helllooo lady's,,, ik heb aankomende woensdag mijn nod. althans, als ik uitga van een cyclus van 26 dagen. nu zit ik vandaag op dag 22, en 8/9 dpo ... en k heb al bruinverlies. dit merkte ik aan het begin van de middag op en er zat bloed bij, niet veel, zomaar een veegje,ook echt puur bloed en niet vermengt met slijm of iets dergelijks. verder nog totaal geen ongi. gevoel. geen krampen, helemaal nergens last van. nu slik ik wel tarwekiemolie omdat ik goede verhalen las maar ik stop ermee want in mijn geval verkort het al 2 maanden de cyclus. deze maand wilde ik het nog aankijken en als ik dus ongesteld word heb k een cyclus die nog korter gaat zijn dan 26 dagen(of ik moet er tot woensdag overgaan doen om ongesteld te worden)... wat denken jullie? zou het een vervroegde menstruatie zijn die op komst is, of hebben jullie dit al eerder mee gemaakt rond deze dpo dagen...? ze zeggen toch ook altijd dat er 14 dagen tussen de eisprong en menstruatie zit of klopt dit ook niet ? want k heb wel een knaller van een ovu.test gehad op dag 12, 14dagen late kom ikop dag 26 uit.. als dit moet kloppen ben k dus idd te vroeg?
Ik heb dit nog nooit meegemaakt helaas! Ik weet wel dat de menstruatie 10-16 dagen na je eisprong kan zijn. Het kan soms eerder zijn, maar in jouw geval zou ik er zeker even een testje tegenaan gooien. Voor hetzelfde geld is het een innestelingsbloeding, je weet maar nooit!
Ik had dit vorige ronde ook.. Helaas is bij mij toen 6 dagen later pas echt m'n menstruatie doorgebroken. Hoop dat jij meer geluk hebt!
Bij mij begint zo altijd mijn menstruatie... Ik zou daar voor jezelf vanuit gaan. Als er verder geen bloed meer komt, kun je altijd nog testen!
Hier vorige maand ook tarwekiemolie geslikt en 9/10 dpo bruinverlies.. dacht ook innesteling maar nee, dag erna flinke menstruatie! Heb naar mijn idee kortere LF gekregen door de tarwekiem, ik gebruik het nu niet meer, baarmoederslijmvlies was ook mooi dik uit zichzelf volgens een echo dus ik laat de olie mooi links liggen. De LF is lang niet standaard 14 dagen, bij de één is ie 14, bij de ander 10 of 16 dagen.
Jaaa normaal begint bij mij bruinverlies tussen 2-4 dagen voor menstruatie.. Met die tarwekiemolie dus 4 en nu al 6 dagen voor menstruatie .. Khou het deze dagen maar in de gaten en ben benieuwd of en wanneer het doorzet. Lastig lastig deze dagen haha !
Jaaa k denk ook dat het door die tarwekiemolie Komt en heb het aan de kant geschoven. Voor k het gebruikte had ik een cyclus van 28/29 dagen en nu al 26 en deze maand waars nog korter .. Dus ik ga het niet verder aankijken en er mooi mee Stoppen. K ga er maar vanuit dat het geen innesteling is en k gwn ongesteld wordt!
Jaa heb ik Mezelf en mn vriend al maar wijs gemaakt , we gaan maar van het ergste uit en op naar ronde 5! Ben benieuwd ! Jij ook succes he !!
Ik hoop het ik hoop het !!! Als het hier maar bij blijft !?!?!?!? Spannend zeg maar die tarwekiemolie Heb ik aan de kanr gezet .. Het verkort mn cyclus alleen maar en voor ik het gebruikte was mn cyclus 28/29 dagen..: netjes dus , dus k ga maar gauw over op puur natuurlijk en geen middeltjes haha