Lastminute ervaringen vakantie zomer

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Emm27, 25 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emm27

    Emm27 Fanatiek lid

    24 mrt 2013
    1.809
    355
    83
    Hoi! Ik ben eind mei uitgerekend en dus de zomer lekker vrij. Graag willen we, indien alles goed gaat nog wel even weg in de vakantie, niet al te ver rijden of evt vliegen.

    Ik ga nu nog niks boeken ook omdat ik niet weet hoe alles loopt maar wat is jullie ervaringen met een leuke last minuten vinden in de zomer?

    Ik dacht nu vooral aan een landal of center parcs ivm praktisch met een jonge baby en leuk voor de andere kinderen
     
  2. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.274
    113
    Geen ervaring mee maar wij gaan ook last minute dit jaar. Er is vast genoeg te vinden.
     
  3. zonnetje1980

    zonnetje1980 Fanatiek lid

    9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ligt ook aan je eisen en in welke periode je weg wilt. De laatste 2 weken van juli en de eerste 2 weken van augustus is de keus erg beperkt. De andere weken is er al meer keus.
    En als het je niet zoveel uitmaakt waar je heen gaat, is er vast wel iets te vinden.
     
  4. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    Wij gaan ook lastMinute. Eerst maar eens kijken hoe ons ventje straks is.
    Wij willen eind juli gaan en gaan mijn broer zijn advies opvolgen. Hij heeft vorig jaar 2 dagen voor vertrek geboekt bij vacansoleil voor 8 dagen in een ingerichte tent voor €500 in zuid Frankrijk. Nu willen wij geen tent met de baby, maar stacaravans waren ook nog beschikbaar.
    Voordeel vinden wij ook: je kan zien wat er vrij is, is het daar mooi weer: boeken! Dus voor ons kan het België worden, Duitsland of toch frankrijk of italie.
     
  5. Mammie79

    Mammie79 Actief lid

    28 aug 2014
    266
    81
    28
    Wij hebben afgelopen jaar ook pas 2 weken voor vertrek de zomervakantie geboekt via vacansoleil. Er zijn dan allerlei opties beschikbaar die vrijgekomen zijn uit annulering.
    Als je vooraf niet zo'n heel eisenpakket hebt is er zeker nog genoeg lastminute te vinden.
     
  6. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Wat ik wil is altijd binnen 2 dgn weg, dus voor mij is het geen optie. Maar als je goed voor ogen houd dat je het moet doen met wat er over is en er geen voorkeuren op na houd, dan slaag je prima!

    ....edit....camping of Landal parken aan zee vallen vaak af.
     
  7. EdN

    EdN VIP lid

    27 mei 2011
    8.691
    3.472
    113
    Wij zijn in de zomervakantie een paar keer last minute naar wat Landalparken in Duitsland geweest. Natuurlijk heb je niet heel veel keuze meer, maar op zich konden wij alle keren best nog wel wat leuks vinden. Het leukste vonden wij Landal Hochwald, een mooi ruim park, hele leuke buiten- en binnenspeeltuin, mooie omgeving, leuke uitjes mogelijk.
     
  8. Yeuu

    Yeuu Fanatiek lid

    25 jul 2017
    1.394
    796
    113
    Vrouw
    Mensen ook ervaring met last minute vliegvakanties naar een hotel of appartement..?
     

Deel Deze Pagina