** Lengte / kleur innestelbloeding? **

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Biejie, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lien123

lien123 Niet meer actief

Hi Barbabeer,
    Ja ik vond het ook niet echt handig die ovu testen. Toevallig was ik die week op vakantie dus kon ik wel testen rond 1200 uur. Maar ja dan lig je net lekker op 't strand, moet je alweer helemaal naar je hotelkamer om te testen haha! En 4 uur je plas ophouden, nou ik weet niet maar dat lukte mij dus nooit. Hooguit 2 uur. En hoe je dat dan op je werk moet doen is mij helemaal een raadsel. Snel overheen plassen en weer in je tas doen en dan na 10 minuten kijken?

2. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    Ik heb ook 2 druppels lichtbruin bloed verloren op donderdag... Vreemd...Heb geen idee... :rolleyes:

3. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Denk dat me ongie er aan gaat komen. heb al paar dagen lichte steekjes in mijn onderbuik! en vanmorgen veel afscheiding :(

4. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Volgens mij blijft het altijd lastig!
    Ik had nu op mijn Persona weer het 'ei' symbool op dag 18. Dat betekend dat je eitje er binnen 1 á 2 dag aankomt... We hebben goed ons best gedaan, dag 18, 19 en 20 geklust! 16 trouwens ook, dus heel veel meer ons best doen dan dit, kan denk ik niet
    ;) Nu weer afwachten!

Hoe gaat het met jou dan Lien? Fijn om zwanger de feestdagen door te gaan? Het moet bijzonder voor jullie zijn geweest!

Liefs, BarbaBeer

5. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Is het hetzelfde gevoel dan als voordat je ongie wordt? Steekjes kunnen toch én van ongie én van zwangerschap komen?

Liefs, BarbaBeer

6. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Hai Eefje,
    In de hoeveelste ronde zit je?
    Spannend een paar daagjes voor NOD, nog even je weet of het gelukt is!

Liefs, BarbaBeer

7. Rose1982

Volgens mij wel de zelfde steekjes maar weet zo niet meer of ik dat dan ook al een week van te voren heb! Hele dag ook veel afscheiding! Nou ja we wachten gewoon af. Hoe is het met jou, zo te lezen genoeg geklust ;)

8. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Ja, we hebben ons best gedaan, hihi.
    Ik heb echt hoop dat het gelukt is! Voor het eerst heel bewust van het moment van de eisprong, dus ik denk dat dat al een boel scheelt!

Veel succes met afwachten... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Liefs, BarbaBeer

9. Rose1982

spannend! ik heb deze ronde helemaal geen kwaaltjes alleen dan paar dagen al steekjes. Ben er deze maand ook niet zoveel mee bezig. Jij veel succes zal voor je duimen ;)

10. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    Hoi!
    In januari 2008 ben ik bevallen van onze zoon, in mei ben ik gestopt met de pil en sinds augustus zijn we serieus aan het "klussen" ;) Van de eerste was ik meteen in de eerste ronde zwanger, nu laat het wat langer op zich wachten, ik hoop dat we nog een boertje of zusje mogen maken :rolleyes:
    Als ik donderdag nog niet ongesteld ben, ga ik testen....

En jij? Al lang bezig?
    Groetjes, Evelien

11. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Hai Evelien!

Ja, wij zijn toch al wel even bezig :rolleyes: :rolleyes:
    Dit is de 12e ronde, dus ik vind het hoogste tijd worden!
    We hebben deze maand goed ons best gedaan, en ook het eitje gevonden, dus ik hoop dat het nu is gelukt!

Nog 9 daagjes, en dan weet ik het zeker....

Super leuk trouwens, om kindjes qua leeftijd dicht op elkaar te hebben. Je weet natuurlijk niet hoe dingen lopen, maar dat lijkt ons ook ideaal!

Hopelijk kunnen jullie je zoon snel een broertje of zusje geven..

Liefs, BarbaBeer

12. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    Ik zie het idd onder je naam staan :oops: ronde 12...Nou, dan zal het binnenkort wel raak zijn he?! Ik hoop het echt voor jullie! Het is elke ronde weer spannend hè. Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar dat doe ik eigenlijk toch wel. Wij zouden graag een tweede kort na de eerste willen hebben, dus ben ik deze maand voor het eerst met ovutesten begonnen. Zo heb ik ook mij eisprong gevonden. Ik weet wel, een kindje kan je niet bestellen of plannen, maar misschien helpt het... Ben benieuwd of het heeft geholpen...Leuke site is dit trouwens ;)

Bey! Evelien

13. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    @Rose1982 Hoop het niet voor je meid, hopelijk zijn het zwangerschaps steekjes.

@BarbaBeer kan je de persona ook gebruiken na de zwangerschap als voorbehoedsmiddel?
    Anders ga ik er misschien ook wel een aanschaffen, zodat ik geen pil meer hoef te nemen straks.
    Enne ik zie dat we tegelijk kunnen testen wat leuk.

@Lien123 hoe is het met de zwangerschaps kwaaltjes?

14. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Hai Dior,

Ja, het is de bedoeling om te gebruiken als anticonceptie, die erg (niet super erg!) betrouwbaar is...!
    Het is wel een anticonceptie voor binnen een stabiele relatie waarbij kinderen welkom zijn! Soort van natuurlijke familyplanning dus. Er is een website: persona.nl
    Ik ben er echt heel blij mee. Eindelijk weet ik wanneer we de eisprong is!

Maar jij moet dus ook nog 9 daagjes wachten! Ben je al benieuwd? Of ben je er nog niet zo mee bezig? Bij mij begint dat nu met vlagen....

@ Eefje
    Heb je trouwens al een vroege test gedaan of niet? Of wacht je nog tot donderdag?! Ben zo benieuwd voor je!

Liefs, BarbaBeer

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hoi
    hier vandaag een mega rare dag
    Het zou innesteldag meoten zijn dus ik werd wakker en ik voelde me al raar dus ik kijken ja hoor bloed roze dus ik een tampon in nou 3 uur later er uit was het zo minimaal 3 druppels denk ik ong .
    Ik weer een nieuwe erin en die kwam er achoon uit.
    Voel me wel belabbert misselijk en mega veel steekjes.
    Of ik word morgen op dag 23 ongie of zou het misschien dan toch......de kans is minimaal maar we blijven duimen.

16. Rose1982

Ik hoop het voor je! Zal voor je duimen!

Hier niks meer te zien dus we wachten rustig af de steekjes zijn ook weg. haha snap niks van me lichaam

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    rose dat gevoel deel ik met je hahahah

18. Eefje77

Eefje77 Actief lid

27 nov 2008
    132
    0
    0
    @Melanina Dat klinkt veelbelovend! Spannend hoor!

@Barbabeer Ik heb nog geen test gedaan, maar ik heb wel een paar testen in huis die liggen te branden in de kast...

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik moet zelfs nieuwe testen kopen hahaha heb ze nog niet eens in huis want ga nergens van uit

20. lien123

lien123 Niet meer actief

Hi guys
    Hoe gaat het met jullie? Nog een weekje wachten en dan kunnen jullie weer testen, spannend hoor! Voelen jullie al wat?

Met mij gaat het goed. Ik begin wel steeds misselijker te worden en sterk te ruiken en op geuren te reageren, echt heel raar, ik dacht dat dat onzin was maar dat is toch echt zo. Vaak word ik misselijk als ik honger krijg of bepaald eten gaat me heel erg tegenstaan, heel stom. Of ik loop een kantine binnen waar eten wordt klaar gemaakt en ik word al misselijk! Ik hoef niet over te geven gelukkig dus het valt allemaal mee. Verder nog wel gespannen en pijnlijke borsten en veel afscheiding.

Ik ben vandaag voor t eerst bij de verloskundige geweest, was meer een soort intakegesprek, zeg maar. Maar geen echo gemaakt want die apparatuur hebben ze daar niet. Ik ga over een week een echo laten maken. Heel spannend, want dat is echt de bevestiging van je zwangerschap. Ook al heb je last van kwaaltjes is het nog steeds heel onwerkelijk om te bedenken dat mijn kindje nu al 2 cm is hahahahah!

Verder voel ik mij heel goed en ben stiekem blij met de kwaaltjes omdat je je zo toch meer zwanger voelt.

Hebben jullie fijne kerstdagen gehad? Ik heb maar 1 avondje vrij gehad helaas, moest veel werken pfff.

Doeidoei

Deel Deze Pagina