Hallo, Heb even een vraagje. Wij hopen aanstaande maandag gezellig met z'n drietjes een weekje naar de Veluwe te gaan. Wie weet er misschien een leuk uitstapje, om met onze uk van 10 maanden naar toe te gaan. Alle tips zijn welkom! Ben benieuwd.....
Ik weet niet precies waar je heen gaat op de Veluwe, maar er is een leuk hertenkamp in de buurt van Epe (stukje onder Zwolle). Veel plezier, Veluwe is echt heel mooi!
mijn ouders hebben een bedrijf in fruit in Oldebroek (voorbij Elburg vanaf Elspeet gezien). Je kunt daar leuk wandelen en lekker wat drinken. Ze hebben ook leuke dingen van fruit gemaakt en gewoon fruit natuurlijk. (en groente) Niet dat ik reclame wil maken, maar als het mooi weer is vind ik het heerlijk om daar te zitten! Open op donderdag, vrijdag en zaterdag.
Wij gaan a.s. vrijdag voor een weekje naar de Veluwe (Epe) dus lees even aandachtig mee . Liefs, misspuma
We zijn net terug van een midweek op de veluwe (Epe/ Wissel). We zijn naar dierenpark 'de Wissel' geweest. Dat is een klein dierentuintje. Verwacht er geen olifanten en giraffen, want die zijn daar niet, maar wel veel kleine dieren. Ook is het erg gezellig aangelegd daar. Verder zijn we naar de Apenheul geweest, dat was ook erg leuk! We hadden de fietsen bij ons, maar echt routes gefietst hebben we niet (wel op vakantiepark en naar Epe toe).
Het Dolfinarium in Harderwijk. Verder is Harderwijk ook leuk om door te lopen en een terrasje te pakken.
Daar zijn wij dus ook geweest. Het was een mooi park, ook leuk voor kinderen. Alleen het zwembad vonden wij te koud, dat was wel jammer. Veel plezier! XXX