Lange (tussentijdse) bloedverlies.. waar ben ik in mijn cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lieverding, 1 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Willen jullie meedenken? Ik weet het niet zelf maar mijn gyn weet het ook niet eigenlijk...

    Na mijn bevalling (miskraam met 15.4wk in september):
    > 7 oktober ongi geweest na 33 dagen cyclus, gewoon normaal (maar dan 7d ipv 5).
    > 22 oktober bloedverlies. Versbloed en dan vanaf die dag en de dagen erna continu dezelfde hoeveelheid (1 tampon per dag/nacht). Het is nu dag 11 en het is nog steeds.
    > 24 okt echo gehad. Niets gevonden.
    Ik vermoed eisprong rond begin van het bloedverlies: 22-25 oktober.
    > 30 okt echo gehad. Niets gevonden. Rechts zoiets als afgelopen eisprong. Links follikels.

    nu dus snap ik niets van... moet ik dan ongesteld nog worden rond 4/8 nov?. Of moet ik die bloeding die ik al zo lang heb als ongesteldheid zien? Kan het zo zijn dat er voordat je nog ongesteld moet worden tussen vorige eisprong en ongi wel follikels aan groeien zijn?

    Het is makkelijk als de arts kon zeggen dat wat het is maar helaas kon ze geen verklaring geven aan die bloedverlies en ook niet duidelijk zeggen waar in cyclus ik mijzelf bevindt.. dat bloedverlies sluit ze af van miskraam (omdat er echt niets te zien is, bmslijmvlies mooi dun, omdat ik al een keer ongesteld bent geworden). Hcg is op 0.

    ik heb ovutesten besteld dus hopelijk kan ik iets mee... arts wilde geen pil geven voor “reset” omdat ik wil zsm zwanger worden. Ik moet dan maand nog het even aanzien en anders gaan ze cyclus monitoren. Maar ik wordt zo gek van die bloedverlies, kan niets mee! Het is niet veel maar ook niet zo weinig dat je dan zin in sex hebt of dat je dat met inlegkruisje kan doorlopen...
     
  2. Mayflower

    Mayflower Bekend lid

    21 okt 2018
    585
    295
    63
    Vrouw
    Mij is toen vertelt na mijn MA dat het soms even kan duren voordat alles weer normaal is kan soms van slag zijn. Nu heb ik pcos dus kan het bij mij sowieso langer duren

    Als je zou tellen van je bloeding hoever zou je nu in je cyclus zitten?
     
  3. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Ja dat klopt alleen mijne gyn zei dat in principe als je na een miskraam een ongi ben geweest dan ben je gewoon terug op je normale cyclus. Ik heb natuurlijk niet echt een MA gehad maar een echte bevalling, waarbij dus alles gelijk weggekomen was en niets bleef zitten.

    ik zit nu dag 14 na bloedverlies en is is die eindelijk sinds vandaag gestopt. Gisteren nog wat bruin gehad maar vandaag niets meer. Het is dus of een hele rare ongi want bijna niet voor te stellen is en volgens gyn ook niet het geval is (ze zegt dat menstruatie is iets wat best veel is + kenmerkend is opbouw van minder na meer en langzaam afbouw). Ik heb dus 12 dagen op een rij steeds dezelfde hoeveelheid gehad en dan echt bijna geen tampoonwaardig eigenlijk. Ik deed het wel in de nacht in en die was redelijk vol maar overdag inlegkruisje was voldoende...

    Er zit niets anders op dan afwachten. Ik doe zoiezo nu ovulatie testen om te kijken of het toch geen menstruatie was. En anders wordt ik ongesteld eind deze week of anders zwanger (kans is nihil gezien we enkel tot bloedverlies sex hadden en ik vermoed ovulatie weer erna).
     
  4. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Inmiddels bloedverlies gestopt mer dag 13-14... als ik het goed uitrekenen met positieve zs test die uitsloeg op lh piek dan is mijn ongi vandaag/ morgen moet zijn maar helaas nog steeds niets.. ook geen aanloop ervoor
     
  5. mc87

    mc87 Actief lid

    11 apr 2013
    336
    39
    28
    Vrouw
    2 jaar geleden was ik na mn zwangerschap een half jaar onregelmatig ongesteld, had een cyclus tussen de 14 en 22 dagen. Ik ben gewoon zwanger geworden hoor! Gewoon proberen op de momenten dat je geen bloedverlies hebt,en hopen dat het lukt! En er niet teveel mer bezig zijn.
     
  6. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    ja maar niet te veel bezig mee zijn lukt niet.. het is vrij late miskraam geweest en dus het verlangen ok weer zwanger zsm worden is vrij heftig.. + leeftijd + leeftijdsverschil met andere kinderen etc...

    Ik ben nu inmiddels dag 38 in cyclus en nog steeds niet ongesteld.. dus het ovulatie klopt dan ook niet... ik ben in weekend iets van roze slijm gehad maar dus verder niets.. heel gek!
     
  7. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Inmiddels CD40 als ik vanaf 7 oktober reken en nog steeds niet ongesteld..
    misschien was die tussentijdsebloeding toch ongi dan?
    Va 7okt- zeven dagen ongesteld na cylus van 33 dagen (normaal heb ik dus 28).
    Va 22 okt-13 dagen bloedverlies
    Het is dus of CD40 vanaf 7 okt of CD 24 vanaf 22 okt... en ervoor dan cyclus van maar 14 dagen gehad..
     

Deel Deze Pagina