Hallo allemaal, Ik heb een tijdje een eigen baby webwinkeltje gehad maar wegens prive redenen besloten om ermee te stoppen, wel heb ik nog heel veel leuke en nieuwe babyspulletjes te koop. Ik verkoop alles tegen zeer lage prijzen En wil graag alles kwijt voor ik ga bevallen *Difrax knuffels (vanaf 2,79) *Woezel en Pip knuffels, boekjes, rammelaars, buggyboekjes, puzzels *Nijntje knuffels, rammelaars, boekjes, buggyboekjes, muziekdoosje *Nijntje autostoelspeeltje, boxspiraal, stapelbekers, blokkenwagen *Lamaze activity knuffels *Houten knopjes puzzels van disneyvriendjes en winnie de poeh *Difrax verzorgingsartikelen zoals manicuresetje, neusjesreiniger... *Difrax pantoffeltjes *Difrax slabbetjes *Slabbetjes 'mijn mama is de liefste' + 'Ik hou van mijn papa' *Difrax flessen, flessentassen, melkpoederdoosjes, flesborstels *Difrax oefenbekers, pakjeshouders en tuitbekers *Difrax hapjesbewaarset, bestekjes en oefenbestekjes *Difrax fopspenen en fopspeenkoordjes *Difrax bijtringen *Difrax zonnebrillen, veiligheidsdozen, polsarmbandjes, badthermometers Als je intresse hebt, laat het me dan even weten, dan kan ik wat foto's en prijzen toesturen. Groetjes Gabriëlle
Misschien handig om wat foto's te plaatsen in je album? Heb namelijk wel interesse in een oefenbeker...pakjeshouders... Wat kosten die? en misschien nog wel meer...
De S flessen ben ik allemaal al kwijt Als je me je mail adres laat weten kan ik je een overzicht van alle difrax producten + prijzen toesturen... Groetjes Gabriëlle
' Er staan wat foto's + prijzen in mijn album... Maar niet alles past in het album, mocht je nog meer foto's en prijzen willen zien, laat me dan even je mail adres weten, dan stuur ik een overzicht in een mailtje...
Slabbetjes zijn toegevoegd in mijn album en kosten 3,95 per stuk, Verkrijgbaar met bruine of zilveren letters...
Ik heb al heel veel leuke reacties en bestellingen waar ik erg blij mee ben, dank jullie wel Maar ik ben nog lang niet alles kwijt, dus mocht je intresse hebben stuur me dan een PB Groetjes Gabriëlle
Ik heb al super veel bestellingen gehad, als het zo doorgaat dan raak ik aardig alles kwijt voor ik ga bevallen daar ben ik erg blij mee ben, dank jullie wel Er zijn nog steeds wat spulletjes over, dus mocht je intresse hebben stuur me dan een PB met je mail adres en ik stuur je een overzicht met foto's en prijzen... Groetjes Gabriëlle
Naast de spulletjes heb ik ook nog rompers Hele leuke rompers met tekst (foto's in mijn album) ------------------------------------------------------------- *Mijn mama is de liefste 3,95 Verkrijgbaar in de maat: 1M, 3M, 6M, 9M, 12M, 18M *Ik hou van mijn papa 3,95 Verkrijgbaar in de maat: 1M, 3M, 6M, 9M, 12M, 18M Tevens bijpassende slab met tekst 3,95 per stuk