Ik gebruik vanaf dag 1 de Difrax S flessen en heb er nooit problemen mee gehad. Nu beginnen ze te lekken, erg vervelend dat de magnetron blank staat en de fles leeg is als ik het deurtje open doe Heeft iemand enig idee waar dat door kan komen? Flessen zijn ongeveer 11 maanden oud. Twee van de drie lekken, maar niet altijd
Misschien is dat plastic dingetje erin lek! Volgens mij kun je dan een mail sturen naar difrax en het kan dan zijn dat je een nieuwe krijgt toegestuurd
ik zou niet weten hoe het precies komt, misschien niet strak genoeg aangedraaid van onder? ik werk zelf op het kdv en altijd als ik zo'n fles moet klaar maken, lekt hij bij mij, Heel irritant vind ik ze, sorry haha.
Je ventiel kan lek zijn. Je kunt die bestellen bij de difraxsite (let wel op dat je ze voor de S fles besteld en niet voor de opti-fles, dat deed ik namelijk). Sommige drogisterijen hebben ze ook.
Bedankt allemaal! Ga eerst maar eens nieuwe ventieltjes proberen. Heb gisteren een Kruidvat fles gekocht als tijdelijke vervanging, maar wat een onding!