Hallo, Ik ben nog steeds niet ongesteld na ongeveer 6 weken zwanger te zijn geweest. 29 maart is de bloeding begonnen tot ongeveer 3 april. Al na 6 dagen was mijn HCG 0 (bloedtest). (begin januari gestopt met de pil en daarna niet ongesteld geweest, mijn eerste cyclus was dus ook errug lang en meteen raak!) Wie heeft dit ook (gehad)? Ik hoor er graag meer over.
Hoi, Wij hebben in maart ook een miskraam gehad, en meteen erna weer zwanger, dus misschien ben je wel weer zwanger! Heb je al een test gedaan? Liefs
zou inderdaad even een testje doen. weet zelf helaas alles van lange cyclussen, zie mijn onderschrift. Na mijn mk ook een lange cyclus gehad. Maar de laatste was zelfs nog langer
hoi, ik heb 25maart een miskraam gehad en 1 mei ben ik ongesteld geworden, ook bijna 6weken. Bij de andere miskramen was ik wel na 4 weken weer ongesteld, misschien maar gewoon een testje doen? dan weet je het zeker. Miek
Hoi dames, Leuk dat jullie op mijn berichtje reageren. Ik heb vanmorgen een test gedaan: negatief. Ik wacht het maar af... Groetjes
Mijn miskraam was op 14-4...ik ben vandaag weer ongesteld geworden, gelukkig... ik hoop dat jouw cyclus ook snel weer 'normaal' wordt..
Hoi, Bij bij heeft het ook 6,5 week geduurd voordat ik weer ongesteld werd na mijn mk. Dit schijnt ook heel "normaal"te zijn lees en hoor je overal. Mijn eerste cyclussen na het stoppen met anticonceptie waren ook erg wisselend en lang. Ikan me voorstellen dat je erg ongeduldig bent...dat wachten steeds he. Dat had ik ook! Maar succes iig! Groetjes Noor
Hallo allemaal, Ja inderdaad, ik ben erg ongeduldig en nieuwsgierig. Het liefst zou ik natuurlijk wéér zwanger willen zijn. Al lijkt me dat wel enigszins veelgevraagd. Dan hoop ik maar dat ik snel ongesteld word en daarmee enige zekerheid heb. Inmiddels heb ik vandaag weer een test gedaan: negatief. Mijn miskraam(vind dit wel wat een groot woord omdat het om zes weken zwangerschap ging) is morgen zeven weken geleden begonnen. Goed om te horen dat jullie na een miskraam ook lang hebben moeten wachten op je menstruatie. Groetjes,
Hey, weet helemaal hoe je je voelt... Na mijn eerste miskraam (7 weken - in november) had ik na 6 weken weer een positieve test. Dit keer heb ik op 2 april een curretage gekregen (was 12 weken ver) en moet ik dus een cyclus tussen laten... maar nog steeds niet ongesteld. Ik temperatuur wel waardoor ik vermoed mijn eisprong al gehad te hebben en hopelijk wordt ik volgend weekend ongesteld. Maar dat zijn dus ook zeker 8 weken. Hopelijk de volgende cyclus weer wat korter! Hoop voor jou dat je snel ongesteld bent want het wachten geeft zo'n "machteloos" gevoel! Lieve groetjes twins
Hoi Twins, 12 weken - een miskraam. dat moet heftig zijn. Veel sterkte!! Je had het nieuws van je zwangerschap vast ook al met je naasten gedeeld, of niet?
Ik heb op 1 april (nee, geen grapje ) een vroege miskraam gehad met 5 weken. Het is allemaal op de natuurlijke wijze gegaan. Nu 6,5 week verder nog geen menstruatie. Regelmatig getest zo ook vandaag en nog steeds negatief. We moeten maar afwachten helaas... alsof een mk op zich al niet genoeg is..
Hey Annahanna, wij hadden het inderdaad al gezegd. Ik vond het niet zo erg, want we hebben heel veel steun gekregen van familie en vrienden. Ik had ook nooit gedacht dat het ook een 2de keer fout zou gaan want was echt 3 weken heel erg misselijk geweest... maar dus toch. Maar elk miskraam is een harde dobber, de eerste keer was ik net 8 weken, nu was ik er 12... Het was uiteindelijk even erg want datgene waar je zo ongelooflijk naar verlangt wordt je plots afgenomen. En het is dat verlies dat zo enorm veel pijn doet. Lieve groetjes en heel veel succes met het opnieuw zwanger worden! Hopelijk deze keer met meer 'geluk'!!! twins
bij mij na 51 dagen weer ongesteld... wat een opluchting En nu maar afwachten of cyclus weer zijn normale (en liefst wat korter) draai vindt!