leuk hotel Antwerpen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lara11, 1 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Binnenkort gaan Lief en ik een aantal dagen genieten van Antwerpen. Daar zijn we ERG aan toe! (de oma's komen babysitten, hoe lief). Wie heeft er goede ervaringen met welk hotel in Antwerpen? Ik hoor graag jullie aanraders maar ook 'afraders'... Ik zie op het internet ontzettend veel mooie hotels staan, heb ook bij 'trendy hotels' gekeken en de prijs maakt ons niet zoveel uit. Ik wil alleen heel graag iets waar we een beetje bij kunnen komen, dicht bij het centrum. Lekker shoppen, rondslenteren, eten... dat idee.
    Hotel uitzoeken lukt me wel, maar wie weet heeft iemand een geweldige tip!

dank!
    Amber

2. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    het sandton hotel! zit midden in het centrum en je hebt een perfecte kamer, ontbijt tot 12 uur... veel keuze!
    en na 2 minuten wandelen zit je midden in de stad!

3. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.755
    5.003
    113
    Home
    kijk anders even op booking.com staat van alles tussen
    veel plezier alvast

4. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Astrid Plaza, deze zit midden in het centrum. Lekker ontbijtbuffet en een gezellige cocktailbar etc. Als je naar buiten stapt, kan je elke kant op naar de winkels. Antwerpen Zoo zit er vlakbij.

5. Lara11

Lara11 Niet meer actief

bedankt meiden, ik ga jullie tips checken!

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.785
    4.177
    113
    alfa de keijzer hotel, op de keijzerlei (of hoe je dat ook schrijft) dus ideaal qua locatie. Echt een heerlijk hotel, wij gaan er minimaal 1x per jaar heen

7. Lara11

Lara11 Niet meer actief

bedankt sidmick!

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

hier gaan wij volgende week naar toe.. Vorig jaar ook geweest echt een fijn hotel midden in de stad.
    Wij betalen voor 1 nacht met ontbijt 35 p.p niet duur dus en het is best een trendy hotel vooral de vernieuwde kamers en de beneden verdieping. Zeker een aanrader

9. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Ach Sidmick, echt jammer. In het Alfa Keyser hebben ze een health and relaxcenter, en dat is nu juist gesloten vanwege werkzaamheden... jammer, ik wilde juist graag naar dat zwembad!

10. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.659
    9.219
    113
    Gelderland
    Astrid park plaza. Ligt naast het station dus echt een toplocatie

Deel Deze Pagina