Ervaringen met online bestellen bij baby en tienersuperstore

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door angel229, 13 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel229

    angel229 Niet meer actief

    Zijn er mensen die ervaring hebben met het online bestellen bij baby en tiener superstore in Rotterdam/Sliedrecht?

    Door een negatieve ervaring met een webwinkel (was geen babystore) zijn we een beetje huiverig om voor een groot bedrag online te kopen.

    Dus graag jullie eerlijke ervaringen.
     
  2. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.981
    1.799
    113
    Provincie Groningen
    Volgens mij zijn de ervaringen met de winkel in iedergeval niet altijd even positief
     
  3. mjs

    mjs Fanatiek lid

    14 mei 2009
    2.128
    1
    0
    Ik heb geen ervaring met de webwinkel maar wel met het filiaal in Sliedrecht en dat fantatisch .
    De spullen waren super op tijd ! Netjes een brief in de bus als de spulletjes binnen waren , toen ontvingen we een box die beschadigd was maar die werd zo omgeruild, geen probleem , en toen mees* was overleden namen ze alles incl lakentjes , dekentje 's kruiken , knuffels echt alles zonder verpakking terug alles werd heel rustig en met discretie op gehaald ,en 1 dag later was het gels weer teruggestort, wij gaan ook zeker alles weer kopen bij baby en tienerstore Sliedrecht !

    Liefs Edith
    Mama van mees*
     
  4. Fransa

    Fransa Niet meer actief

    Hier wel ervaringen met het online bestellen bij de Baby & Tienersuperstore.

    Heb een campingbedje en voetenzak voor de buggy besteld. Had van het laatste een zwarte besteld en die bleek achteraf niet meer op voorraad. Kreeg toen netjes een mailtje met deze melding en een opsomming van de kleuren die ze nog wel hadden zodat ik een andere uit kon zoeken (als ik dat wilde)