Langdurige NODlijst voor vele rondes zonder succes

Discussie in 'NOD forum' gestart door Roni7888, 10 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Jazeker, en ik temp. Dus dubbele bevesting. Vanmorgen met dipstick getest en action. Zal ze even toevoegen.

    De action test lijkt wel positief toch?

    De dipsticks knallen niet elke cyclus bij mij. Ga t sowieso vandaag gezellig maken en denk morgen ook!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Geriatertje en xTamx vinden dit leuk.
  2. xTamx

    xTamx Fanatiek lid

    12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    Die action testen lijken idd positief, eisprong zal vast dit weekend zijn dan, ik gebruik zelf de cb smiley want die streepjes vind ik altijd een gedoe:roflmao:
     
    LSL vindt dit leuk.
  3. Fiennemien

    Fiennemien Actief lid

    14 jun 2017
    107
    122
    43
    Vrouw
    Hoi dames, graag klets ik ook mee. Of nou ja, meer meelezen denk ik.
    Bij mij zit het zo. Na stoppen met de pil afgelopen dec, werd ik maar niet ongesteld. Nu dus al 7 maanden niet. Inmiddels al bij de gyn geweest. Helaas PCOS, maar nu komt t ergste, ik word niet geholpen aangezien ik een bmi van boven de 35 heb en ik eerst 10% van m’n lichaamsgewicht moet verliezen. Pfff geen makkelijke opgave. Na de zwangerschap van m’n dochter inmiddels 3,5 jaar geleden ben ik flink aangekomen door psychische problemen (paniekstoornis, heftige paniekaanvallen en een postnatale depressie) daardoor dus door medicatie maar ook mindset flink aangekomen. Nu ik eindelijk (sinds dec) weer aan kindjes krijgen kan denken, word t me dus niet gegund omdat ik te zwaar ben. De wens is erg erg erg groot en natuurlijk wil ik een gezonder gewicht voor tijdens de zwangerschap maar dit is zo pittig om te verkroppen… :(
     
    Kwis, Geriatertje, xTamx en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Hoi en welkom, wat een onzekerheid en narigheid heb je de afgelopen tijd meegemaakt. En wat vreselijk rot dag je nu niet geholpen wordt omdat je bmi te hoog is terwijl dat zo weinig zegt. Ik weet dat je veel aan kan komen van medicatie, heb er zelf ook ervaring mee. Heb je momenteel nog medicatie of is dat afgebouwd? En hoe gaat t nu met je? Heb je behandeling? Ik vind je dapper! Ik hoop dat je snel wat meer rust krijgt dan gaat je gewicht waarschijnlijk ook mee... heel veel sterkte en als je eens wil praten je kan me ook privé berichten als je wil. Weet dat je niet alleen bent! Hopelijk lukt het om zonder het ziekenhuis zwanger te worden!
     
  5. LieveheersBijtje

    14 sep 2020
    40
    42
    18
    Vrouw
    Hoi! Ik zie nu dit nodgroepje en wil mezelf ook graag aansluiten! :rolleyes:

    In september een miskraam gehad (wist niet dat ik zwanger was aangezien ik aan de pil was) direct gestopt met de pil en toch besloten om er voor te gaan. De miskraam had ons aan het denken gezet namelijk!

    De eerste 3 rondes ging goed qua dagen! Allemaal tussen de 30 en 35 dagen. Maar ineens was er geen menstruatie meer en kreeg wat pijn wat steeds heviger werd.
    Blijk ik cystes te hebben. PCOS werd geconstateerd.

    Na provera te hebben geslikt ben ik afgelopen donderdag ongesteld geworden en vandaag op dag 3 begonnen met 25mg clomid.
     
    xTamx, Kwis en Roni7888 vinden dit leuk.
  6. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Welkom, heftig! Hopelijk gaat de clomid helpen! Zet je jezelf op de lijst? Hoelang was je zwanger? Sterkte...
     
  7. Kwis

    Kwis Actief lid

    29 jun 2017
    228
    161
    43
    Vrouw
    Welkom! Mag ik vragen waarom je start met Clomid 25mg? Ik begin namelijk meteen met Clomid 50..:)
     
  8. LieveheersBijtje

    14 sep 2020
    40
    42
    18
    Vrouw
    Ik heb geen idee. Moest van mijn gyn met 25mg beginnen, mocht die niet aanslaan dan de volgende ronde 50mg.

    Ben wel bij een gyn in België (woon er ook ondanks ik wel Nederlandse ben haha)

    Ik krijg op dag 10 en 12 een echo om naar mijn eitjes te kijken.
     
    Kwis vindt dit leuk.
  9. LieveheersBijtje

    14 sep 2020
    40
    42
    18
    Vrouw
    NOD-lijst 2021
    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    16 juni (1)
    LSL - 34 jaar - 4e kindje - ronde 3 na 3de mk

    21 juni (1)
    Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 17

    20-24 juni (1)
    Asil - 39 jaar - 1ste kindje - ronde ergens in de 90 - 3mk's

    2 juli (1)
    Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk

    8 juli (1)

    Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 na vmk

    11 Juli (1)
    xTamx - 37 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 9

    12 juli (1)
    xDanielle - 30 jaar - 4e kindje - ronde 9

    13 juli (1)
    Kwis - 30 jaar - 2e kindje - 13e ronde (1e met clomid)

    14 juli (1)
    LieveheersBijtje - 30 jaar - 1e kindje - 1e ronde met clomid

    Onbekend (2)
    Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen) - ronde 1 na MA (ronde 8 totaal)

    ♡♡♡♡♡

    Totaal (11)

    Wachtbankje (3)

    Zwanger (0)

    Ongesteld (0)


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)


    • Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of
    • Een miskraam hebt gehad. of
    • In de mmm zit of doet aan kid.

    Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan.

    Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dusss pas de lijst aan waar nodig!
     
  10. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    NOD-lijst 2021
    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    16 juni (1)
    LSL - 34 jaar - 4e kindje - ronde 3 na 3de mk

    21 juni (1)
    Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 17

    20-24 juni (1)
    Asil - 39 jaar - 1ste kindje - ronde ergens in de 90 - 3mk's

    5 juli (1)
    Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk

    8 juli (1)

    Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 na vmk

    11 Juli (1)
    xTamx - 37 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 9

    12 juli (1)
    xDanielle - 30 jaar - 4e kindje - ronde 9

    13 juli (1)
    Kwis - 30 jaar - 2e kindje - 13e ronde (1e met clomid)

    14 juli (1)
    LieveheersBijtje - 30 jaar - 1e kindje - 1e ronde met clomid

    Onbekend (2)
    Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen) - ronde 1 na MA (ronde 8 totaal)

    ♡♡♡♡♡

    Totaal (11)

    Wachtbankje (3)

    Zwanger (0)

    Ongesteld (0)


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)


    • Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of
    • Een miskraam hebt gehad. of
    • In de mmm zit of doet aan kid.

    Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan.

    Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dusss pas de lijst aan waar nodig!
     
  11. Geriatertje

    Geriatertje Actief lid

    26 okt 2020
    432
    415
    63
    Vrouw
    NOD-lijst 2021
    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    16 juni (1)
    LSL - 34 jaar - 4e kindje - ronde 3 na 3de mk

    21 juni (1)
    Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 17

    20-24 juni (1)
    Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen) - ronde 1 na MA (ronde 8 totaal)
    Asil - 39 jaar - 1ste kindje - ronde ergens in de 90 - 3mk's

    5 juli (1)
    Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk

    8 juli (1)

    Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 na vmk

    11 Juli (1)
    xTamx - 37 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 9

    12 juli (1)
    xDanielle - 30 jaar - 4e kindje - ronde 9

    13 juli (1)
    Kwis - 30 jaar - 2e kindje - 13e ronde (1e met clomid)

    14 juli (1)
    LieveheersBijtje - 30 jaar - 1e kindje - 1e ronde met clomid


    ♡♡♡♡♡

    Totaal (11)

    Wachtbankje (3)

    Zwanger (0)

    Ongesteld (0)


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)


    • Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of
    • Een miskraam hebt gehad. of
    • In de mmm zit of doet aan kid.

    Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan.

    Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dusss pas de lijst aan waar nodig!
     
  12. Geriatertje

    Geriatertje Actief lid

    26 okt 2020
    432
    415
    63
    Vrouw
    Vanochtend weer flinke bloeding dus hopelijk is dit de gewone ongesteldheid, na een cyclus zonder ovulatie na een miskraam.. hopelijk vanaf nu weer normaal en voor vol goede moed weer verder..
     
    xTamx en Kwis vinden dit leuk.
  13. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Aaah wat klote maar ook fijn dat het nu weer normaal is. Nu op naar een volgende ronde!
     
    Geriatertje vindt dit leuk.
  14. Ajuuparaplu

    Ajuuparaplu Fanatiek lid

    15 jan 2020
    1.521
    1.118
    113
    Vrouw
    Ik mag weer op rood
     
  15. Ajuuparaplu

    Ajuuparaplu Fanatiek lid

    15 jan 2020
    1.521
    1.118
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 2021
    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    16 juni (1)
    LSL - 34 jaar - 4e kindje - ronde 3 na 3de mk

    21 juni (1)
    Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 17

    20-24 juni (1)
    Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen) - ronde 1 na MA (ronde 8 totaal)
    Asil - 39 jaar - 1ste kindje - ronde ergens in de 90 - 3mk's

    5 juli (1)
    Nenp - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 na mk

    8 juli (1)

    Flowertje27 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 na vmk

    11 Juli (1)
    xTamx - 37 jaar - 2e kindje (1e samen) - ronde 9

    12 juli (1)
    xDanielle - 30 jaar - 4e kindje - ronde 9

    13 juli (1)
    Kwis - 30 jaar - 2e kindje - 13e ronde (1e met clomid)

    14 juli (1)
    LieveheersBijtje - 30 jaar - 1e kindje - 1e ronde met clomid


    ♡♡♡♡♡

    Totaal (11)

    Wachtbankje (2)

    Zwanger (0)

    Ongesteld (2)


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)


    • Voorwaardes zijn dat je langer dan 6 maanden bezig bent. of
    • Een miskraam hebt gehad. of
    • In de mmm zit of doet aan kid.

    Het is de bedoeling om hier je gevoel te mogen uiten als het weer niet mee zit. En met dames te kletsen over hoe hun ermee omgaan.

    Helaas is het in de reguliere nod forums vaak dat de helft roze kleurt die pas 1, 2, 3, rondes bezig zijn. Wel heel leuk voor hun maar erg verdrietig voor degene die al zolang bezig zijn en t maar niet wil lukken. Hopelijk kunnen we hier gezellig kletsen. Dusss pas de lijst aan waar nodig!
     
  16. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Vandaag naar de gynaecoloog geweest.

    De scopie is wederom niet door gegaan want er was een mooi opgebouwd baarmoederslijmvlies te zien op de echo en een eitje van 17 mm wat op springen staat of mogelijk al gesprongen is omdat ze wat vocht erachter zagen en ik vrijdag ook een zo goed als positieve test had. Maar vanmorgen ook een positieve test. Nog geen temp stijging. Ik ben blij, eindelijk na 6 maanden weer een cyclus. 20210621_160954.jpg 20210621_154758.jpg
     
    Geriatertje, xTamx, Kwis en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Ajuuparaplu

    Ajuuparaplu Fanatiek lid

    15 jan 2020
    1.521
    1.118
    113
    Vrouw
    Voel me echt klote, waarom doet m'n lijf het niet? Gynaecoloog doet niets omdat ik al 2 keer eerder zwanger ben geraakt, alleen nog man z'n zaad testen. Ze kunnen enkel wat doet als dat niet goed blijkt te zijn. Maar m'n man wilt het alleen op de normale manier.
     
  18. Kwis

    Kwis Actief lid

    29 jun 2017
    228
    161
    43
    Vrouw
    Wat rot zeg:( Willen/ kunnen ze niets doen omdat alle onderzoeken goed zijn? Jullie zijn al n lange tijd onderweg zie ik.
     
  19. Kwis

    Kwis Actief lid

    29 jun 2017
    228
    161
    43
    Vrouw
    Ik heb morgen de eerste echo om te zien of er al n follikel aan t rijpen is. Toch wel spannend om te zien of clomid 50 iets voor mij doet.
     
    Geriatertje, xTamx en Roni7888 vinden dit leuk.
  20. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Spannend! Ik duim voor rijpe eitjes
     

Deel Deze Pagina