Last minute Efteling Bosrijk

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Roosje35, 14 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje35

    Roosje35 Niet meer actief

    Ik wil graag als verrassing voor het gezin volgend jaar maart een paar dagen naar de Efteling Bosrijk. Als ik nu boek krijg ik een vroegboekkorting van 15% (op een bedrag van €400). Nu vroeg ik mij af of het zin heeft om een last minute te doen; zakken de prijzen nog dusdanig dat ik beter tot 2 weken van te voren kan wachten? Ik weet dat ook jullie geen glazen bol hebben, maar wellicht heeft iemand hiermee ervaring. Thanks alvast!
     
  2. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.294
    477
    83
    near rotterdam
    Misschien moet je eens kijken wat het nu kost als je over 2 weken gaat?
     
  3. DeniseMK

    DeniseMK Actief lid

    14 sep 2018
    110
    54
    28
    Vrouw
    Je kan beter nu boeken! Wij zijn vorig jaar naar Efteling Bosrijk gegaan en hadden ook ver van te voren geboekt. Twee weken voor vertrek kregen we een mail met last-minute aanbiedingen en toen wij die bekeken was de prijs 150 euro hoger dan wij met vroegboekkorting hadden betaald. Best nep dus! Wel krijg je na je bezoek een kortingscode dat als je binnen een week weer een verblijf boekt je 25% korting krijgt.
     
  4. Roosje35

    Roosje35 Niet meer actief

    Het is nu precies een duurdere periode met Sinterklaas en kerst. Helaas dus geen vergelijk.
     
  5. Roosje35

    Roosje35 Niet meer actief

    Dank voor je reactie! Ik ga nog even thuis overleggen. Zou het gewoon zonde als ik nu €400 betaal, terwijl als ik last minute doe misschien €270-€300 zou moeten betalen.
     
  6. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.710
    32.571
    113
    Nu met vroegboek scheelt over het algemeen meer dan last minute, bovendien heb je dan kans dat er geen plek meer is.
     

Deel Deze Pagina