Late eisprong door tarwekiemolie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cbertens, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cbertens

    cbertens Actief lid

    10 feb 2012
    247
    0
    0
    Ik werk 4 dagen per week al secretaresse
    Den Bosch
    Dag dames,

    Kan je eitje later springen door het gebruik van tarwekiemolie?

    Normaal springt mijn eitje op dag 11. Doordat mijn baarmoederslijmvlies te dun is, ben ik met tarwekiemolie capsules (3 per dag) begonnen. Ondertussen zit ik op dag 14 en heb nog steeds geen eisprong gehad. Ik temperatuur en deze is heel erg stabiel.

    Weet iemand hier meer van?

    Gr.
    Caroline
     
  2. Naomi86

    Naomi86 Bekend lid

    28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    hey, wat fijn dat ik dit berichtje van je lees, ik begon namelijk ook al te twijfelen. ben deze cyclus halverwege begonnen met tarwekiemolie, en zit al meerdere dagen op mijn ei te wachten. ben voor de zekerheid dus ook maar even gestopt met de tarwekiemolie.

    ben benieuwd naar andere reacties...lees dus even mee!
     
  3. cbertens

    cbertens Actief lid

    10 feb 2012
    247
    0
    0
    Ik werk 4 dagen per week al secretaresse
    Den Bosch
    Hoi Naomie86, ik heb ze vanochtend ook niet meer genomen. Hoeveel capsules slikte jij?

    Ik zie trouwens dat jij ook hebt laten pendelen. Ik ook en bij mij kwam er ook mei 2012 uit. :)
     
  4. Naomi86

    Naomi86 Bekend lid

    28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    ik nam er 1 smorgens en 1 savonds. gebruik ook etos zwanger worden en de teunisbloem pillen. dus nu alleen nog maar de etos zwanger worden en de teunisbloem.
    ik had meerdere pendels maar helaas die zijn niet uitgekomen. nu hopen op de laatste pendel. maar verwacht er niet teveel mee van. we wachten maar weer af of me eitje nog van plan is te gaan springen. we klussen dus maar rustig door ;)
     
  5. cbertens

    cbertens Actief lid

    10 feb 2012
    247
    0
    0
    Ik werk 4 dagen per week al secretaresse
    Den Bosch
    Naomie86, Ik had mijn vraag ook aan iemand anders gesteld en dit is haar antwoord.

    Ja mijn cyclus was zeker in de war door de tarwekiemolie.
    Als ik zo nu en dan het eens vergat kwam of mijn ongie of mijn ei direct later! Ik ben er dus ook mee gestopt!
     
  6. beverly

    beverly Actief lid

    28 jan 2008
    294
    0
    0
    He wat grappig, ik heb zelf ook tarwekiemolie capsules gebuikt. Ik had altijd een redelijke gelijke cyclus.
    Nu was ik 16 maart voor t laatst echt ongie, maar overtijd? Getest en de testen waren omo wit. Ben toen ongeveer tarwekiemolie capsules gaan gebruikrn 2 per dag.
    Kreeg 16 april wel een soort ongie dacht ik.
    Daarna hele rare bloedingen tussendoor, resultaat 2 mei posie test en afgelopen zondag nog een heftige bloeding.
    Ben gelijk met de capsules gestopt, nu geen bloeding meer en afwachten of de zwangerschap blijft.
    Weet nu ook niet waneer ik zwanger ben geraakt, waarschijnlijk was de bloeding van 16 april een eisprong.
    Was ondertussen vanaf oktober vorig jaar bezig dus ronde 6/7.
     
  7. onzewonders

    onzewonders Fanatiek lid

    15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik heb juist hele goede ervaringen met tarwekiemolie. Ik voel me er erg prettig bij en mijn eisprong en LF hebben zich aanzienlijk verbeterd. Helaas blijft het kleintje alleen niet plakken, maar dat probleem is nu hopelijk door het gebruik van Utrogestan ook opgelost.
    Maar tarwekiemolie blijf ik ook tijdens en na de zwangerschap gebruiken, al is het maar voor het fitter voelen.

    Als je je er niet comfortabel bij voelt, kun je beter stoppen met het gebruik ervan. Anders blijf je altijd twijfelen en dat is ook niet goed.

    Succes!!
     
  8. Naomi86

    Naomi86 Bekend lid

    28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    nou ik stop er weer even mee, potje gaat weer in de kast. ben benieuwd wat er gebeurt. heb geen zin om weer eindeloos op mijn ei te moeten wachten. eitje mag nu wel eens komen. kunnen we ook weer verder. voel me altijd zo "nutteloos" als ik op me ei moet wachten...
     
  9. cbertens

    cbertens Actief lid

    10 feb 2012
    247
    0
    0
    Ik werk 4 dagen per week al secretaresse
    Den Bosch
    Naomie, ik heb het ook aan de kant gezet. Ik denk dat ieder lichaam er anders op reageerd. Maar bij mij en waarschijnlijk ook bij jou, gaat het niet de goede kant op.

    Ik had vanochtend op fertility friend mijn temp weer ingevuld en nu geeft hij ineens een eisprong op dag 12 aan, terwijl mijn temp helemaal niet echt gestegen is. Is snap er niets van.
    3b212e Ovulation charts on FertilityFriend.com
     
  10. Naomi86

    Naomi86 Bekend lid

    28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    je temp is idd aan de lage kant, maar je zult de komende dagen moeten afwachten wat er gebeurt, en of je temp nog verder omhoog gaat.

    ik had vanmorgen ineens weer 36,4 na 2 dagen van 36,8. ook voor mij afwachten maar weer.
     
  11. cbertens

    cbertens Actief lid

    10 feb 2012
    247
    0
    0
    Ik werk 4 dagen per week al secretaresse
    Den Bosch
    Misschien wel een dipje vóór je eisprong :)
     
  12. Naomi86

    Naomi86 Bekend lid

    28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    dat zou kunnen. maar eerst maar eens zien, dan geloven.
     
  13. Naomi86

    Naomi86 Bekend lid

    28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    vandaag 37.0 :D
     
  14. Diabolique21

    Diabolique21 Fanatiek lid

    21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Ik ben begin deze maand ook begonnen met tarwekiemolie en ik voel me er gewoon goed bij... dus we zullen wel zien wat het geeft
     
  15. cbertens

    cbertens Actief lid

    10 feb 2012
    247
    0
    0
    Ik werk 4 dagen per week al secretaresse
    Den Bosch
    Naomie, Jeeeeh gelukkig. Was dus een dipje voor je eisprong. ik had vanochtend 36,7. Dus bij mij is hij ook eindelijk gesprongen. En dat het maar een vruchtbare maand mag worden voor ons :)
     
  16. Naomi86

    Naomi86 Bekend lid

    28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    ik voelde me er ook goed bij/door, maar toch had ik het gevoel dat mij ei later kwam door die pillen. ei is inmiddels gesprongen :D
     
  17. Diabolique21

    Diabolique21 Fanatiek lid

    21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Ik dacht dit aanvankelijk ook maar als ik het uitreken is men ei precies op tijd gesprongen. Nu hartstikke vruchtbaar... haha... straks hubby verleiden met leuk pakje :D
     
  18. Diabolique21

    Diabolique21 Fanatiek lid

    21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Hebben afgelopen weekend ook al goed geklust... vandaag toch nog maar eens proberen laatste keer... wie weet...
    Weet enkel dat ik deze nacht ongelooflijk slecht geslapen heb... pfff.. was om 5u al wakker. Verder voel ik me echt nog steeds goed met men "vitamientjes" :)
     
  19. mime29

    mime29 Actief lid

    20 mrt 2012
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    #19 mime29, 14 mei 2012
    Laatst bewerkt: 14 mei 2012
    Ik ben vandaag begonnen met de tarwekiemolie, om mijn bmvlies dikker te maken (hopelijk). Ik ben benieuwd of mijn cyclus hiervan in de war raakt...Een late eisprong zou deze ronde niet zo erg zijn omdat ik volgende week een kijkoperatie krijg, en misschien kunnen we deze ronde dan nog optimaal benutten ;)
     
  20. daanxyz

    daanxyz Actief lid

    13 dec 2007
    304
    0
    0
    Hoe dun is jullie slijmvlies?
    Ik heb 5mm bij de eisprong!
    Maar wil er wel wat aan doen eigenlijk!!
     

Deel Deze Pagina