynaecologen gehad en deze sprak de andere drie heel erg tegen dus dat maakt het nog verwarrender allemaal. Dus het zou wel een menstruatie kunnen zijn ondanks het niet veel en helder rood is? Ik heb ook een cyste in de eierstok zitten zag hij dus dan moet ik haast na de miskraam een eisprong hebben gehad lijkt me
     
  9. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    En die bloeding die je 4 weken later had was echt als een normale menstruatie? Of ook anders?
     
  10. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Cerazette is een pil met 1 hormoon.
     
  11. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Ja wel normaal. Of iets korter. Iig t is mij niet bijgebleven als erg afwijkend. Ik had gehoopt dat t daarna weer gereset was maar dat was dus niet zo. In juni geopereerd en eind augustus stopte de 20 dagen bloeding die overging in menstruatie en toen was het pas weer een normaal cyclus. Zelfs met keurig hcg onder se 5 kan t flink wat tijd kosten voordat t helemaal weer oke is
     
  12. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.814
    5.559
    113
    Vrouw
    Ja lastig zo’n lange nasleep. Volgens de gynaecoloog kon ik nog wel redelijk wat bloedverlies verwachten nu en dat heb ik dus ook, vogels als een menstruatie nu, ook gezien de menstruatiekrampen. Wel vreemd dat je bloedverlies blijft houden maar dat alles wel schoon is.
     
    Dana vindt dit leuk.
  13. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Lab uitslag gehad, hcg was dinsdag 28
    Moet a.s dinsdag weer prikken..
    Vrouw aan de telefoon zei dat ik best al m'n menstruatie kan hebben en het echt goed doorbreekt zodra hcg nog meer zakt..
    Gelukkig geen hoge hcg waardes meer in ieder geval, verklaart in ieder geval waarom ik nog wel een licht streepje op de test heb. Laatste beetje duurt gewoon wat langer om te verdwijnen denk ik
     
  14. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.125
    431
    83
    Fijn! Het is 100 procent uitgesloten dat er geen (mini) restje meer zit? Mijn hcg bleef rond de 4 steken door een heel klein restje. Mijn menstruaties waren hierdoor elke maand heel licht. Na 3 maanden kwam het eindelijk met een menstruatie mee (bewust gewacht want ik wilde geen curettage) en toen had ik ook weer de normale heftige menstruatie.
     
    Dana vindt dit leuk.
  15. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    #15 Dana, 28 dec 2019
    Laatst bewerkt: 28 dec 2019
    Geen idee of dat 100% is.. Dit is mijn 3e inwendige echo ná cytotec.. En ik zag het verschil wel goed
    Dus hoop het natuurlijk wel!
    Sinds gister de hele dag rood bloedverlies en had wat buikkramp dus denk nu echt ongesteld. Vandaag gelukkig niet terug naar bruin maar nog steeds rood.
    Dus hoop dinsdag gewoon nog meer aflopend hcg te hebben op de bloedtest.
    Moet ik gister dan als cd 1 rekenen? Omdat het toen pas echt rood bleef of tellen de andere dagen bloed verlies ook mee. Vind 't maar lastig!
     
  16. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.125
    431
    83
    Ja je kan dat als eerste cyclusdag tellen, maar de kans bestaat dat deze cyclus wat langer duurt aangezien je net de miskraam hebt gehad en er nog een beetje hcg in je lichaam zit.
     
  17. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Aha oké, als in ik menstrueer langer of een volgende eisprong laat langer op zich wachten?
     
  18. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.125
    431
    83
    Dat laatste, latere eisprong. Meestal begint de cyclus weer als het hcg weg is. Of je cyclus is wat van slag door alles waardoor t ook langer kan duren. Maar hoeft niet hoor, even afwachten. Succes!
     
  19. Dana

    Dana Fanatiek lid

    9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Ja idd! Ben allang blij dat m'n lijf al vrij snel weer in de reset gaat! Ben iig weer begonnen met temperaturen en zodra het kan begin ik weer met ovutesten (als hcg weg is)
    Dankje!
     
    DR87 vindt dit leuk.
  20. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat het nu echt is doorgebroken! Zou ook de eerste dag rood als CD1 rekenen. Waarschijnlijk merk je dit ook goed in de hcg test hoor aanstaande dinsdag! Toen ik restweefsel had wat er met de volgende menstruatie uitkwam, was het hcg volgens mij ook snel er helemaal uit.
     

Deel Deze Pagina