een vraag van een nieuweling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Saskiaatje, 25 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskiaatje

    Saskiaatje Nieuw lid

    25 nov 2005
    2
    0
    0
    Hallo,

    Ik ben nieuw hier en wil graag meteen een vraag stellen.
    In juli 2005 ben ik zwanger geworden. Helaas heb ik bij 9 weken zwangerschap te horen gekregen dat het vruchtje niet meer in leven was (blighted ovum). Nadat ik twee weken later nog geen bloeding had gekregen is er een curratage uitgevoerd, dit is nu 8 weken geleden.
    Mijn menstruatie is nog steeds niet op gang gekomen terwijl ik niet zwanger ben. Ik heb dan ook een kuur provera gekregen van mijn gynaecoloog. Ben benieuwd of dat gaat helpen.
    Heeft iemand hier ervaring mee hoe lang mijn menstruatie na die kuur nog kan uitblijven?

    Alvast bedankt voor jullie reactie,
    Saskiaatje
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Hai,

    Ten eerste WELKOM!

    En helaas kan ik je hierbij niet verder helpen.

    Heel veel succes!

    Elmo
     
  3. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik weet het niet meer precies, maar ik geloof dat je tijdens het slikken van provera een doorbraakbloeding kan krijgen op tussen dag 3 en 7 , dit is dan dus normaal, dan reageert je lichaam snel op provera.
    Normaal kan je na je provera kuur binnen vijf dagen een menstruatie verwachten.
    Ik heb het hier al eens eerder opgeschreven volgens mij ik zou zo even voor je zoeken en de link plaatsen.

    Het kan ook zijn dat provera geen werking op je heeft.
    Doordat je te weinig baarmoederslijmvlies hebt door in jou geval de curretage.
    Mocht je geen bloeding krijgen dan geeft de gynaecoloog je vaak een maand de pil mee naar huis, om op die manier je baarmoederslijmvlies op te bouwen zodat je het voor een goede menstruatie kunt afstoten.

    Ik ga nog even zoeken voor je

    En Welkom op zwangerschapspagina.nl !!

    Groetjes
     
  4. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
  5. Saskiaatje

    Saskiaatje Nieuw lid

    25 nov 2005
    2
    0
    0
    Bedankt voor jullie antwoorden.
    As maandag kan ik mijn laatste pilletjes innemen.
    En dan maar afwachten hoe het verder verloopt.

    Groetjes Saskiaatje
     
  6. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Heel veel succes meid!

    Ik hoop dat je gauw weer in blijde verwachting mag zijn!

    Liefs,
    Elmo
     
  7. sjanneke

    sjanneke Lid

    30 dec 2005
    7
    0
    0
    hallo,

    Ik heb al een paar keer provera moeten slikken en werd pas een paar dagen na mijn laatste tablet ongi. Ik had wel last van de provera, veel stemmingswisselingen e.d.
    Ik hoop dat het een beetje goed met je gaat en wens je veel succes met alles

    groetjes Sjanneke
     

Deel Deze Pagina