Binnenkort gaan Lief en ik een aantal dagen genieten van Antwerpen. Daar zijn we ERG aan toe! (de oma's komen babysitten, hoe lief). Wie heeft er goede ervaringen met welk hotel in Antwerpen? Ik hoor graag jullie aanraders maar ook 'afraders'... Ik zie op het internet ontzettend veel mooie hotels staan, heb ook bij 'trendy hotels' gekeken en de prijs maakt ons niet zoveel uit. Ik wil alleen heel graag iets waar we een beetje bij kunnen komen, dicht bij het centrum. Lekker shoppen, rondslenteren, eten... dat idee. Hotel uitzoeken lukt me wel, maar wie weet heeft iemand een geweldige tip! dank! Amber
het sandton hotel! zit midden in het centrum en je hebt een perfecte kamer, ontbijt tot 12 uur... veel keuze! en na 2 minuten wandelen zit je midden in de stad!
Astrid Plaza, deze zit midden in het centrum. Lekker ontbijtbuffet en een gezellige cocktailbar etc. Als je naar buiten stapt, kan je elke kant op naar de winkels. Antwerpen Zoo zit er vlakbij.
alfa de keijzer hotel, op de keijzerlei (of hoe je dat ook schrijft) dus ideaal qua locatie. Echt een heerlijk hotel, wij gaan er minimaal 1x per jaar heen
hier gaan wij volgende week naar toe.. Vorig jaar ook geweest echt een fijn hotel midden in de stad. Wij betalen voor 1 nacht met ontbijt 35 p.p niet duur dus en het is best een trendy hotel vooral de vernieuwde kamers en de beneden verdieping. Zeker een aanrader
Ach Sidmick, echt jammer. In het Alfa Keyser hebben ze een health and relaxcenter, en dat is nu juist gesloten vanwege werkzaamheden... jammer, ik wilde juist graag naar dat zwembad!