langzame drinkster valt in slaap

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door Maidin, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maidin

    Maidin VIP lid

    24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Hallo Eveline,

    Ik heb een vraagje. Mijn dochter is nu bijna 5 weken oud. Tijdens haar drinken werd ze altijd wat loom, maar nu valt ze na 65 ml gewoon zowat in coma. Zelfs tijdens verschonen slaap ze gewoon door.

    Ze lijkt content en plast goed, maar ik voel me heel onzeker over de situatie. Vaak komt ze na een half uur weer en drinkt ze de rest van de fles wakker op. Soms heeft ze dan nog steeds honger. Het gevolg is dat ik - met onderbreking van een half uur - bijna anderhalf uur aan het voedden ben.

    Ik voed moedermelk uit de fles, dus ik moet er ook bij kolven. Ik ben een beetje mijn tijd kwijt. Ze drinkt - als ze in een keer drinkt - 130 ml. Moet ik er iets aan doen of kan ik haar gewoon haar gang laten gaan???
     
  2. Friso

    Friso Voedingsdeskundige

    1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hallo,

    Misschien kun je een andere speen of ander merk fles proberen, misschien drinkt je kindje dan iets makkelijker.

    Groeten eveline
     
  3. Maidin

    Maidin VIP lid

    24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    een andere fles hielp inderdaad en nu pakt ze de andere flessen ook weer 'normaal'... bedankt...
     

Deel Deze Pagina