Lego world 2018

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door nicole18, 19 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole18

    nicole18 Fanatiek lid

    20 nov 2013
    4.494
    1.090
    113
    Komend weekend gaan wij voor t eerst naar lego world met onze zoon van 6 en baby van 8 maanden.

    Wie is er al geweest en kan vertellen hoe het was, zoon is helemaal gek van ninjago, die komen we daar ook tegen gelukkig.

    Via de site zag ik dat je "goedkoop" kon parkeren en dan een stukje met de tram moet. Werkt dit goed?

    Is het eten en drinken goed te doen? Of beter zelf wat meenemen?

    De kleinste zal voornamelijk in de wandelwagen liggen maar zijn er voor hem ook delen waar hij kan spelen?

    Nog meer dingen die handig zijn om te weten en rekening mee te houden?
     
  2. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij hebben dit een paar jaar geleden gedaan. Toen hebben wij inderdaad in een parkeergarage buiten het centrum geparkeerd en zijn we met de sneltram naar de jaarbeurs gegaan. Dat was op zich prima. Wel heel druk in de parkeergarage, dus best even in de rij gestaan voor het P&R-ticket. Ik ben ongeduldig, dus daar word ik gewoon niet vrolijker van. Reizen met de sneltram was prima.

    Ik de Jaarbeurs was het natuurlijk erg druk. Op sommige plekken ook erg veel lawaai. Dat geluid van je kind die in de legobak roert op zoek naar het onderste steentje... keer 100. In iedere ruimte zijn er minstens zoveel kinderen in legobakken aan het graaien naar het onderste steentje. ;) Als je jongste snel overprikkeld is, raad ik dus iets geluidsdempends aan.

    Er zijn wel een aantal 'soft play area's' waar je de jongste lekker kunt laten kruipen. Daar ligt dan duplo in.

    Eten en drinken is er prima te krijgen, geloof ik. Alleen weet ik niet meer zeker of dat echt op de beursvloer is of dat je er dan even af moet. Nu is het ook wel even lekker om er even af te gaan om rustig ergens te eten.
     
  3. nicole18

    nicole18 Fanatiek lid

    20 nov 2013
    4.494
    1.090
    113
    Dankje Tupp!

    Iemand al ervaringen van dit jaar?
     
  4. DaphneB

    DaphneB Bekend lid

    25 jul 2011
    583
    68
    28
    wij gaan morgen maar dan ben je al geweest denk ik? dan hoor ik graag jou ervaring ;)
     
  5. MotherPrincess

    MotherPrincess Actief lid

    19 okt 2014
    274
    165
    43
    Iemand anders nog met ervaringen? Ik twijfel namelijk. Ik heb twee dochters van 5 en 3 jaar oud. Beiden spelen niet zo veel met LEGO of duplo. Voor een keertje wel leuk... Maar toch twijfel ik.
    Op foto's lijkt het zo druk. Ik heb er een beetje huishoudbeurs gevoel erbij. Klopt dit?
     
  6. nicole18

    nicole18 Fanatiek lid

    20 nov 2013
    4.494
    1.090
    113
    Vandaag zijn wij geweest idd. Het was druk, maar alles kunnen zien en doen wat zoon graag wou doen. Het was naar ons idee ook niet te druk. Tja soms moest je even in de rij Wacht en bij t spring kussen ofzo maar niets geks. Alleen de rij bij de ijsco kraam vonden we te lang haha
    Mijn zoon vond t geweldig, met heel veel "helden" op de foto geweest en hij keek echt zn ogen uit. Top dag voor hem geweest dus!
    Wij waren er trouwens precies om 10 uur, zijn toen naar de 2 stads geweest waar hij t liefste heen ging, zodat t daar nog rustig was en alles kon zien, daarna de rest en als laatste nog een keer terug en of in de lego zwembaden gebouwd.
     

Deel Deze Pagina