schema

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Sandana, 17 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hallo allemaal,

ik heb nu best een fijn schema dat ik invul,is de online biologische klok van predictor.
    Eén minpuntje: de temperatuur is net te onduidelijk. Je ziet hem als je er met je muis overheen gaat. Anders zie je alleen een thermometertje.

Kennen jullie een fijn schema dat ook de temperatuur curve mooi laat zien?

Groetjes

2. MamCWD

MamCWD Lid

2 dec 2011
    33
    0
    0
    Ik zou eens kijken bij Fertility Friend...in mijn onderschrift kan je op de link klikken! Vind dat progje ideaal ! Suc7

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Indd, fertility friend! Super fijn programmatje. Je kunt heel mooi je temp curve zien en genoeg andere symptomen invullen om je vruchtbare dagen te berekenen of een evt. kans op een zwangerschap.

4. LIF

LIF Lid

4 nov 2011
    12
    0
    0
    NULL
    Provincie Overijssel
    Ik kan me niet aanmelden op FF, zou dan een mail met wachtwoord moeten krijgen maar ik krijg m steeds niet... En ik ben geen digibeet, dus heb geen idee waar het aan ligt. Jullie een idee?

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    LIF, heb je een smartphone? Je zou period tracker kunnen proberen. Ik heb hem op mijn Iphone. Ik vind FF beter, dus gebruik hem niet meer, maar hij is wel veel beter en fijnen dan predictor. Die gaat alleen uit van gemiddeldes. Na 2 cycli, zei hij nog steeds dat mijn lf 14 dagen was, terwijl het 10 is.

Deel Deze Pagina