Let op: foto! Wie dit ook verloren tijdens zwangerschap?

Discussie in 'Miskraam' gestart door NovaEve, 26 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NovaEve

    NovaEve Lid

    10 mei 2021
    36
    10
    8
    Vrouw
    Hoi!

    Ik ben met 4.5 weken deze dingen verloren. Het begon met bruin slijm en pijn in mn onderrug. Daarna alleen nog bruin bloed wat druppelt in de wc na het plassen, of een beetje bruine afscheiding.

    Ik heb mn vk al gesproken en zij zegt dat een miskraam anders verloopt, als een zware menstruatie, maar dat het wel een voorbode kan zijn.

    wie van jullie is wel eens zoiets verloren en bleef de zwangerschap goed gaan?

    dank je wel vast!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    babyhoney vindt dit leuk.
  2. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Ik denk idd dat je vk gelijk heeft. Dit is geen miskraam maar lijkt slijmvlies te zijn. Dat kan een teken zijn van afbraak van het slijmvlies en dus een voorbode van een vroege miskraam.
     
  3. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.800
    14.142
    113
    Reguliere menstruatie tref ik dat ook, zvmk van december was gewoon "normale menstruatie". Het is dat er nog een positieve test tussen zat anders had ik niet beter geweten.

    Met 7+1 was t wel wat anders, maar dat is weer een stuk verder. Dat voelde ook meer alsof een overvolle tampon de kuienlatten nam, wetende dat je geen tampon draagt. Idem toen ons zoontje met 15 wkn werd geboren na opwekking, maar dat was dan weer VEEL groter.
     
  4. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.567
    9.012
    113
    Vrouw
    Ik heb meer dan dit verloren bij een vmk. En als ok ongesteld ben verlies ik hele klonten. Ik kan je niet vertellen hoe het gaat lopen maar bij een vmk verlies je doorgaans veel meer en bloed je ook hevig. Althans, bij de mijne dan.
     
  5. NovaEve

    NovaEve Lid

    10 mei 2021
    36
    10
    8
    Vrouw
    Dank je wel voor jullie reacties!

    Ik heb eerder ook een vroege miskraam gehad, die verliep ook duidelijk anders. (2016 vroege miskraam, 2017 gezonde dochter, 2020 stil geboren baby met 21,5 weken).

    Waar ik benieuwd naar ben is of er vrouwen zijn dit soort dingen kunt verliezen en wel een gezonde zwangerschap hielden.

    die twee weken afwachten zijn gewoon niet te doen!
     
  6. NovaEve

    NovaEve Lid

    10 mei 2021
    36
    10
    8
    Vrouw
    helaas geen goed nieuws hier. Vandaag zou ik 7 weken zwanger zijn, maar op de echo was helaas geen zwangerschap meer te zien. Ik heb na het bericht wat ik eerder plaatsen ook nog rood bloed verlies gehad, geen heftige krampen en voel mij ook nog steeds zwanger. Mijn eileiders zagen er schoon uit, dus gelukkig geen bbz. Wel bloed laten prikken om te kijken of er nog rest weefsel zit. Moet nu ook stoppen met utrogestan, misschien dat dat nog iets tegen hield.


    Dit was niet mijn eerste miskraam, voor mijn oudste dochter is het ook al eens mis gegaan. Het was nog pril, maar zó welkom.
     
  7. Stokstaartje86

    Stokstaartje86 VIP lid

    4 jan 2013
    5.294
    1.767
    113
    Vrouw
    och meis wat ontzettend naar!! heel veel sterkte met het verlies. Zodra je het weet hou je er van, maakt echt niet uit of het pril is of niet
     
  8. Pickwickje

    Pickwickje Actief lid

    19 aug 2020
    295
    220
    43
    Vrouw
    Heel veel sterkte:cry:
     
  9. Babywens7

    Babywens7 Actief lid

    5 nov 2016
    166
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL

    Heel veel sterkte. Het is echt heel erg verdrietig.
     
  10. Flowertje27

    Flowertje27 Fanatiek lid

    31 dec 2020
    2.870
    2.258
    113
    Vrouw
    Jeetje meis wat heftig. En wat gek dat je maar zo weinig bloedverlies heb gehad. Ik heb ook een VMK gehad met 4+5w en toen verloor ik wel meer stolsels dan je op de foto laat zien, met enorme krampen. Heel veel sterkte.
     
  11. NovaEve

    NovaEve Lid

    10 mei 2021
    36
    10
    8
    Vrouw
    Hi! Dank je. Ja, vreemd he? Ik heb uiteindelijk sinds het begon met bruin verlies nog zo'n 3 weken bloed verloren. De ene keer meer dan de andere keer. Ik gebruik utrogestan, en dat medicijn houdt oa de baarmoeder rustig. Ik denk dat daarom de krampen mee vielen. Ik heb eerder een miskraam gehad en die verliep duidelijk heel anders. Heftige krampen (als weeen, echt ritmisch) en echt een korte 'uitdrijving' met ook veel pijn.
    Daarom had ik lang hoop dat het misschien wel goed zou gaan.
     

Deel Deze Pagina