Lange cyclus of overgeslagen cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Maidin, 29 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maidin

    Maidin VIP lid

    24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Hallo lieve meiden,

    in maart heb ik een vmk gehad en sindsdien wordt mijn cyclus steeds langer. Ik had altijd netjes een cyclus van 30 dagen. De laatste was 41 dagen. Het gekke is dat dat mijn langste cyclus ooit is geweest. Ik heb de 41 dagen dus als datum voor mijn NOD gehouden. Volgens de calculator had ik dus uiterlijk gisteren mijn eisprong moeten hebben. Nu merk ik helemaal niets. Ik gebruik wel geen ovu testen, maar ik temp en er is niets aan te zien. Ik zat me dus af te vragen of je een cyclus kan overslaan omdat er geen eisprong is geweest. Wie heeft hier ervaring mee? Wie heeft er zowiezo last van een lange cyclus?

    Groetjes
    JedidJah
     
  2. bolleke25

    bolleke25 Actief lid

    26 jun 2008
    125
    0
    0
    hey hey,

    Volgens mij is je cyclus wat in de war en kan het best zijn dat je deze maand geen eisprong gehad hebt.
    Maar geen eisprong wil daarvoor niet zeggen dat je niet ongesteld wordt.
    Als je echt problemen blijft hebben met je cyclus, zou ik mss toch maar es proberen met ovu-testen.
    Ik zou mijn kortste en langste cyclus bekijken en het gemiddelede nemen om te beginnen ovu-testen.

    Hopelijk krijg je gauw meer inzicht.

    grtjs
     
  3. Dreamer83

    Dreamer83 VIP lid

    16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Het kan dat je cyclus steeds langer wordt helaas.
    Neem aan dat je gewoon blijft doortempen?
    Dan kom je vanzelf je ei wel tegen mocht ie nog komen.
    En anders heb je een ronde zonder ei (kijk maar eens bij de kaartjes op FF, staan er genoeg zonder ei)

    Ovu testen gebruiken is niet nodig.
    Je LH gehalte geeft absoluut niet aan of je wel of geen eisprong hebt ;)

    Ik heb deze ronde mn ei ook niet gevoeld en pas 4 dagen na mn posi ovu test mn ei gehad.
    Ook anders dan normaal dus.
    Hoop voor je dat je ei alsnog morgen komt ofso!
     

Deel Deze Pagina