Per 15 april begin ik bij een nieuwe werkgever en nu wil ik op me laatste dag wat trakteren. Ik wilde iets speciaals, anders dan een koekje of taart. Maar we hebben geen koeling en ik heb niet zoveel zin er veel tijd aan te besteden wie heeft een leuk idee?
We hebben een restaurant waar we gezammelijk lunchen en ieder per maand voor betaald, het is dus echt iets voor 15:00 uur. Het gaat trouwens om 20 man dus een lunch zou ook wel aan de prijs komen.
Ik heb een keer een schaal neergezet met allerlei lekkers, bijv. dove-chocola, celebrations, nougat, koekjes etc. Zo kan iedereen lekker snaaien uit die bak bij de koffie.
misschien mag je wel even gebruik maken van de koeling van het restaurant. Ik heb een keer toastjes/kaasjes/worstjes getrakteerd, en dat vond iedereen toch wel erg lekker (en onverwacht)
dat zou wel kunnen, maar dan zou ik dat in de avond moeten maken en in de ochtend mee moeten nemen ofzo?! ik had er al aan gedacht kleine ouzo flesjes te geven (ben van griekse afkomst) maar dan hebben ze op het moment niks + dat het erg veel zal kosten....
lekker borrelhapjes? en ff je mannetje laten brengen als het kan? Of anders lekker een schaal met van alles en nog wat. Lekkere koeken enzo! succes ermee
de kaas gewoon in blokjes snijden en de worst in plakjes, en dan gewoon doosje met toastjes meenemen, en dichte verpakkingen met beleg.
Mega zak met kleine zakjes chips. Allemaal verschillende, dan kunnen ze nog kiezen ook. Blikjes fris erbij en helemaal klaar! Kunnen ze ook nog verantwoord naar huis