Ervaringen met online bestellen bij baby en tienersuperstore

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door angel229, 13 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel229

    angel229 Niet meer actief

    Zijn er mensen die ervaring hebben met het online bestellen bij baby en tiener superstore in Rotterdam/Sliedrecht?

    Door een negatieve ervaring met een webwinkel (was geen babystore) zijn we een beetje huiverig om voor een groot bedrag online te kopen.

    Dus graag jullie eerlijke ervaringen.
     
  2. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.981
    1.799
    113
    Provincie Groningen
    Volgens mij zijn de ervaringen met de winkel in iedergeval niet altijd even positief
     
  3. mjs

    mjs Fanatiek lid

    14 mei 2009
    2.128
    1
    0
    Ik heb geen ervaring met de webwinkel maar wel met het filiaal in Sliedrecht en dat fantatisch .
    De spullen waren super op tijd ! Netjes een brief in de bus als de spulletjes binnen waren , toen ontvingen we een box die beschadigd was maar die werd zo omgeruild, geen probleem , en toen mees* was overleden namen ze alles incl lakentjes , dekentje 's kruiken , knuffels echt alles zonder verpakking terug alles werd heel rustig en met discretie op gehaald ,en 1 dag later was het gels weer teruggestort, wij gaan ook zeker alles weer kopen bij baby en tienerstore Sliedrecht !

    Liefs Edith
    Mama van mees*
     
  4. Fransa

    Fransa Niet meer actief

    Hier wel ervaringen met het online bestellen bij de Baby & Tienersuperstore.

    Heb een campingbedje en voetenzak voor de buggy besteld. Had van het laatste een zwarte besteld en die bleek achteraf niet meer op voorraad. Kreeg toen netjes een mailtje met deze melding en een opsomming van de kleuren die ze nog wel hadden zodat ik een andere uit kon zoeken (als ik dat wilde)
    Hierdoor liep de bestelling wel wat vertraging op en omdat ik maar een paar dagen in NL zou zijn had ik aangegeven dat het wel voor een bepaalde datum geleverd zou moeten zijn omdat ik anders alsnog van de bestelling af zou zien.

    Alles werd netjes op tijd afgeleverd. Hier geen klachten dus over hun service.
     
  5. marilouise

    marilouise Niet meer actief

    Ik heb meerdere malen besteld bij hun via de webwinkel en alle keren was het vandaag bestellen betalen met ideal en de volgende dag had ik het al in huis 1 keer iets niet compleet gekregen een mailtje over gestuurd en krijg het ontbrekende artikel de volgende dag thuisgestuurd perfecte service
     
  6. Majel24

    Majel24 Fanatiek lid

    21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Hier ook goede ervaring. We hadden daar de kinderwagen besteld en hadden hem erg vlot binnen. Alles was compleet en zag er prima uit.
     
  7. angel229

    angel229 Niet meer actief

    Gisteren hier de kinderwagen besteld. Vandaag mail dat hij morgen bezorgd word. Netjes met een Track en Trace code.
    Morgen zal ik even updaten hoe het verder gegaan is. Tot nu toe in ieder geval correcte en supersnelle afhandeling!
     
  8. zj84

    zj84 Fanatiek lid

    16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook de kinderwagen daar besteld, verliep echt super. Snel en netjes in huis idd met track en trace. Geen klachten over en goed telefonisch bereikbaar voor eventuele vragen.
     
  9. angel229

    angel229 Niet meer actief

    Kinderwagen is klein uurtje geleden bezorgd. Meteen in elkaar gezet. Prima service! Alles compleet, dus wij zijn dik tevreden.
    Wat mij betreft kan er een slotje op.
     

Deel Deze Pagina