Leidinggevende psz (was) seksverslaafd. Wat nu?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Evenzo, 7 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. regenboogworst

    regenboogworst Fanatiek lid

    22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    ja ik hoef geen drugsverslaafde in de buurt van mijn kinderen.
     
  2. mumija

    mumija Niet meer actief

    Ja ook dan. Een zware ex- drugsverslaafde hoeft niet de verantwoordelijkheid over mijn kind te hebben.
     
  3. hetlichtje

    hetlichtje Fanatiek lid

    3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een discussie, leuk om te lezen.

    Zouden jullie zo'n gast als verloskundige willen hebben?

    Alleen staan op de groep: als ze bij ons de psz een plas/verschoonrondje hebben, duurt het zo eventjes. Dat gebeurd dus elke keer als je kind op de psz aanwezig is.

    Hier zou het niet gebeuren, ik zou hem er meteen afhalen en ook duidelijk de reden uitleggen.

    2e kans is leuk, maar dan wel als stratenmaker, belastinginspecteur o.i.d.
     
  4. MotherMary

    MotherMary Fanatiek lid

    10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Heel ander geval. Ja, dat zou ik doen, omdat onder invloed van drugs zijn maakt dat je in mijn ogen niet verantwoordelijk voor kinderen kan zorgen, gewoon omdat je niet helder en toerekeningsvatbaar bent. Een (extreme) seksfantasie maakt je nog niet onverantwoordelijk met kinderen. Alleen als die fantasieën over de kinderen gaan en je die fantasieën vervolgens ook echt uitoefent.
     
  5. Jackie87

    Jackie87 VIP lid

    6 aug 2013
    5.431
    2.867
    113
    Maar even voor de duidelijkheid. Hij masturbeerde dus buiten, fietsend. Wetend dat buiten kinderen hem kunnen zien maar dat leek hem niks te schelen?

    Het op fb plaatsen vind ik ook echt niet kunnen. Hij heeft hulp gezocht, en is er blijkbaar heel open over omdat hij ermee op tv is geweest. Een gesprek aangaan vind ik de beste oplossing. Desondanks zou ik toch mijn kind van het kdv afhalen.
     
  6. MPS05

    MPS05 Fanatiek lid

    23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Ik zou mijn kindje er toch gelijk afhalen.
    Iemand die rondfiets met zijn hand in zijn broek in de hoop betrapt te worden, bah ik zou dat beeld niet meer van mijn netvlies afkrijgen. Daarnaast weet je nooit zeker of iemand helemaal genezen is en of hij nog fantaseerd of betrapt wil worden. Ik vind sowieso dat nooit iemand alleen op de groep mag staan maar ik als ik wist dat hij alleen is met een groep kinderen, dan zou ik mijn kindje daar niet achter durven laten. Seksverslaving en pedofilie heeft misschien niks met elkaar te maken maar het zou voor mij echt niet goed voelen.
    Het gene wat voor mij nog het zwaarst mee zou wegen is het gevoel van jouw man bij deze vent.
     
  7. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.043
    10.284
    113
    Nee, als verloskundige niet. Net als leraar op de middelbare school, masseur, verpleegkundige enz. Daar heeft hij te maken met (bijna) volwassen vrouwen en die zijn dan afhankelijk van hem. Maar als psz-directeur heeft hij nauwelijks contact met volwassen vrouwen in afhankelijkheidsrelaties en je kind is gewoon niet interessant voor hem.
     
  8. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Als zijn doelgroep vrouwen zijn tussen de 20-45 is dat natuurlijk geen 50% van de mensheid. Maar misschien wel 25% ja.
     
  9. mamabri

    mamabri Niet meer actief

     
  10. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.043
    10.284
    113
    Maar oprecht, waar ben je bang voor? Er is heel misschien een risico dat hij jou verkeerd behandeld, maar er is geen risico voor je kind. Tenminste niet groter dan bij elke andere persoon die bij je kinderen in de buurt komt. Ik vind het juist naïef om te denken dat je kind veiliger zou zijn bij al die andere mensen. En dan zou je je kind dus nooit naar wat voor instelling dan ook kunnen laten gaan.
     
  11. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Natuurlijk kies je bewust met wie je wel en niet omgaat maar als die man nou in zijn prive leven sex verslaafd is en graag zijn fantasieën beleeft met volwassenen, waarom moet je dan je kinderen van zijn school afhalen?

    Als je je huis in de gaten laat houden omdat je weet dat jouw buurvrouw steelt dan snap ik dat maar deze man waar wij het over hebben is geen pedofiel dus waarom zou je dan jouw kinderen daar weg houden?
     
  12. Teddy26

    Teddy26 Niet meer actief

    Nou ik zou mij er ook niet fijn bij voelen. Nu heeft dat misschien ook met mijn achtergrond/verleden te maken, maar iemand die de behoefte heeft of heeft gehad om zich te vergrijpen, mijd ik liever.
    Ik geloof niet dat het met een cursusje van de kerk opgelost is, dus ik ben daar best huiverig voor. Omdat ik niet wil dat mijn kind hetzelfde overkomt, zou ik mijn kind daar weghalen. Maar misschien is dat inderdaad mijn eigen angst uit eigen ervaring;)
     
  13. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Nou, dat doe ik dus ook niet. Niet uit angst overigens hoor, maar mijn kinderen gaan niet naar de psz. En ja, je hebt waarschijnlijk wel gelijk, maar ik zou me daar persoonlijk gewoon niet prettig bij voelen, JUIST omdat je het weet. Mijn kinderen gaan gewoon niet naar vreemden, gewoon naar opa en oma en mijn beste vriendin die dan met haar ouders oppast (3 pers dus ;))

    En dat wil niet zeggen dat je je niet kunt vergissen. Mijn kinderen gaan tegenwoordig onder géén beding meer naar mijn zwager en zijn vriendin. toen zij dochter even 10 min meenam en dochter heel vervelend deed heeft ze haar vervolgens opgesloten in de douche. Kind overstuur en ik zal maar niet herhalen wat ik allemaal tegen haar heb gezegd :) Zij passen dus nog geen 5 min meer op mijn kinderen.
     
  14. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Nou ja, dat is hier bij mij dus ook aan de orde. Uit eigen ervaring vertrouw ik dus maar héél weinig mensen met mijn kinderen en vooral bij mijn dochter merk ik dat ik daar heel erg op let. Ik ben heel selectief op wie oppast.
     
  15. MaMa

    MaMa Fanatiek lid

    21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Mja even los van of de seksverslaving echt weg is en of hij ideeën heeft over kleine kindjes

    Als je een negatief gevoel hebt over een persoon waar je kind bij is dan moet je het gewoon niet doen
     
  16. misa

    misa Niet meer actief

    Ik zou het ook niet fijn vinden. Een moeilijk dilemma.
    Natuurlijk zijn dit niet alleen fantasieen, deze man deed toch ook een en ander in openbaar? Heben ook kinderen kunnen zien dus.

    Er werken mag wel, maar alleen op de groep mag dus niet volgens jullie? Dan ben je toch niet geschikt?
     

Deel Deze Pagina