LEO-operatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ella27, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Haai

Lijkt me echt bale als je vriendin gaat verhuizen en dan nog zo ver weg ook. Ben je vandaag ook weer vrij? Ik wel ga zo even naar een vriendin en vanmiddag even naar Breda, wordt echt mooi weer, heerlijk!

Zo alweer de 4e spuit, wat gaat het toch snel he voor je het weet mag je de pregnyl weer zetten.

Ga je vandaag verder nog wat doen?

Babi suc-6 vandaag!

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    heel veel plezier in Breda! wat leuk he dat jullie daar heen gaan! tis idd prachtig weer!
    hoe gaat het verder met je?
    Ben je niet meer zo moe? En de misselijkheid?

Hier een erg slechte nacht gehad... sliep tegen 4 uur nog niet! ben het zo zat en heb vanmorgen de huisarts gebeld... (want dit is al weken zo)
    heb inslapers gekregen! 15 stuks! :)
    dus hopelijk kan ik vanaf vannacht weer lekker slapen!
    Veel plezier vandaag in Breda!!

Babii heeeeeeeeeeeeel veel succes vandaag meis!!!!!

xx

3. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Ooh meid wat bale dat je zo slecht slaapt. Hebben ze wel een beetje geholpen en hoe komt het? Ben je aan het piekeren?
    Rot zeg.
    Hier verder nog hetzelfde, ben morgen ook alweer 8 weken, vind ik al echt een soort mijlpaal. Klinkt ook alweer wat verder.
    Heb je al lekker rondgereden in de nieuwe auto van je man??
    Het weer is ook super lekker he.

Vanmiddag even bij een trouwerij van een oude vriendin kijken en dan naar mijn broertje, hij is jarig. Kunnen we lekker buiten zitten.

Ga je nog iets doen?

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hai!
    gefeliciteerd met je broertje!!! leuke dag om jarig te zijn! ;)
    vrijdag en mooi weer! haha
    En wat leuk he dat jullie naar bruiloft gaan! heel veel plezier!

En.... 8 weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! joehoeeee!! meis dat is echt een mijlpaal hoor!!!!! gefeliciteerd!!!!! ben zo blij voor je!!!
    Hoop dat het ook goed met jouw gaat hoor!!!!

Hier alles prima , sliep wel laat... maar niet zo laat als anders! ik lag gewoon te wachten op de werking van de pillen haha! en dat is dan natuurlijk ook niet echt slim!

heb vanavond weer late dienst en het weekend ook! dus ben wel ff druk deze dagen.
    Met mn man zn werk gaat alles ook goed , ben zo blij voor hem! al is het wel ver rijden hij heeft het er wel naar zn zin! (gelukkig) ik heb nog niet veel in de auto gereden... neem hem ook maar niet mee naar mn werk hoor! tis echt alleen voor zakelijk gebruik en anders tikt het weer zo hard aan! En aangezien we nu 3 auto''s hebben , heb ik lekker de keuze uit de andere 2! ;)

En ik ben eruit!!!!!!!!!!!!!!!! ik ga hbov afmaken!!! (ben destijds blijven steken in het derde jaar en heb toen mbov afgemaakt)
    ik wil gewoon weer verder.. wil nu de deeltijdopleiding gaan doen , die duurt 2 jaar! (omdat ik de mbov al heb)
    Wil verder ook niet moeilijk gaan doen over die drie jaren dat ik daar al zat en wat ik al heb gehaald en niet... wil gewoon opnieuw gaan beginnen!

ik wil heel graag de kant op van consultatie bureau of JGZ. dat lijkt me zo gaaf!

ben zo opgelucht en ben helemaal blij , want heb net gebeld en kan waarschijnlijk in september al starten!!!!! er was nog plek!

ik ga nu snel mn leidinggevende mailen.....

Hele fijne dag!! liefs!

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Oren dicht:

IK BEN ONGESTELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik weet niet wat er is gebeurd, maar had dus toch een positieve ovulatietest. Wel balen dat het slijmvlies natuurlijk ook zo bar slecht was :(.

Want was 2 dagen na de postieve ovulatietest bij de IVF arts en toen was hij 3 mm en gisteren was hij 3,3 mm. Te dun dus :(.

En helaas moeten we toch door voor IVF iv.m. het zaad van manlief, maar wilde het ff delen.

Sorry voor me ego bericht :). Enneh, ben erg druk @ work (vakantieperiode) dus werk me uit de naad!

Hoest met jullie lieverds?

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    babii dat meeeeen je niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    wat bijzonder zeg!

maar eigenlijk hebben jullie er weinig aan zo te lezen.... want de ivf gaat wel door!
    wat spannend allemaal meid!
    En hoe zijn de onderzoeken gegaan!???????????

sterkte met al je werk meis! begrijpelijk dat je het dan druk hebt!

Enne wat spannend dat je 15 juli de uitslagen hoort!!
    sterkte met wachten hoor!

Ikkie hoe was de bruiloft en de verjaardag van je broertje?
    vast wel erg gezellig! hoop dat jij er ook van hebt kunnen genieten en niet al te misselijk bent (geweest)?
    wat ik je nog wilde vragen..... zou je ook willen weten of het een jongen of meisje wordt?

Ik ga ff proberen te slapen................... echt rampzalig de laatste weken..... :(

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Ella, je moet wel echt om jezelf denken hoor! Heb je een reden dat je zo slecht slaapt de laatste tijd?

En inderdaad, i.v.m. het slijmvlies had ik er weinig aan, maar het was mijn eerste menstruatie sinds 1,5 jaar... Laten we duimen en bidden dat dit in ieder geval hersteld. De IVF moeten we toch in i.b.m. de zwemmertjes van manlief :(. Maar goed, als mijn lihcaam al hersteld is dat al een hele stap verder, want dat slijmvlies hebben we toch nodig?

@ Ikkie, hoe was de bruiloft en heb je het een beetje getrokken of ben je niet zo moe?

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    babii wat spannend allemaal zeg... hoop zo dat je cyclus zichzelf nu aan het herstellen is! dat zou al een hele grote stap zijn in de goede richting!

Ikkie is met jouw alles goed?????????????????!!!!!! hoe was/is je weekend!?

Hier druk weekend.... heb gewerkt gisteren en moet straks weer! vannacht pas tegen 4 uur in bed dus ben nog wel een beetje duf haha
    het slapen gaat nu wel beter met die inslapers.... (vannacht hadden we visite , vandaar dat we later lagen)
    Dinsdag weer naar het zh voor FM! best wel weer spannend!

Meiden hoop dat alles goed met jullie is.....

Liefs!

9. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Spannend Ella dinsdag alweer voor de eerste FM! Wat gaat de tijd toch snel. Fijn dat je weer wat beter kunt slapen, vooral met dit weer.

babi dat is toch eigenlijk wel goed dat je zelf ongi bent geworden of niet? Heb je toch uit jezelf een eisprong gehad? Heb je de uitslag van je man binnen dat het nu def IVF wordt?

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Ikkie, die uitslag is al 4x slecht geweest dat kan niet ineens goed zijn ;). En ja ik heb een eisprong gehad, maar een heel slecht en dun slijmvlies wat een innesteling niet bevoordelijk maakt. Het kan zelfs niet innestelen. Dus heb er in feite niks aan ;).

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    babii wat balen he! heb je eindelijk een eisprong uit jezelf...... en kan het nog niet helpen!
    Is er dan geen kans dat je bms nu dikker wordt? weten ze ook waarom dat zo dun is dan?
    En wanneer hoor je wanneer de ivf of icsi kan starten?

jaaaa echt spannend! heb dinsdag weer mn eerste FM! leef er weer helemaal naar toe..!

Ikkie hoe gaat het met jouw? En met de baby? hoop dat je je weer wat beter voelt!
    en heb je het al verteld op je werk???
    Hoop dat alles goed met je gaat hoor!!! doe maar lekker rustig aan.... en pas maar goed op jezelf en op jullie kindje!

xx

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Ella, wat super de super dinsdag alweer je eerste FM. En nu hopen dat er gelijk een super ei zit :D. Gaat het prikken goed meis?

Ik heb geen idee wanneer we dat horen. De nieuwe onderzoeken moeten er eerst zijn :).

En ja de oorzaak is de prikpil.

Ik ga weer verder weken. Verwaarloos jullie heel erg, sorry!!! Maar ben zoooooooo druk @ work :(

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    babii werkze meid! maakt toch niet uit joh! snap ook wel dat je het druk hebt met andere dingen!
    wat spannend zeg! hoop dat jullie snel wat horen!

ja het prikken gaat wel goed! vanmorgen deed ik wel ontzettend pijn..... :(
    morgen FM! ben zo benieuwd!

14. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    ella:

HEEL VEEL SUC-6 MORGEN EN HOPEN OP NET ZULK GOED NIEUWS ALS DE VORIGE KEER!!

knuf :):):):):)

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    thanks meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Hoelaat moet je en laat je het weten? ben echt benieuwd! Ben je zenuwachtig?

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wow ik heb gewoon nu een model cyclus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :)

morgen moet ik al de pregnyl zetten en donderdagavond springt mn eitje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    er zat rechts 1 mooi eitje van 17 mm!!!!

links zat niks , maar dat maakt niet uit! haha

ik was best wel een beetje zenuwachtig.... zo erg dat ik was vergeten te tanken! heb nog snel even getankt en was net op tijd! ;)

maar was al na 5 min aan de beurt , was echt een aardige arts!!!! een vrouwelijke arts en ze was zo aardig! ze vroeg of het allemaal nog ging en of ik ook erg moe was van de injecties. nou heb wel een moe gevoel de hele dag! (niet dat ik kan slapen , maar zo vermoeid gevoel) en dat schijnt dus 1 van de meest voorkomende bijwerkingen te zijn!

nou ja dat heb ik er wel voor over natuurlijk! ben echt blij met mn cyclus!!!! dit heb ik nog nooit gehad!

18. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    wow, wat geweldig weer een kans!! Super zeg! maar 1 fm, dat is gewoon zo luxe voor jou, maar 1 keer op en neer naar het ziekenhuis..Heerlijk voor jullie! Mannetje ook heel blij natuurlijk!

Hopen echt dat deze kans lekker aanslaat en je helemaal niet meer aan de spuiten hoeft!

Bale dat je zo moe bent.. gaat dat dalijk wel weer over denk je?? En helpen die slaappillen een beetje??

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja idd , dat is echt een luxe zeg!!!!! maar 1x per cyclus naar het ziekenhuis voor FM!
    ben er zo blij om!!!!! lekker rustig op deze manier!

ik ben er heel dankbaar en blij om/mee! gewoon weer een kans! mn man is ook helemaal blij!
    Morgen de pregnyl en dan donderdag mn eisprong!

Ik denk idd dat , dat vermoeide gevoel straks wel weer over is hoor! als ik weer stop met de injecties.
    maar ach ik mag niet klagen! heb het er zekers voor over!

MAAR!!! hoe gaat het nu met jouw!??? moet de hele tijd aan je denken! en hoop dat alles goed met je gaat hoor!
    wat spannend 17 juni de 9 weken echo!!! hoop zo dat alles goed mag zijn!
    Heb je het al verteld op je werk!?

Liefs!

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    oja die slaappillen werken echt goed!
    maar ik wil ze nu niet meer zo vaak , want stel dat ik nu wel zwanger raak.... dan is dat helemaal niet goed om ze te nemen! dus vanaf donderdag neem ik ze niet meer in!

Deel Deze Pagina