babii huh wat vreemd allemaal?????????????? ik zou het ook niet weten waarom je nu ineens een bloeding hebt?? nou ''gelukkig'' moet je morgen toch naar het zh , kun je het gelijk even vragen! sterkte meid! had het zo anders gehoopt voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ikkie , wat leuk zeg! om je schoonouders het op die manier te vertellen! en wat zullen ze blij zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoe gaat het verder met je? Ja het was een eindje rijden! maar wel fijn dat we er zijn geweest. al gaat het niet goed met hem. Heb net weer lekker gewerkt! en ga zo maar ff slapen! spannend voor woensdag! dan heb ik mn eerste FM weer!!!!
Hey meiden, Even een ego bericht: Ik word eind van de ochtend door mijn eigen gyn teruggebeld. Heb vernomen van dokter Scholtes in Duitsland dat ze een grove fout hebben gemaakt. De Progynova zorgt gewoonweg voor een ontrekkingsbloeding. Zeker als ze me "ineens" zo pats boem met de Progynova laten stoppen en ik geen oestrogenen meer binnen krijg. Baal als een stekker, want kan gewoonweg WEER opnieuw beginnen Afspraak voor de intake IVF hebben we verzet naar 27 mei! @ ella, ik duim voor je voor as woensdag .
heej meid! wat erg zeg!!!! maar jouw arts heeft dus een fout gemaakt??? en je eigen arts belt je dan dadelijk terug? wat spannend allemaal..... he wat fijn dat je de intake IVF hebt kunnen verzetten... wow dat komt wel erg snel dichtbij! best dubbel gevoel lijkt me.... succes straks voor als de gyn je gaat terug bellen!!!!!!!!!!!!!!! enne ja ik vind het ook best spannend as woensdag! gelukkig moet ik er vroeg in de ochtend zijn!
Haha gelukkig dat je vroeg in de ochtend kan . Dat scheelt weer een hele dag stressen hihi. Ja, ben er ook erg blij mee dat hij verzet is! Denk alleen manlief niet, want die is als de dood haha. De FA in dat nieuwe ziekenhuis heeft de stomme fout gemaakt (dom van een FA) en mijn eigen gyn belt me eind van de ochtend terug...
nou idd dat is echt ontzettend dom van die FA! van zo iemand zou je toch beter moeten verwachten! maarre die heeft dus die fout gemaakt en ook toegegeven?? ooow wat spannend meid! kan me voorstellen dat je man er erg tegenop ziet!
Nee, toegegeven zeker niet! Vrees ook niet dat ze dat zullen doen. Maar weet het bijna zeker, want de meiden die hier IVF ondergaan hebben het me uitgelegd. Het stond ook in de gebruiksaanwijzing dat het een ontrekkingsbloeding geeft, maar ja ik had geen prostageen hormoon, maar blijkbaar kan het dus wel.
nou idd zeg! wat een fout! en je gyn gaat je zo terug bellen om die fout vast te stellen!? Ikkie! hoe is ie vandaag met je meid!!!!
Ja dat hoop ik wel! Me doorverwijzing IVF heb ik toch al . En die afspraak heb ik mooi naar voren gehaald... En hoe voel jij je? Voel je iets van de Menopur? Of helemaal niks?
spannend hoor... hoop dan echt dat ivf voor jullie de oplossing zal zijn!!! ja ik voel me ontzettend moe..... en dat komt dan volgens mij van de menopur. ook ben ik wat emotioneler ofzo. met name snachts haha , kan ineens een tijdje liggen huilen snachts! na ja als het niet meer is....
Whahahahahahaha nou die vermoeidheid komt me wel bekend voor haha. Maar emotioneel hihi, nee dat niet . Ja hoop het ook, maar ben als de dood dat vele eitjes ook geen dikker bms geven...
ja dat is echt heel spannend meid! en met name ook omdat er bij jullie een druk op zit he! hoop echt dat het gaat lukken meid! enne niet de moed opgeven hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heeft de gyn al terug gebeld??? ja haha als het niet meer wordt dan die vermoeidheid en dat emo gedoe.... maar miss komt dat ook omdat we momenteel nogal veel aan ons hoofd hebben. maar goed , het spuiten gaat iig goed! al vind ik het nog steeds raar idee dat ik zomaar een naald in mn buik zet haha
OOh Babi wat slordig van het ziekenhuis, dat dacht is gister eigenlijk al dat ze een fout hadden gemaakt, vond het zo raar. Over 3 weken ga je dus beginnen met IVF, was dat anders later of eerder? Ella@ spannend zeg nog twee dagen. Bale dat je zo'n last hebt van de Menopur. Was ook wel wat emotioneel maar of dat echt van de Menopur kwam, dat weet ik niet, had het toen gewoon met heel dat ziekenhuis en gedoe gehad. Ik ga heel hard duimen dat je woensdag een mooi resultaat hebt! Met mij gaat het wel goed op de kwaaltjes na maar die nemen we graag voor lief. Voel me nog steeds hetzelfde en mijn smaak is gewoon 100% anders hi hi.. Heb telkens zo'n drang naar hartige dingen ha ha. Ik probeer wel heel gezond te eten, veel fruit enzo. Vond ik eerst heerlijk nu niet echt meer maar ja maakt niet uit. Vanochtend bij mijn zus geweest en al een paar kadootjes gehad, zo leuk! Het besef is er nu wel wat meer maar denk er nog steeds heel de dag aan en ik ben echt dankbaar dat we dit in elk geval al mogen mee maken. Toch ben ik heel onzeker en bang dat het misgaat en durf nog niet echt ver vooruit te kijken maar ik probeer er wel van te genieten en dat lukt nu wel. Ik hoop dat het bij jullie ook snel mag lukken. Misschien een dooddoener maar ik dacht echt dat het bij ons nooit zou lukken dus geef vooral de moed niet op!
oooh wat leuk Ikkie dat je al zo van die leuke cadeautjes hebt gekregen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lastig zeg dat je zo last hebt van die kwaaltjes! maar ja idd het hoort er allemaal bij! ik hoop ook echt zo dat alles goed mag blijven gaan! kan me voorstellen dat je nog erg onzeker bent hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Doe maar lekker rustig aan! enne ik heb er alle vertrouwen in!!!!!!!!!!!
Nou dat je smaak anders wordt is alleen maar goed en de kwaaltjes ook haha. Nee, het is pas een intake. Ze moeten me nog accepteren .
ikkie wat voor cadeautjes heb je van je zus gekregen!? hiihi ben ook niet een beetje nieuwsgierig he! enne wat leuk dat je het nu in je handschrift hebt staan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mn man vroeg ook nog hoe het met je gaat! lief he! hij vind het erg fijn voor jullie en ook hoopgevend voor ons!!!! xx