last van onderrug

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door femke06, 12 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femke06

    femke06 Lid

    12 jan 2006
    35
    0
    0
    hallo, ik ben nieuw op deze site en heb een vraag...ik heb al een aantal dagen last van mijn onderrug..verder nergens last van. Volgende week is pas mij NOD (hopelijk niet) en nu denk ik alsmaar dat ik zwanger ben...Kan dit een verschijnsel zijn of praat ik dit mezelf aan. Ik word er gek van!! Hopelijk kan iemand mij hier iets meer over vertellen...
     
  2. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hoi Femke
    Sorry dat ik je moet telleurstellen , maar pijn in de onderrug kan ook voor je ongi komen .
    Heb het zelf ook wel eens , en dan gewoon een week van te voren :(

    Groetjes Joyce
     
  3. femke06

    femke06 Lid

    12 jan 2006
    35
    0
    0
    heb liever dat je eerlijk bent, dus dank je. Maar zo raar heb dat dus nog niet eerder gehad..dus dacht mmm misschien is het wel raak. Maar ja wat zal ik zeggen, geduldig afwachten maar!!
     
  4. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    ja , er zit idd niet veel anders op .
    Maar dat geldt voor velen van ons ;)

    Groetjes Joyce
     
  5. Thirza

    Thirza Lid

    14 jan 2006
    12
    0
    0
    Ik heb hetzelfde, moet ook pas volgende week ongesteld worden, maar volgens mij kan ik niet eens zwanger zijn, we wachten af........
     
  6. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ja dat is net het vervelenste, allerlij kwaaltjes en we moeten maar afwachten.

    Moet trouwens zeggen dat ik afgelopen week veel pijn in mijn onderbuik heb gehad en die zo ook naar mijn onderrug trok enja het lijkt ook op het gevoel dat je ongesteld moet worden.
    Maar ik had afgelopen week mijn eisprong dus daar kan het het denk ik ook van komen.

    groetjes Anna.
     
  7. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ik voel nu ook van alles wat niet van een aankomende ongi komt :(
    Had het namelijk al voor mijn eisprong en nu bijna een week later nog steeds .
    Wel minder , maar het is nog steeds niet weg :(
    Dus ook hier is het gewoon afwachten geblazen .

    Groetjes Joyce
     
  8. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Vorige cyclus had ik ook last van mijn onderrug op de dag van de eventuele instelling, helaas werd ik een week later gewoon ongesteld :cry:
     
  9. Thirza

    Thirza Lid

    14 jan 2006
    12
    0
    0
    Volgens mij ben ik er teveel mee bezig of ik nou wel of niet zwanger ben. Heb eigenlijk al meer dan een week last van vanalles en nog wat: pijn in mijn onderrug, steken in mijn buik, misselijk. De laatste twee dagen heel erg opgeblazen gevoel, nog meer misselijk en pijn in buik en onderrug. Weet je, volgens mij wordt ik gewoon ongesteld en wacht ik er teveel op......
     
  10. Thirza

    Thirza Lid

    14 jan 2006
    12
    0
    0
    en nog grappiger, de banner staat op dezelfde dag als afgelopen zaterdag, huh????
     
  11. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ik heb ook last van meerdere kwaaltjes, maar het kan 2 kanten op gaan dus tja de hoop is natuurlijk dat het de ongi uitblijft.
    Tja en anders weer verder klussen.

    @Thirza, hoe lang moet je nog wachten op je NOD als je banner niet klopt?

    Groetjes Anna.
     
  12. Thirza

    Thirza Lid

    14 jan 2006
    12
    0
    0
    ik snap dat de banner mee veranderd, dus dat mijn oude berichten toch de datum van nu meekrijgen?
    Nou ja, volgens mij zit ik op dag 27 of 28 ofzo, ik snap mijn cyclus ook niet helemaal. Wel altijd regelmatig, maar hoe lang die nou precies is....We wachten wel weer. Stom he, dat iedereen zo moeilijk doet over een week wachten.......
    Volgens mij heb ik gewoon PMS ofzo.....
     
  13. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Dat had ik ook begin hoor vooral met de eerste banner dan moet je gokken.
    Ik wist ook daarvoor niet wat voor cyclus in ong. had.
    Nu weet ik dat wel na de 4de ronde. ;)
     
  14. Thirza

    Thirza Lid

    14 jan 2006
    12
    0
    0
    Als ik naar jouw cyclus kijk, beteknt het dan dat je over 6 dagen je NOD zou moeten hebben, of ben je dan al over tijd?
     
  15. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Ik moet inderdaad nog even 6 dagen afwachten.
    Net al jij als ik dan na de NOD overtijd ben dan kun je mischien zwanger zijn, maar de banner geeft dan ook wel aan dat je kan testen en daarna zegt die dat die overijd is.
     
  16. Thirza

    Thirza Lid

    14 jan 2006
    12
    0
    0
    Vind het echt vaag, want volgens mij heb ik al 12 dagen geleden eisprong gehad, dan zou ik toch over 2 dagen NOD moeten hebben, of luistert dat niet zo nauw?
     
  17. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Heb jij dan een cyclus van 32 dagen dan Thirza?
    Want daar staat je banner wel op en dan kan je nooit een eisprong hebben gehad 12 dagen terug en wel 8 dagen terug, maar goed dat klopt ook niet altijd.
     
  18. Thirza

    Thirza Lid

    14 jan 2006
    12
    0
    0
    Vandaar dat ik die banner niet snap, maar goed. Ik had in november op de 23e mijn eerste dag van menstruatie en in december op de 24e, vandaar dat de banner daar op uitkomt denk ik. Ik heb toch echt rond de 5e ofzo mijn eisprong gevoelt, dat was niet te missen. Ik snap het niet meer.............Wanneer is nou mijn NOD??????????????AAAAAAAAAAAAHHH
     
  19. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Heb je een cyclus van 31 of 32 dagen, dan zo te zien dan wel en dan klopt je banner best heel goed en dan kan je nooit je eisprong volgens de banner hebben gevoeld, want dan moet je net als ik rond 7 januari dus een week terug gevoeld moeten hebben.
    Ik heb er duidelijk aantal dagen last van gehad en dan is je NOD 21 januari dus over 4 dagen.
    Je kunt het hier links in het menu bij de calculator zo berekenen.
     
  20. Thirza

    Thirza Lid

    14 jan 2006
    12
    0
    0
    Oh, hmm, ja, zo heb ik het ook berekent, misschien was het dan toch rond de 7e dat ik dat gevoeld heb. Het was wel erg duidelijk, knalde voor mijn gevoel bijna uit elkaar. Dan zullen we wel bijna gelijk lopen, grappig. Heb jij nu ergens last van?
     

Deel Deze Pagina