Het doet wat met je, na 2,5 jaar eindelijk een (licht) positieve zw-test in handen te hebben... maar ik ben toch bang dat het een vals positieve test is. aangezien ik 7 dagen geleden pregnyl heb gespoten en 6 dagen geleden geïnsemineerd ben. Dit is toch veel te vroeg om een positieve test te hebben? dus nu 6 dagen voor nod. moest het even kwijt.. nu over 3 dagen weer testen.
Ik denk dat op dit moment de kans groot is dat het nog van de pregnyl is want het is nog heel vroeg. Over 5 dagen nog eens testen (ten vroegste)
Ben er inderdaad ook bang voor, maar is toch wel heel bijzonder opeens 2 strepen te zien in plaats van 1 bedankt voor de reactie
Als je 7 dagen terug pregnyl hebt gezet voorgaande dus van deze test. Dan ga er maar eigenlijk vanuit dat het de pregnyl nog is. Hoeveel heb je gespoten? Ik teste pas met 5000 na 10/12 dagen negatief van de pregnyl. En sommigen kunnen er nog langer over doen met het afbreken. Enige wat je nu zou kunnen doen is door testen om de dag met de zelfde test. Mocht er toch een oploop komen dan zou het een zwangerschap kunnen zijn. Zie je afloop dan is dit idd de pregnyl.